Geld & Recht alle pijlers

verrader

24-09-2013 20:43 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
g
anoniem_118583 wijzigde dit bericht op 10-04-2014 16:03
Reden: g
% gewijzigd
ligt het aan mij dat ik hier niet van snap...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Er is geen touw aan vast te knopen...
Nope. Ik snap er ook niets van
oh gelukkig...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op dinsdag 24 september 2013 20:44 ligt het aan mij dat ik hier niet van snap...+1
Eh.......que?
Volgens mij heb je geen verstand van verzekeringen.
verba volant, scripta manent.
Man van de veegdienst denkt dat hij schade heeft aangebracht aan je zwagers auto en eist nu geld op?
Dus de broer van je vriend krijgt geld van de gemeente verzekering terwijl die man dat dus niet gedaan heeft?
Ik begrijp dat de ruit al kapot was en iemand van de gemeente dacht dat het zijn schuld was en de verzekering heeft ingeschakeld.
ja ja
Waarom wil je dat melden?
Raam was al,kapot. Reiniger dacht dat hij het gedaan had en d

zijn baas (gemeente) wil vergoeden
Frankly my dear, I don"t give a damn
nee, de zwager krijgt nu geld omdat de lieverd van de gemeente in zijn onschuld de schade heeft gemeld. Terwijl het dus een gevalletje vandalisme was.

TO vind dat de broer van vriend er geen recht op heeft en wil het dus bij de gemeente gaan melden, zodat zij het geld misschien weer terug kunnen halen.

blijft de boeiende vraag: wie heeft de ruit dan wel ingeslagen? Broer zelf? Een konijn met een napoleon complex? De buuf drie huizen verder na een ruzie met haar man? vragen, vragen...
ik was mosterd
Even Apeldoorn bellen.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
wat?
quote:Meiroosje schreef op 24 september 2013 @ 20:50:

nee, de zwager krijgt nu geld omdat de lieverd van de gemeente in zijn onschuld de schade heeft gemeld. Terwijl het dus een gevalletje vandalisme was.

TO vind dat de broer van vriend er geen recht op heeft en wil het dus bij de gemeente gaan melden, zodat zij het geld misschien weer terug kunnen halen.

blijft de boeiende vraag: wie heeft de ruit dan wel ingeslagen? Broer zelf? Een konijn met een napoleon complex? De buuf drie huizen verder na een ruzie met haar man? vragen, vragen...

aha.

Ik had het er niet uitgehaald, maar nu je het zegt zou het wel eens kunnen kloppen.
Ik denk dat jij je hier niet mee moet bemoeien...
Komt wel goed, schatje!
Ik snap dat het niet helemaal de bedoeling is, maar volgens mij heeft je broer geen actie ondernomen om zelf actief fraude te plegen (als in: mensen opbellen om ze te laten verklaren dat zij 't hebben gedaan), dus ik zou dit zien als een gevalletje pure mazzel. En familiebanden zijn me ook wat waard: als je nu je zwager erbij lapt denk ik dat je ruzie krijgt. Is het je dat waard?
Sorry ik had het even in haast geschreven maar wat vosje78 zegt klopt idd ja
b
anoniem_118583 wijzigde dit bericht op 10-04-2014 16:05
Reden: bb
% gewijzigd
Verrader zijn, brrrrrr
quote:arronyan schreef op 24 september 2013 @ 20:57:

Sorry ik had het even in haast geschreven maar wat vosje78 zegt klopt idd jaMeiroosje bedoelde ik srry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven