Andere fora

22-09-2013 14:45 301 berichten
Ik lees al jaren mee op viva. Nu er geen duidelijkheid is of dit forum blijft bestaan ben ik aan het rondkijken naar andere fora.

Welk forum raden jullie mij aan?
Zijn het Finnen of Noren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje, 17 seconden geleden

Rare jongens, die Finnen.

Is dat trouwens een democratie?

Ja hoor. Maar dit soort beslissingen heeft te maken met geld en de desbetreffende persoon die de beslissingen neemt, neemt alleen dat mee in zijn/haar overweging. That's all. Sanoma is geen filantropische instelling, al zou ik dat wel heel erg waarderen als dat wel zo zou zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:mirabile schreef op 22 september 2013 @ 16:05:

[...]

O ja Imca Marina....

Ik hou van dansen en muziek (e Viva Viola)

Van oude trots en romantiek ( Viva Viola)

Een serenade aan 't balkon (e viva Viola)

Geef mij maar allen dagen zon

Kijk, jij kent je klassiekers

En bedankt...nu zit het lied ook in mijn hoofd... Misschien dat Coen en Sander hier een carnavalskraker van kunnen maken.
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:06:

[...]

Ghe.... Ik voel me ouderwets baldadig.Shake hands, sister
quote:la_maya schreef op 22 september 2013 @ 16:07:

Zijn het Finnen of Noren?

Finnen.

Maar in Noorwegen is het bier ook erg duur.
quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 16:09:

[...]

Finnen.

Maar in Noorwegen is het bier ook erg duur.Dat is toch 1 land (denkt vivaviola hardop en gaat even op zoek naar een vakantiekiekje in het stadje Finland in Noorwegen met haar in flatteuze blauwe broek, Sieneke, Roseetje en die geile visagist)
anoniem_33411 wijzigde dit bericht op 22-09-2013 16:13
Reden: toetsenbord doet raar. Zou Viva hierachter zitten?
% gewijzigd
quote:GiuliettaCapuletti schreef op 22 september 2013 @ 15:40:

Leuk zo. Je mag geen gebanden noemen. Terwijl niemand weet wie dat zijn. Je mag geen nicks noemen. Je mag geen andere fora noemen. Gaat lekker zo.

Je mag ook geen kritiek over het beleid uiten.

Je bent dus in overtreding, Mevrouw Capuletti!
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 16:12:

[...]

Dat is toch 1 land (denkt vivaviola hardop en gaat even op zoek naar een vakantiekiekje met haar in flateuze broek, Sieneke, Roseetje en die geile visagist)
quote:MrsStanleyWalker schreef op 22 september 2013 @ 16:08:

[...]

Ja hoor. Maar dit soort beslissingen heeft te maken met geld en de desbetreffende persoon die de beslissingen neemt, neemt alleen dat mee in zijn/haar overweging. That's all. Sanoma is geen filantropische instelling, al zou ik dat wel heel erg waarderen als dat wel zo zou zijn.

Dus daarom mogen wij geen links meer neerzetten van websites?

Dat is de reden dat ik jou die waanzinnige schoenen niet meer kan laten zien, want die staan zoals te verwachten op een website.

Nogmaals:

quote:yasmijn schreef op 22 september 2013 @ 16:12:

[...]

flatteus is met 2 t's. Ben blij dat er op het andere forum geen taalpelisie zit...
Ze slaapt weer. Al 4 uur geen foto's.
Alle vivaviolen nog aan toe zeg wat zijn jullie een stouterTs
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:16:

Ze slaapt weer. Al 4 uur geen foto's.Na die kikkerbilletjes moet ze even uitbuiken. Ik verwacht hier vanavond meer over te zien....
quote:Cateautje, 54 seconden geleden

Dus daarom mogen wij geen links meer neerzetten van websites?

Dat is de reden dat ik jou die waanzinnige schoenen niet meer kan laten zien, want die staan zoals te verwachten op een website.

Nogmaals:

Kijk Cateau, het zit zo.

Adverteerders betalen veel geld om hier te mogen adverteren voor hun spaarverzekering zoals Dela, bijvoorbeeld. Dan is het voor Dela niet leuk als ik een link zet naar Manolo Blahnik om daar mijn aankoop te laten zien aan jou. Ik maak Manolo dan heel blij want hij heeft niks hoeven te betalen voor gratis reclame en jij hebt geen geld meer voor die spaarverzekering van Dela omdat je nieuwe Manolo's hebt gekocht, die je toevallig zag in de Sale op die site, waar ik jou gratis en voor niks naar toegelinkt heb.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Volgens mij heeft Viool herself die Finnen omgekocht (in natura betaald natuurlijk) om ons mooie forum uit de lucht te halen.

Walchelijk!
quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 16:17:

[...]

Na die kikkerbilletjes moet ze even uitbuiken. Ik verwacht hier vanavond meer over te zien....Ik kijk nu al uit naar de amuse.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 22 september 2013 @ 16:21:

[...]

Kijk Cateau, het zit zo.

Adverteerders betalen veel geld om hier te mogen adverteren voor hun spaarverzekering zoals Dela, bijvoorbeeld. Dan is het voor Dela niet leuk als ik een link zet naar Manolo Blahnik om daar mijn aankoop te laten zien aan jou. Ik maak Manolo dan heel blij want hij heeft niks hoeven te betalen voor gratis reclame en jij hebt geen geld meer voor die spaarverzekering van Dela omdat je nieuwe Manolo's hebt gekocht, die je toevallig zag in de Sale op die site, waar ik jou gratis en voor niks naar toegelinkt heb.

Aha en na al die jaren kregen ze dat vanochtend ineens in de gaten.

Ooohhhh, okay.

Ja, logisch, geloof ik.
Logisch he?

Om met Johan C te spreken.

Weet je wel, die oom van de vriendin van die kickboksert.
Ik mag toch trouwens aannemen dat de communitymanagers (geinig woord trouwens) niet in paniek raken. Zij zullen toch ook wel weten dat het hier gewoon om de jaarlijkse najaarsrel gaat, dat de verkiezingen voor het relcomite al in januari hebben plaatsgevonden en dat het subforum al sinds juni klaar stond om gelanceerd te worden.

Er is toch geen mens die echt gelooft dat Yas in 15 minuten een forum in elkaar knutselt?

Deze coup is uiterst vakkundig voorbereid.
quote:roza34 schreef op 22 september 2013 @ 16:36:

Ik mag toch trouwens aannemen dat de communitymanagers (geinig woord trouwens) niet in paniek raken. Zij zullen toch ook wel weten dat het hier gewoon om de jaarlijkse najaarsrel gaat, dat de verkiezingen voor het relcomite al in januari hebben plaatsgevonden en dat het subforum al sinds juni klaar stond om gelanceerd te worden.

Er is toch geen mens die echt gelooft dat Yas in 15 minuten een forum in elkaar knutselt?

Deze coup is uiterst vakkundig voorbereid.Jawel, dat is allemaal wel leuk en aardig, maar nu kan ik niet meer vragen naar waanzinnige schoenen die ik wil dragen op mijn uitvaart, want het is nu of of, volgens de Mrs.

Dus dit forum wordt op de valreep nog een soort van Babybrabbel met zijn censuur
Zelfs degenen die geslachtofferd zijn als bannelingen zijn zorgvuldig gescreend.

quote:LouisaVuitton schreef op 22 september 2013 @ 16:15:

[...]

flatteus is met 2 t's. Ben blij dat er op het andere forum geen taalpelisie zit...Wat! Geen taalpliesie! Ik stap gelijk over

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven