Geld & Recht alle pijlers

verrader

24-09-2013 20:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
anoniem_118583 wijzigde dit bericht op 10-04-2014 16:03
Reden: g
% gewijzigd
reed
Luie reed?

Het is reeT!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Reedt bedoel je?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:arronyan schreef op dinsdag 24 september 2013 21:01 De broer van me vriend mag ik totaal niet. Hij is lui en zou het liefste de rest van zn leven op zn luie reed willen blijven zitten met een uitkering betaald van onze belasting centen. Daar voel ik niets voor. Wat er met die jongen gebeurd interesseert me weinig.

Dus je wil hem naaien omdat je hem niet mag?!?! Mennnnn... Hoe kinderachtig. Als je wil dat het uit gaat met je vriend zou ik het overigens zeker melden bij de gemeente. Zou iemand mijn broer niet hoeven flikken.

Hoewel ik vraag me af of ze überhaupt wat doen met zo'n melding.
Ben benieuwd hoe lang deze OP blijft staan want Nathasja heeft er een handje van die te verwijderen.
quote:arronyan schreef op 24 september 2013 @ 21:01:

De broer van me vriend mag ik totaal niet. Hij is lui en zou het liefste de rest van zn leven op zn luie reed willen blijven zitten met een uitkering betaald van onze belasting centen. Daar voel ik niets voor. Wat er met die jongen gebeurd interesseert me weinig.

Met andere woorden; je hebt gewoon zin om hem te verneuken.

Zolang jij reet met een d schrijft neem ik jou trouwens ook niet serieus. Waar bemoei je je mee.
Tikkeltje NSB-erig, niet?
Hoe sla je een auto in?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 24 september 2013 @ 21:10:

Luie reed?

Het is reeT!Of Lou Reed

De broer van me vriend mag ik totaal niet. Hij is lui en zou het liefste de rest van zn leven op zn luie reed willen blijven zitten met een uitkering betaald van onze belasting centen. Daar voel ik niets voor. Wat er met die jongen gebeurd interesseert me weinig.Afijn ik snap je vriend nu al.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Joh wat kunnen jou die paar tientjes die hij krijt nou schelen. Gun hem toch gewoon die paar dagen gratis boodschappen die hij van dat bedrag kan kopen. Na een week heeft ie het toch allemaal weer uitgescheten en dan is ie overal weer vanaf. Van de centjes en van de dingen die hij er van heeft kunnen kopen.
quote:floriadonna schreef op 24 september 2013 @ 22:39:

Joh wat kunnen jou die paar tientjes die hij krijgt nou schelen?. Gun hem toch gewoon die paar dagen gratis boodschappen die hij van dat bedrag kan kopen. Na een week heeft ie het toch allemaal weer uitgescheten en dan is ie overal weer vanaf.( Van de centjes en van de dingen die hij er van heeft kunnen kopen).
Wel raar dat het raam eind augustus is ingeslagen en je zwager er nog niets mee gedaan heeft. Het heeft oa nogal geregend de laatste tijd.
quote: arronyan

De broer van me vriend mag ik totaal niet. Hij is lui en zou het liefste de rest van zn leven op zn luie reed willen blijven zitten met een uitkering betaald van onze belasting centen. Daar voel ik niets voor. Wat er met die jongen gebeurd interesseert me weinig. Wauw, wat knap om zoveel fouten te maken in zo'n korte tekst. Als jij nou eens van jouw luie reet van de bank komt om een cursus spellen en grammatica te volgen.
WTF
b
anoniem_118583 wijzigde dit bericht op 10-04-2014 16:06
Reden: b
% gewijzigd
quote:arronyan schreef op 25 september 2013 @ 16:03:

Ik snap nou waarom ik de laatste tijd hier niet meer gepost heb. Maar ik denk dat ik gisteren iets te fel reageerde. Maar ik vind het een beetje irritant dat ik hier als de boosdoener aan wordt gekeken. Ik heb geen hekel aan hem gehad, daar heeft hij zelf voor gezorgd. We leven dus met zn 3e in 1 huis. Hij is ontslagen in januari en zit sindsdien thuis, misschien 3 sollicitaties in een maand. Dit irriteert mij omdat hij nou gewoon de erfenis van zijn vader aan het opmaken is. Thuis werkt hij ook voor geen meter mee, de honden uitlaten en de vaatwasser uitruimen lukt ook nog wel. Ik denk dat jullie wel begrijpen dat rond om een huis wel meer moet worden gedaan dan dat. Hij maak toch van het hele huis een troep en dan zijn wij degene die het op moeten. Remporen blijven in de toilet, komt 2 weken later met de vaat die nog op zijn kamer stond. Altijd als hij weet dat er iets moet gebeuren is hij "plotseling" pleitte. Het is nu ook het geval dat hij zn auto daar al een maand heeft staan omdat hij geen zin heeft om het te laten maken. Dus alleen omdat hij zo lui is geweest wordt hij nu beloond???Wat heb jij in godsnaam te maken met het feit dat hij zijn geld van de erfenis van ZIJN vader opmaakt. En van wie is het huis waarin jullie wonen? Toevallig gekocht van de erfenis van de vader van je vriend en zijn broer aangezien jij nog op school zit?
Effe hoor.

Ik ree

Jij ree

Wij reeën

Zij reeën

Wij hebben gereeen

Ree dus, zonder D.
Ja, ik vind hem ook een oplichter.
Ik snap dat je je aan hem ergert, maar als ik jou was zou ik hem er niet bij lappen.

De broer van me vriend mag ik totaal niet. Hij is lui en zou het liefste de rest van zn leven op zn luie reed willen blijven zitten met een uitkering betaald van onze belasting centen. Daar voel ik niets voor. Wat er met die jongen gebeurd interesseert me weinig.Karma. Pas maar op.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven