Haha ik moest even heel erg lachen, mijn vriend begon vanochtend over een kerstboom in ons nieuwe huis en viel al bijna van mijn stoel van het lachen, maar gelukkig kan alles nog een tandje erger
Maar goed, matzes met basterdsuiker. En schoonouders lekker thuis laten.
This is not kosher!
Anoniem_161878
dinsdag 24 september 2013 om 11:08
Ehm, eieren?
En je hoeft je niet druk te maken hoor, VIVA en het forum blijven bestaan.
quote:Wellhello schreef op 24 september 2013 @ 11:07:
Haha ik moest even heel erg lachen, mijn vriend begon vanochtend over een kerstboom in ons nieuwe huis en viel al bijna van mijn stoel van het lachen, maar gelukkig kan alles nog een tandje erger
Maar goed, matzes met basterdsuiker. En schoonouders lekker thuis laten.Mmmm en heel dik de roomboter. Goddelijk!
Gevulde lamsbout. Zoals altijd eigenlijk. Bij Pasen hoort lamsvlees bij ons in de familie. Schoonouders vraag ik niet, meestal gaan we daar eten met alle kinderen en kleinkinderen.
Paasbrunch/lunch bij ons thuis. Met schoonouders, ouders, schoonzus en partner en mijn boers met hun partner. Oh en mijn nichtje !
En dan van alles, maar meestal zoveel dat er geen avondeten meer in past
Anoniem_177883
dinsdag 24 september 2013 om 11:27
Anoniem_15025
dinsdag 24 september 2013 om 11:31
Heel veel chocolade!!! Net als met Sinterklaas en Kerst. Lekker makkelijk.
Anoniem_90030
dinsdag 24 september 2013 om 11:34
Kerststol wat dan opeens paasbrood heet. Chocolade en gekookte eieren. Iedergeval een lekker uitgebreid ontbijt en mn vader zet dan de Mattheüs passion op dus komen we lekker in de paassfeer!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.