kledingstomer - ervaringen?
maandag 23 september 2013 om 15:05
Ik las laatst over een kledingstomer. Nog nooit van gehoord, maar je gebruikt het dus om je kleding thuis te stomen ipv naar de stomerij. Of jasjes die wat gekreukt zijn in de kast weer glad te krijgen. Dit omdat strijken ( met name wat meer delicate stoffen) de stof kan beschadigen. Even een rondje internet zijn de kosten 50-100 euro.
Iemand ervaring hiermee?
Iemand ervaring hiermee?
maandag 23 september 2013 om 19:27
In een kledingwinkel waar ik werkte gebruikten we een stomer voor het stomen van de kleding. Ik ben er toen enthousiast van geworden en heb toen ik op mijzelf ging wonen ook 1 gekocht (inderdaad voor ¤100). Het werkt prima hoor, maar ik gebruik dat ding echt nooit. Veel dingen hoef ik gewoon niet te ontkreuken en als ik dan een keer een jasje ofzo kreukelvrij wil hebben strijk ik die gewoon. Niet omdat dat beter werkt, maar omdat ik te lui ben om de stomer te pakken en die te laten warm worden.
Maar voor delicate stoffen is het inderdaad wel fijn. Maar voor mij was het wat geldverspilling..
Maar voor delicate stoffen is het inderdaad wel fijn. Maar voor mij was het wat geldverspilling..
maandag 23 september 2013 om 20:14
Ik heb er een via groupon gekocht. Zo'n reisding. Echt waardeloos, je strijkt er zeker geen kreuken mee uit. Het stoomt een beetje, dus met een beetje mazzel stoom je er een bacterie mee dood, maar het heeft verder geen enkel zichtbaar resultaat. Gratis af te halen bij mij trouwens, ik hoef hem niet meer
Beter een half motto....