anale seks
donderdag 5 september 2013 om 14:04
mijn vriend had het er weleens over dat hij wel is anale seks wilde.
en ik merkte dat ik er ook wel nieuwschierig naar werd.
af en toe probeerde we het tussendoor, maar verder als het kopje ging die niet want dan ging ik al door de grond van de pijn, zelfs met het nodige voorwerk lukte het niet, tot een keer het ineens goed ging en we dus anale seks hebben gehad. en moet zeggen, het was niet vervelend.
dus ik helemaal blij, want ik had me vriend blij gemaakt en ik wist eindelijk dat het dus echt kon.
helaas is het bij die ene keer gebleven want erna lukte het weer elke keer niet. en dat is best frustrerend......
hoe is jullie ervaring hiermee?
en ik merkte dat ik er ook wel nieuwschierig naar werd.
af en toe probeerde we het tussendoor, maar verder als het kopje ging die niet want dan ging ik al door de grond van de pijn, zelfs met het nodige voorwerk lukte het niet, tot een keer het ineens goed ging en we dus anale seks hebben gehad. en moet zeggen, het was niet vervelend.
dus ik helemaal blij, want ik had me vriend blij gemaakt en ik wist eindelijk dat het dus echt kon.
helaas is het bij die ene keer gebleven want erna lukte het weer elke keer niet. en dat is best frustrerend......
hoe is jullie ervaring hiermee?
vrijdag 6 september 2013 om 18:54
Als jullie bezig zijn met elkaar op te geilen dan laat hem je plagen.
beetje bij je anus rondjes draaien en strelen en af en toe een vinger erin. zo gaat je anus er aan wennen en word je zelf opgewonden van.
en als je van jezelf merkt dat je niet in kan houden zoen hem dan en laat merken dat je er zin in hebt.
beetje bij je anus rondjes draaien en strelen en af en toe een vinger erin. zo gaat je anus er aan wennen en word je zelf opgewonden van.
en als je van jezelf merkt dat je niet in kan houden zoen hem dan en laat merken dat je er zin in hebt.
zaterdag 7 september 2013 om 01:47
quote:lekkerxxl schreef op 06 september 2013 @ 12:19:
ik vind het vaak toch wel fris als er eerst een washandje over gaat.
en ik neem aan voor een bootycall dat je je toch wel een beetje opfrist. Maarja ieder zo zijn ding, er zijn ook mensen die van poep en plas seks houden
Ja in de meeste gevallen ga ik even naar de WC en (een washandje heb ik niet bij me, evenals een klysma) maar was ik me van onder wel... Maar soms kom ik aan bij mijn bootycall(vanuit de kroeg) en dan is het meteen als ik binnen kom wham, en gaan we direct aan de slag, en sja, dan ben heb ik dat niet gedaan.
En nogmaals, als er ook in een relatie spontaan seks ontstaat, zoals in de ochtend als je wakker word, of midden in de nacht, sja, dan ga ik dat ook niet onderbreken om eerst even mezelf te wassen om naar de wc te gaan.
Maar goed, dan verwacht ik ook niet dat hij me gaat beffen hoor.
ik vind het vaak toch wel fris als er eerst een washandje over gaat.
en ik neem aan voor een bootycall dat je je toch wel een beetje opfrist. Maarja ieder zo zijn ding, er zijn ook mensen die van poep en plas seks houden
Ja in de meeste gevallen ga ik even naar de WC en (een washandje heb ik niet bij me, evenals een klysma) maar was ik me van onder wel... Maar soms kom ik aan bij mijn bootycall(vanuit de kroeg) en dan is het meteen als ik binnen kom wham, en gaan we direct aan de slag, en sja, dan ben heb ik dat niet gedaan.
En nogmaals, als er ook in een relatie spontaan seks ontstaat, zoals in de ochtend als je wakker word, of midden in de nacht, sja, dan ga ik dat ook niet onderbreken om eerst even mezelf te wassen om naar de wc te gaan.
Maar goed, dan verwacht ik ook niet dat hij me gaat beffen hoor.
zaterdag 7 september 2013 om 09:17
quote:Naara schreef op 06 september 2013 @ 01:50:
De ervaring hier is: het hoeft geen pijn te doen, ook de eerste keer niet. Zelfs zonder oprekken enzo.
Het geheim: goed geil zijn, en heel goed ontspannen op het moment van penetratie. Glijmiddel kan helpen, maar ook dat is niet per se noodzakelijk.
Dit dus. En langzaam aan van de man.
Ik doe het ook alleen als ik er zelf wel zin in heb hoor.
De ervaring hier is: het hoeft geen pijn te doen, ook de eerste keer niet. Zelfs zonder oprekken enzo.
Het geheim: goed geil zijn, en heel goed ontspannen op het moment van penetratie. Glijmiddel kan helpen, maar ook dat is niet per se noodzakelijk.
Dit dus. En langzaam aan van de man.
Ik doe het ook alleen als ik er zelf wel zin in heb hoor.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
dinsdag 17 september 2013 om 23:38
zaterdag 21 september 2013 om 22:01
zondag 22 september 2013 om 09:01
Mijn vriend vond anaal altijd al een geil idee, vandaar dat we het wel eens probeerden, en uiteindelijk hebben we nu bijna elke week wel anale seks en ik geniet er enorm van. Maar het heeft jaren geduurd om zover te komen: in het begin was het moeilijk, en inderdaad, wat jij schrijft: soms ineens een keer dat het spontaan lukte en dat het helemaal geen pijn deed.
Geef het tijd, wees niet gefrustreerd. Als je er geen lol (meer) in hebt, dan gewoon niet doen.
Ik plan mijn seks met mijn vriend wel, was me altijd goed vantevoren en ook het anaal spoelen hoort daar dus bij tegenwoordig.
Geef het tijd, wees niet gefrustreerd. Als je er geen lol (meer) in hebt, dan gewoon niet doen.
Ik plan mijn seks met mijn vriend wel, was me altijd goed vantevoren en ook het anaal spoelen hoort daar dus bij tegenwoordig.
maandag 23 september 2013 om 16:57
dinsdag 24 september 2013 om 04:15
woensdag 18 december 2013 om 23:58
Ik riep altijd dat ik het nooooit zou doen en dat leek me maar vies, maar toen mijn vriend me voor de eerste keer anaal vingerde toen hij me befte en later anaal nam, wist ik wat ik had gemist. Er zit zo'n groot taboe op anale seks, terwijl het als je het goed opbouwt echt heerlijk kan zijn. Ik kom makkelijker klaar als ik ook anaal gestimuleerd word.
zaterdag 21 december 2013 om 12:28