Com-Mu-Ni-Catie
vrijdag 27 september 2013 om 12:17
Volgens mij gaat het over gebrek aan communicatie, bv. over het feit dat het forum er een nacht uit ligt. En er wordt geen uitleg gegeven. Een week geleden werd er druk gespeculeerd over het al dan niet verdwijnen van Viva, dan is een woordje uitleg nu ook wel op zijn plaats.
Zoiets wordt bedoeld - denk ik
vrijdag 27 september 2013 om 12:17
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 12:06:
[...]
Inderdaad.
Zo vraag ik me bijvoorbeeld af waarom Viva vanochtend met geen woord repte over de forumstoring van vannacht.
Een tijdje geleden gebeurde dit ook en toen duurde het 2 (!) dagen.
Dit kun je dus niet maken.Je vraagt je toch af wat voor mensen daar bij ict werken.
[...]
Inderdaad.
Zo vraag ik me bijvoorbeeld af waarom Viva vanochtend met geen woord repte over de forumstoring van vannacht.
Een tijdje geleden gebeurde dit ook en toen duurde het 2 (!) dagen.
Dit kun je dus niet maken.Je vraagt je toch af wat voor mensen daar bij ict werken.
vrijdag 27 september 2013 om 12:18
quote:kerrenenn schreef op 27 september 2013 @ 12:17:
Volgens mij gaat het over gebrek aan communicatie, bv. over het feit dat het forum er een nacht uit ligt. En er wordt geen uitleg gegeven. Een week geleden werd er druk gespeculeerd over het al dan niet verdwijnen van Viva, dan is een woordje uitleg nu ook wel op zijn plaats.
Zoiets wordt bedoeld - denk ik Bingo.! U gaat door voor de vingerplant.!
Zoiets wordt bedoeld - denk ik Bingo.! U gaat door voor de vingerplant.!
vrijdag 27 september 2013 om 12:19
nu even zonder sarcasme,
Communicatie gaat bij mij ook meer over openheid. Zeggen wat je aan het doen bent en waarom. En waarom je als leidinggevende bepaalde dingen van je werknemers verwacht.
En vooral durven zeggen dat je ergens nog achteraan moet omdat je dat antwoord nog niet weet, in plaats van doen alsof je de vraag niet gehoord hebt.
Verder is het ook de toon die de muziek maakt. Schreeuwen is bij mij echt een no go. Als iemand dat doet ben ik klaar met praten.
Communicatie gaat bij mij ook meer over openheid. Zeggen wat je aan het doen bent en waarom. En waarom je als leidinggevende bepaalde dingen van je werknemers verwacht.
En vooral durven zeggen dat je ergens nog achteraan moet omdat je dat antwoord nog niet weet, in plaats van doen alsof je de vraag niet gehoord hebt.
Verder is het ook de toon die de muziek maakt. Schreeuwen is bij mij echt een no go. Als iemand dat doet ben ik klaar met praten.
vrijdag 27 september 2013 om 12:22
quote:kerrenenn schreef op 27 september 2013 @ 12:17:
en dat bedoel ik nou. Ik lag vannacht gewoon in mijn bedje en moet via via een beetje gissen. Als je je stoort aan communicatie van iets of iemand omdat je communicatie een heel simpel iets vindt, moet je wel een beetje het goede voorbeeld geven.
Ik snap er nog steeds niks van. Men gokt dus dat het over het forum gaat, maar weet het niet zeker?
Of is dit een soort spiegel voorhouden van hoe de communicatie in de desbetreffende bedrijven loopt?
en dat bedoel ik nou. Ik lag vannacht gewoon in mijn bedje en moet via via een beetje gissen. Als je je stoort aan communicatie van iets of iemand omdat je communicatie een heel simpel iets vindt, moet je wel een beetje het goede voorbeeld geven.
Ik snap er nog steeds niks van. Men gokt dus dat het over het forum gaat, maar weet het niet zeker?
Of is dit een soort spiegel voorhouden van hoe de communicatie in de desbetreffende bedrijven loopt?
vrijdag 27 september 2013 om 12:23
vrijdag 27 september 2013 om 12:25
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 12:23:
Discussie is op dit forum niet mogelijk. Dat moet via de mail.
Waar je never nooit antwoord op krijgt.
En áls je er wel antwoord op krijgt, mag je er niet over praten op het forum met je medeforummers die ook benieuwd zijn naar het antwoord.
Dat noem ik slecht communiceren.Ik heb daar zelfs een ander woord voor.
Discussie is op dit forum niet mogelijk. Dat moet via de mail.
Waar je never nooit antwoord op krijgt.
En áls je er wel antwoord op krijgt, mag je er niet over praten op het forum met je medeforummers die ook benieuwd zijn naar het antwoord.
Dat noem ik slecht communiceren.Ik heb daar zelfs een ander woord voor.
vrijdag 27 september 2013 om 12:26
vrijdag 27 september 2013 om 12:28
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 12:15:
Beide zijn belangrijk, Meds.
Hier op Viva zou het al heel fijn zijn als we gewoon ingelicht worden over wat er speelt.
Een dialoog met de Mods heb ik hier al lang opgegeven.
De toon (manier van communiceren) die men hier doorgaans aanslaat tegen de gebruikers als ze iets doen wat niet mag (en dat is heel veel), is tenenkrommend.het feit dat je niet ingelicht wordt is ook communicatie.
Beide zijn belangrijk, Meds.
Hier op Viva zou het al heel fijn zijn als we gewoon ingelicht worden over wat er speelt.
Een dialoog met de Mods heb ik hier al lang opgegeven.
De toon (manier van communiceren) die men hier doorgaans aanslaat tegen de gebruikers als ze iets doen wat niet mag (en dat is heel veel), is tenenkrommend.het feit dat je niet ingelicht wordt is ook communicatie.
vrijdag 27 september 2013 om 12:31
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 september 2013 @ 12:05:
communicatie is helemaal niet moeilijk, iedereen doet het, de hele dag door. Maar blijkbaar stel jij eisen aan het soort communicatie dat jij prettig vindt. Kijk en ik vind dat jij daar in je OP heel slecht over communiceert
Ik ben het met het slecht communiceren in de openingspost heel erg eens.
Hier kan ik niks mee.
Als een klant dit zegt kan ik daar niets mee. Er is iets vervelend. Je ergert je ergens aan. Blijkbaar zijn er anderen bij betrokken.
Wat is er aan de hand?
Sinds wanneer speelt het?
Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen?
Heb je contact gehad met/hulp gehad van het bedrijf ?
Zo ja, wat kwam daar uit?
Is het toen naar tevredenheid opgelost en afgesloten?
Zo nee, wat kan het bedrijf nu doen om je wel tevreden te maken?
Weet je hoe moeilijk het is om een coherent verhaal uit klanten te krijgen?
Maar blijkbaar gaat dit gewoon heel simpel over het forum
Ik heb trouwens zelf helemaal niks gemerkt van de onbereikbaarheid van het forum.
communicatie is helemaal niet moeilijk, iedereen doet het, de hele dag door. Maar blijkbaar stel jij eisen aan het soort communicatie dat jij prettig vindt. Kijk en ik vind dat jij daar in je OP heel slecht over communiceert
Ik ben het met het slecht communiceren in de openingspost heel erg eens.
Hier kan ik niks mee.
Als een klant dit zegt kan ik daar niets mee. Er is iets vervelend. Je ergert je ergens aan. Blijkbaar zijn er anderen bij betrokken.
Wat is er aan de hand?
Sinds wanneer speelt het?
Wat heb je zelf gedaan om het op te lossen?
Heb je contact gehad met/hulp gehad van het bedrijf ?
Zo ja, wat kwam daar uit?
Is het toen naar tevredenheid opgelost en afgesloten?
Zo nee, wat kan het bedrijf nu doen om je wel tevreden te maken?
Weet je hoe moeilijk het is om een coherent verhaal uit klanten te krijgen?
Maar blijkbaar gaat dit gewoon heel simpel over het forum
Ik heb trouwens zelf helemaal niks gemerkt van de onbereikbaarheid van het forum.
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 27 september 2013 om 12:34
Ik kan hier wel dezelfde post neerzetten als een week geleden in het Mod-topic. Die ging ook over communicatie. Maar dat kan helaas niet, want die post is verwijderd. Antwoord genoeg voor mij: communiceren op met de beheerders van dit forum is geen twee-, maar éénrichtingsverkeer. Dat is jammer. Het zou dit forum zoveel sterker maken als er een open sfeer zou zijn. Gelukkig heb ik dat nu wel ergens anders gevonden.
vrijdag 27 september 2013 om 12:35
quote:Emmm schreef op 27 september 2013 @ 12:34:
Ik kan hier wel dezelfde post neerzetten als een week geleden in het Mod-topic. Die ging ook over communicatie. Maar dat kan helaas niet, want die post is verwijderd. Antwoord genoeg voor mij: communiceren op met de beheerders van dit forum is geen twee-, maar éénrichtingsverkeer. Dat is jammer. Het zou dit forum zoveel sterker maken als er een open sfeer zou zijn. Gelukkig heb ik dat nu wel ergens anders gevonden.Ik zou zó graag de facebook reactie zien van mw walchelijk zelf op dat forum
Ik kan hier wel dezelfde post neerzetten als een week geleden in het Mod-topic. Die ging ook over communicatie. Maar dat kan helaas niet, want die post is verwijderd. Antwoord genoeg voor mij: communiceren op met de beheerders van dit forum is geen twee-, maar éénrichtingsverkeer. Dat is jammer. Het zou dit forum zoveel sterker maken als er een open sfeer zou zijn. Gelukkig heb ik dat nu wel ergens anders gevonden.Ik zou zó graag de facebook reactie zien van mw walchelijk zelf op dat forum
Het Viva forum is papaja.
vrijdag 27 september 2013 om 12:43
Als jullie het nou echt zo vreselijk vinden hier he, waarom dan toch blijven? Er is volgens jullie een beter alternatief, toch? Of is het toch leuker om hier overal tegen aan te schoppen en je vervolgens weer in de loopgraven terug te trekken aan de andere kant?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 27 september 2013 om 12:51
quote:rosanna08 schreef op 27 september 2013 @ 12:43:
Als jullie het nou echt zo vreselijk vinden hier he, waarom dan toch blijven? Er is volgens jullie een beter alternatief, toch? Of is het toch leuker om hier overal tegen aan te schoppen en je vervolgens weer in de loopgraven terug te trekken aan de andere kant?Er zijn genoeg mensen die op beide fora lezen en schrijven, dat lijkt me niet verboden. Omdat het ergens anders leuker is, wil dat nog niet zeggen dat iemand niet haar ongenoegen mag uiten over wat er mis gaat op DIT forum.
Als jullie het nou echt zo vreselijk vinden hier he, waarom dan toch blijven? Er is volgens jullie een beter alternatief, toch? Of is het toch leuker om hier overal tegen aan te schoppen en je vervolgens weer in de loopgraven terug te trekken aan de andere kant?Er zijn genoeg mensen die op beide fora lezen en schrijven, dat lijkt me niet verboden. Omdat het ergens anders leuker is, wil dat nog niet zeggen dat iemand niet haar ongenoegen mag uiten over wat er mis gaat op DIT forum.