Com-Mu-Ni-Catie

27-09-2013 12:00 113 berichten
Voor sommige bedrijven en mensen een heel moeilijk iets.. Ik kan me er zo aan ergeren.

Vooral als er heel veel anderen bij betrokken zijn.

Hoe moeilijk kan zoiets zijn? Communiceren met anderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat het nodig is om Viva af te kraken.

Viva helpt zichzelf wel om zeep.

Waarom zit ik hier nog ?

Omdat ik glitterplaatjesplakken met een/het groepje gezellig vind.

Ik schrijf nog op een derde forum, met een zéér streng modereerbeleid. Je komt er ook niet direct op als meeschrijver, je moet eerst door de ballotagecommissie.

Het is prettig daar.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik forum nog op beide gewoon omdat ik dat leuk vind en omdat het kan
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 27 september 2013 @ 14:18:

Ik forum nog op beide gewoon omdat ik dat leuk vind en omdat het kan Wel vanavond hier trashen hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 14:19:

[...]

Wel vanavond hier trashen hè!Duh
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En ik ben hier weer in de meelees stand gegaan en die bevalt me op Viva prima. Er is hier voldoende te lezen. Ik vind het alleen jammer dat er hier geen open gesprekken gevoerd mogen worden over het beleid, maar dat had ik al gezegd. Klaar nu.
quote:Nouschi schreef op 27 september 2013 @ 14:11:

Die PSV aanhanger snapt er ook niks van hè

PSV aanhangers moet je sowieso aan je voorbij laten gaan, daar is geen eer meer aan te behalen.
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 14:27:

[...]

PSV aanhangers moet je sowieso aan je voorbij laten gaan, daar is geen eer meer aan te behalen.Ja dat is een ding wat zeker is
quote:Jibba schreef op 27 september 2013 @ 14:27:

[...]

PSV aanhangers moet je sowieso aan je voorbij laten gaan, daar is geen eer meer aan te behalen.

Verèkkes klèènen opneuker

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:sole-mare schreef op 27 september 2013 @ 14:55:

[...]

Ja dat is een ding wat zeker is Dé witte tonnie.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Is er nog een ander forum dan?

Niemand communiceert ooit iets met mij.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:Broedkippetje schreef op 27 september 2013 @ 16:23:

Is er nog een ander forum dan?

Niemand communiceert ooit iets met mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:573g8b schreef op 27 september 2013 @ 13:49:

[...]

Bij Viva willen of kunnen ze obviously niet de communicatie aanbieden die jij wel graag ziet. Misschien moeten zij niet veranderen maar jij. Waarom lukt het niet om hun keuzes of beperkingen te accepteren?

Als Viva een man was zou je hem dumpen. Of blijf je proberen hem te veranderen?Zo kun je het natuurlijk ook zien!
Lees nog wel mee, en soms zeg ik wat oppervlakkigs. Meer is gewoon niet meer mogelijk hier naar mijn idee.Maar ook het meelezen wordt stukken minder nu er opeens heel veel te bizarre topics worden geopend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven