Goedemorgen allemaal. :-)

28-09-2013 08:30 128 berichten
Hallo ladies en gents,

Dit beloofd een hele mooie dag te worden en nodigt iedereen uit om iets te ondernemen. Strak blauwe hemel, heerlijk zonnetje.

Zelf kom ik vandaag niet verder dan het balkon. Ik ben druk met statten geweest deze week, dus relaxen staat op de agenda en op het balkon nog even bruinen met iets te drinken. (statten is Rotterdams)

Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ben benieuwd naar alle noeste en woeste plannen, de grote avonturen of het sjokken op de markt.

Thuisblijven en de tuin vullen met je gezellige aanwezigheid is ook een plan natuurlijk, het kan nog even, met een boek of gezellig forummen. Verwen jezelf met een bakske koffie of thee en kom er bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met zoon (bijna 2) naar een tweehandskledingbeurs, en daarna statten (ken het woord ook en kom niet uit de regio Rotterdam). Schoenen en broeken heeft hij nodig. Hij moet wel mee omdat mijn vriend moet werken vandaag. (Zoon kijkt er dan niet heel verveeld bij, dat komt nog wel als hij wat ouder is denk ik :-) )

We moeten ook nog cadeaus kopen voor een aantal verjaardagen morgen. En misschien gaan we nog een taart bakken uit de Allerhande of naar de kinderboerderij (hangt van het weer af).

Het wordt wel een gezellig dagje. Zoon heeft uitgeslapen en is nu lekker aan het spelen met zijn auto's. Nog even koffie drinken en we gaan op pad.

Veel plezier iedereen vandaag!
Goeiemorgen! Ik laat man en zoontje vandaag achter en ga ouderwetsch een hele dag op de planken staan. Mén wat heb ik daar een zin in. En dan morgen eindelijk even Helemaal Niks.

Een heel fijn weekend allemaal, geniet van het zonnetje!
quote:cocomo schreef op 28 september 2013 @ 09:17:

Goedemorgen allemaal :-)

Ik ga eerst rustig aan wakker worden, daarna ga ik volleybalwedstrijd fluiten, om 13.00 uur. Dan ga ik weer lekker thuis rommelen en lexemen tv kijken en relaxen. Patat eten bij mijn ouders, mijn broer heeft een cadeau laten opsturen en die komt vandaag aan, ben heeeel benieuwd! En vanavond om half 9, ja beter dan zo vroeg, heb ik zelf een volleybalwedstrijd die ik hoop te gaan winnen!

Wat een heerlijke volle dag, met alleen maar leuke dingen.

Geniet er van en ga voor de overwinning.
quote:wollenstonecraft schreef op 28 september 2013 @ 09:18:

[...]

Ha Cateautje en andere vrolijke snuiters!

Bovenstaande dacht ik gisteren ook toen in in C&A was tijdens het statten! (ja ook hier in Nijmegen statten we)

Zo zielig die mannen die daar zitten te wachten tot vrouwlief zich in wéér een andere trui heeft gehesen. Snap ook nooit dat die mannen meemoeten.

Ik ga zometeen clafoutis bakken en de rest van de dag lekker rommelen in huis. Stukje schrijven, lezen, internetten etc.

Morgen moet ik mijn vrije zondag opofferen om mijn werk voor te bereiden voor volgende week dus vandaag nog even extra genieten van het het mooie weer.

TAM, beterschap!

Fijne dag allen

Clafoutis? Nooit van gehoord, maar zal wel lekker zijn, anders maak je het natuurlijk niet.

Ik heb nog wat wasjes, maar dat is ontspanning.

Hou jem taai morgen en ga er lekker bij in het zonnetje zitten als het kan.

Fijne dag.
quote:Amand schreef op 28 september 2013 @ 09:19:

Volgens mij is het 'stadten', zei de moppersmurf.

[afbeelding]

Goedemorgen, Cateautje

Goedemorgen Amand.

De uitspraak is hetzelfde mopperkont.
quote:Cateautje schreef op 28 september 2013 @ 09:01:

Ik vond het overigens een staaltje van de grootste tragiek van de week. Al die mannen die heel zielig achter hun vrouw aan lopen te sjokken, in hoekjes staan te wachten, er bij geroepen worden om enthousiast te vertellen wat ze er van vinden. Ik heb het er nog over gehad met een verkoopster en gevraagd of een mannencreche een goed plan was. Ze zei dat ze een tv konden ophangen met voetbal, maar dat hebben ze niet gedaan omdat niet iedere man daar van houdt.Die mannecreche was er al voor dat er kledingwinkels kwamen, we noemen het ook wel een Café
quote:Cateautje schreef op 28 september 2013 @ 09:23:

[...]

Clafoutis? Nooit van gehoord, maar zal wel lekker zijn, anders maak je het natuurlijk niet.

Ik heb nog wat wasjes, maar dat is ontspanning.

Hou jem taai morgen en ga er lekker bij in het zonnetje zitten als het kan.

Fijne dag. Dank je Cateautje, Clafoutis is kersencake, lijkt me wel lekker.
Ik ben op 16 september bevallen middels een keizersnede, dus nog herstellende. Maar ik zou zo graag lekker een stuk gaan lopen met de baby en kids! Kan helaas nog niet... Dan maar thuis genieten van de kleine, ook geen ramp
Ik ga zo, als ik uit mijn bed ben, een grote pan stoofvlees opzetten. Dsn een auto vol troep naar de stort/kringloop brengen. Daarna iets lekkers bakken en dan met mijn studieboeken de tuin in!
Goedemorgen allemaal!

Wat een vrolijk topic

Ik ga vandaag mijn huishouden doen, mezelf mooi maken en dan naar mijn date (verlieeefd)! Maar vooral alles rustig aan vandaag en op tijd naar bed, want morgen doe ik mee aan MudMasters!!
Goedemorgen ook ik ga vandaag mijn verjaardag vieren. Heb voor de zekerheid de tuinstoelen maar schoongemaakt en de kussens er in gedaan.
quote:modus_ schreef op 28 september 2013 @ 09:19:

Ik ga met zoon (bijna 2) naar een tweehandskledingbeurs, en daarna statten (ken het woord ook en kom niet uit de regio Rotterdam). Schoenen en broeken heeft hij nodig. Hij moet wel mee omdat mijn vriend moet werken vandaag. (Zoon kijkt er dan niet heel verveeld bij, dat komt nog wel als hij wat ouder is denk ik :-) )

We moeten ook nog cadeaus kopen voor een aantal verjaardagen morgen. En misschien gaan we nog een taart bakken uit de Allerhande of naar de kinderboerderij (hangt van het weer af).

Het wordt wel een gezellig dagje. Zoon heeft uitgeslapen en is nu lekker aan het spelen met zijn auto's. Nog even koffie drinken en we gaan op pad.

Veel plezier iedereen vandaag!

Kinderkleding kopen en cadeautjes is natuurlijk een feest. Aan de verwachtingen te zien wordt het de kinderboerderij.

Veel plezier gewenst.
quote:hebjehaarookweer schreef op 28 september 2013 @ 09:20:

Goeiemorgen! Ik laat man en zoontje vandaag achter en ga ouderwetsch een hele dag op de planken staan. Mén wat heb ik daar een zin in. En dan morgen eindelijk even Helemaal Niks.

Een heel fijn weekend allemaal, geniet van het zonnetje!Toneel of skiën?
quote:wollenstonecraft schreef op 28 september 2013 @ 09:25:

[...]

Dank je Cateautje, Clafoutis is kersencake, lijkt me wel lekker.Tuurlijk, alles met kersen is lekker. Hmmmm.
quote:fineline schreef op 28 september 2013 @ 09:25:

Ik ben op 16 september bevallen middels een keizersnede, dus nog herstellende. Maar ik zou zo graag lekker een stuk gaan lopen met de baby en kids! Kan helaas nog niet... Dan maar thuis genieten van de kleine, ook geen ramp Geniet van je roze wolk. Gefeliciteerd met je kindje.
Goeiesmorgens altesaam! (de statten-discussie maakt me nostalgisch )

Ik had zometeen een vergadering voor moeten zitten, maar er komt niemand. Grrr....

Dus maar even m'n artikelen printen en vooruit, ik moet eigenlijk de boel wel een klein beetje schoonmaken.

Daarna de stad in want mams staat met haar fröbels kunst op de expo.

Vanavond zou ik met een vriendin bandjes gaan kijken maar ze kan niet. Misschien ga ik alleen, misschien blijf ik lekker bankhangen...
quote:sassafras schreef op 28 september 2013 @ 09:26:

Ik ga zo, als ik uit mijn bed ben, een grote pan stoofvlees opzetten. Dsn een auto vol troep naar de stort/kringloop brengen. Daarna iets lekkers bakken en dan met mijn studieboeken de tuin in!

En dan vanavond als traktatie lekker aan de stoofvlees met................

Heerlijke dag, geniet er van.
Vandaag met drie vriendinnen shoppen,uit eten en vanavond bluesfestival,kortom,genieten dus!
Carpe Diem
@cateautje: met de hand electronisch is niet te doen omdat in de border onder hatera, ook rondom m'n hele tuin, prachtige hortensia's staan. Die wil ik niet perongeluk kortwieken :-D
Wie wind zaait zal storm oogsten
quote:rezaaa schreef op 28 september 2013 @ 09:26:

Goedemorgen allemaal!

Wat een vrolijk topic

Ik ga vandaag mijn huishouden doen, mezelf mooi maken en dan naar mijn date (verlieeefd)! Maar vooral alles rustig aan vandaag en op tijd naar bed, want morgen doe ik mee aan MudMasters!!

Heerlijk hè, verliefd zijn en dan kom je morgen ook veel sneller aan aan de finish. Zoiets als mudmasters had ik toen ik nog jong was geweldig gevonden. Misschien hebben ze een rollatorparcour?

Heel veel plezier gewenst, voor beide dagen.
quote:katten schreef op 28 september 2013 @ 09:26:

Goedemorgen ook ik ga vandaag mijn verjaardag vieren. Heb voor de zekerheid de tuinstoelen maar schoongemaakt en de kussens er in gedaan.

Gefeliciteerd!

Dat kan zeker in de tuin gevierd worden.

Geniet van je dag en je cadeautjes.
quote:yolcu schreef op 28 september 2013 @ 09:31:

Goeiesmorgens altesaam! (de statten-discussie maakt me nostalgisch )

Ik had zometeen een vergadering voor moeten zitten, maar er komt niemand. Grrr....

Dus maar even m'n artikelen printen en vooruit, ik moet eigenlijk de boel wel een klein beetje schoonmaken.

Daarna de stad in want mams staat met haar fröbels kunst op de expo.

Vanavond zou ik met een vriendin bandjes gaan kijken maar ze kan niet. Misschien ga ik alleen, misschien blijf ik lekker bankhangen...

Wat leuk zo'n creatieve moeder. Laten we hopen op een megaverkoop. Iedereen een uniek stuk in huis.

Ga maar naar de band, bankhangen kan ook door de week.

Veel plezier gewenst.
quote:49suus schreef op 28 september 2013 @ 09:32:

Vandaag met drie vriendinnen shoppen,uit eten en vanavond bluesfestival,kortom,genieten dus!

Dat ziet er uit als een heerlijke dag.

Veel plezier.
quote:Franka76 schreef op 28 september 2013 @ 09:33:

@cateautje: met de hand electronisch is niet te doen omdat in de border onder hatera, ook rondom m'n hele tuin, prachtige hortensia's staan. Die wil ik niet perongeluk kortwieken :-DAch, het is toch best een relaxte bezigheid. Je kan zo lekker je hoofd leeg maken met dat soort dingen en het is lekker weer, dus wat wil je nog meer.
Mijn kleinkinderen komen vandaag, dus we duiken het park in, kastanjes en derg zoeken.

IK ga met de jongste hond naar de hondencursus en vanmiddag met ons allen buiten bezig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven