Com-Mu-Ni-Catie

27-09-2013 12:00 113 berichten
Voor sommige bedrijven en mensen een heel moeilijk iets.. Ik kan me er zo aan ergeren.

Vooral als er heel veel anderen bij betrokken zijn.

Hoe moeilijk kan zoiets zijn? Communiceren met anderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 13:20:

Van Yas vind ik het een geweldige stunt! Ietwat uit de hand gelopen volgens mij maar ik snap niet zo goed waarom er het mod. beleid van hier bijgehaald moet worden? Dat is al járen zo.

Volgens mij ging het ongeveer zo. Toen dat forum waar we het blijkbaar niet over mochten hebben er eenmaal was, was er opeens ook ruimte om het over dingen te hebben waar mensen zich al jaren aan stoorden. Want dat mag hier dus niet, of er wordt niets mee gedaan.

Verder is het vooral een uit de hand gelopen grap die je vooral niet te serieus moet nemen. Het is een forum, geen guerilla-beweging.
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 13:23:

[...]

Ik denk dat het vrij naïef is om te denken dat dat zo blijft. Met zoveel leden ontkom je niet aan modereren. Tuurlijk de eerste week nog niet maar het blijft niet pais en vree natuurlijk.dat denk ik helemaal niet.. en inderdaad.. bij een groeiend aantal leden zal er op een bepaald moment meer gemodereerd moeten worden. Maar dan nóg kan je een bepaald beleid voeren (kijk bijv. eens naar FOK..daar kan ook een hele hoop wél.. en áls er dan ingegrepen is dan is het ook nodig).. Hier is het beleid in de loop der jaren dusdanig aangepast dat het soms écht niet meer leuk is..
quote:ricochet schreef op 27 september 2013 @ 13:27:

[...]

Volgens mij ging het ongeveer zo. Toen dat forum waar we het blijkbaar niet over mochten hebben er eenmaal was, was er opeens ook ruimte om het over dingen te hebben waar mensen zich al jaren aan stoorden. Want dat mag hier dus niet, of er wordt niets mee gedaan.

Verder is het vooral een uit de hand gelopen grap die je vooral niet te serieus moet nemen. Het is een forum, geen guerilla-beweging.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:poldervrouw schreef op 27 september 2013 @ 13:27:

[...]

dat denk ik helemaal niet.. en inderdaad.. bij een groeiend aantal leden zal er op een bepaald moment meer gemodereerd moeten worden. Maar dan nóg kan je een bepaald beleid voeren (kijk bijv. eens naar FOK..daar kan ook een hele hoop wél.. en áls er dan ingegrepen is dan is het ook nodig).. Hier is het beleid in de loop der jaren dusdanig aangepast dat het soms écht niet meer leuk is..+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Peacy schreef op 27 september 2013 @ 13:05:

Zit hier stiekem, tijdens de les.

Ik vind het oprecht jammer dat het forum in nog niet zo'n gek korte tijd zo enorm veranderd is.

Waar eerst nog naar mensen geluisterd werd, wordt er nu ieder puntje van kritiek weggepoetst. Daarnaast is er bar weinig communicatie over storingen enzo. Dat zorgt voor onrust. Ook bij mij. Want? Waarom lag het forum er vannacht uit?

Waarom wordt er tegenwoordig zo streng ingegrepen?

Dit forum was mijn uitlaatklep, maar als ik ieder woord wat ik typ op de weegschaal moet leggem, wordt het minder en minder leuk.

Open moderatie zorgde ook voor onrust bij enkelen.

Op een forum is er altijd onrust. En is er dat niet, dan komt dat wel binnen pak'mbeet anderhalve dag. Gewoon, omdat het een forum is.

Tjeez, zo moeilijk is dat toch niet?
conversation = awareness
Ik denk ook dat het inderdaad komt omdat je op het andere forum merkt dat het ook anders kan.

Modereren oké, maar regelmatig je vaste forummers voor een kleine overtreding in de hoek zetten, slaat nergens op.

Nu Viva misschien toch blijft bestaan, is dit wellicht de ultieme poging om hier wat dingen te veranderen.

Vannacht heeft het forum er uren uit gelegen en geen mod hier vindt het nodig om daar ook maar 1 klein postje aan te besteden.

Dat zorgt er dan weer voor dat mensen hun ongenoegen hierover willen spuien.

[...]

Het is een forum, geen guerilla-beweging.
conversation = awareness

[...]

Verder is het vooral een uit de hand gelopen grap die je vooral niet te serieus moet nemen. Het is een forum, geen guerilla-beweging.Oh ik zie het ook als een uit de hand gelopen grap hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lekker handig om dit topic elders voor te bereiden en te bespreken zeg. Zo creeer je inderdaad een wij-zij-idee. Op zich wel vermakelijk, daar niet van, zo'n clash der fora op de vrijdagmiddag.
Geen guerillabeweging

quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 13:32:

Ik denk ook dat het inderdaad komt omdat je op het andere forum merkt dat het ook anders kan.

Modereren oké, maar regelmatig je vaste forummers voor een kleine overtreding in de hoek zetten, slaat nergens op.

Nu Viva misschien toch blijft bestaan, is dit wellicht de ultieme poging om hier wat dingen te veranderen.

Vannacht heeft het forum er uren uit gelegen en geen mod hier vindt het nodig om daar ook maar 1 klein postje aan te besteden.

Dat zorgt er dan weer voor dat mensen hun ongenoegen hierover willen spuien.Dat het vannacht weg was heb ik niet gemerkt maar ook niks nieuws toch? Ik lig er niet wakker van
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MilaDila schreef op 27 september 2013 @ 13:36:

Lekker handig om dit topic elders voor te bereiden en te bespreken zeg. Zo creeer je inderdaad een wij-zij-idee. Op zich wel vermakelijk, daar niet van, zo'n clash der fora op de vrijdagmiddag.Komt op mij ook wat kinderachtig over.
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 13:37:

[...]

Dat het vannacht weg was heb ik niet gemerkt maar ook niks nieuws toch? Ik lig er niet wakker van

Nee, jij sliep natuurlijk!

Maar ik dus niet. En ik had wel verwacht dat hier vanochtend toch een ieniminie postje zou verschijnen over het hoe en waarom.

Mensen dachten dat het doek nu toch was gevallen voor Viva.

Com-mu-ni-ca-tie dus, het onderwerp van dit topic.
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 13:37:

[...]

Dat het vannacht weg was heb ik niet gemerkt maar ook niks nieuws toch? Ik lig er niet wakker van Ik ook niet, om maar weer eens met de fameuze woorden te spreken:

Het is maar internet.

quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 13:41:

[...]

Maar ik dus niet. En ik had wel verwacht dat hier vanochtend toch een ieniminie postje zou verschijnen over het hoe en waarom.

Ik heb heerlijk geslapen idd

Zolang je niks verwacht word je ook niet teleurgesteld
quote:mirabile schreef op 27 september 2013 @ 13:42:

[...]

Ik ook niet, om maar weer eens met de fameuze woorden te spreken:

Het is maar internet.

Precies! En anders 'get a life' 's nachts.
Ik schreef het al bij de guerilla's , maar dan ook nog even hier: voor mij had dit topic niet zo gehoeven. Ik heb hier jaren met plezier geforumd (en zal ook best nog zo nu en dan mijn neus om de hoek komen steken) en zie er niet het nut van in om dan achteraf nog even ruzie te komen maken.
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 13:41:

[...]

Bij Viva willen of kunnen ze obviously niet de communicatie aanbieden die jij wel graag ziet. Misschien moeten zij niet veranderen maar jij. Waarom lukt het niet om hun keuzes of beperkingen te accepteren?

Als Viva een man was zou je hem dumpen. Of blijf je proberen hem te veranderen?
Bah
quote:573g8b schreef op 27 september 2013 @ 13:49:

[...]

conversation = awareness

[...]

Bij Viva willen of kunnen ze obviously niet de communicatie aanbieden die jij wel graag ziet. Misschien moeten zij niet veranderen maar jij. Waarom lukt het niet om hun keuzes of beperkingen te accepteren?

Dat lukt niet omdat ik Een Vrouw met een Mening ben, dé doelgroep van dit forum.

En die man, die dump ik niet, die heb ik er met goede argumenten van overtuigd dat het anders kan. En dat vindt hij nu ook!

[...]

Nou, ze hebben in loop der tijd wel zaken aangepast. Verwacht dat ze minder streng gaan doen (komende tijd iig) om niet te veel mensen naar Viool te jagen.

Blijft jammer dat je niet kan klagen over beleid, niet mag zeuren over andere forummers (alleen de hemel in prijzen en onwijs missen) en dat mensen die hun OP wissen geen perma-ban krijgen.
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 13:56:

[...]

Dat lukt niet omdat ik Een Vrouw met een Mening ben, dé doelgroep van dit forum.

En die man, die dump ik niet, die heb ik er met goede argumenten van overtuigd dat het anders kan. En dat vindt hij nu ook!
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 september 2013 @ 13:48:

Ik schreef het al bij de guerilla's , maar dan ook nog even hier: voor mij had dit topic niet zo gehoeven. Ik heb hier jaren met plezier geforumd (en zal ook best nog zo nu en dan mijn neus om de hoek komen steken) en zie er niet het nut van in om dan achteraf nog even ruzie te komen maken. Die moet je er in houden.
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 13:56:

[...]

En die man, die dump ik niet, die heb ik er met goede argumenten van overtuigd dat het anders kan. En dat vindt hij nu ook! Zo 1 wil ik ook
Die PSV aanhanger snapt er ook niks van hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven