Goedemorgen allemaal. :-)

28-09-2013 08:30 128 berichten
Hallo ladies en gents,

Dit beloofd een hele mooie dag te worden en nodigt iedereen uit om iets te ondernemen. Strak blauwe hemel, heerlijk zonnetje.

Zelf kom ik vandaag niet verder dan het balkon. Ik ben druk met statten geweest deze week, dus relaxen staat op de agenda en op het balkon nog even bruinen met iets te drinken. (statten is Rotterdams)

Wat zijn jullie plannen vandaag? Ik ben benieuwd naar alle noeste en woeste plannen, de grote avonturen of het sjokken op de markt.

Thuisblijven en de tuin vullen met je gezellige aanwezigheid is ook een plan natuurlijk, het kan nog even, met een boek of gezellig forummen. Verwen jezelf met een bakske koffie of thee en kom er bij.
We zijn er uit: we gaan naar Spakenburg vandaag.
Alle reacties Link kopieren
@cateautje: weet je, als je het zo zegt: je hebt gewoon gelijk :-) heerlijk die opgewekte stemming van je. Krijg er gewoon zin in. Fijne dag allen :-)
Wie wind zaait zal storm oogsten
Ook in Tilburg statten we. Zo meteen dus statten voor cadeautjes en nootjes van de markt.

Volgens heb jij bij dezelfde keten als ik de Vip-avond bezocht (woensdag?)

Ik heb daar in ieder geval een aantal leuke dingen gekocht voor mij dochter.

De tuin is hier één groot oerwoud. Goed idee dus om die aan te pakken.

Kom maar op met die zon!

Fijne verjaardag mali.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Zodra mijn huisgenoot uitgeraasd is en ik mijn kamer uit durf ben ik hier weg, wat ik ga doen weet ik nog niet. Gelukkig schijnt de zon dus er is geen noodzaak om hier te blijven
Goedemorgen, ik ga vanmiddag ook even statten en daarna Hopperen ;) (Cateau weet vast wat ik bedoel) en een rondje door 't Vroesen!!!

Fijne dag allemaal...
quote:josske schreef op 28 september 2013 @ 09:40:

Mijn kleinkinderen komen vandaag, dus we duiken het park in, kastanjes en derg zoeken.

IK ga met de jongste hond naar de hondencursus en vanmiddag met ons allen buiten bezig zijn.

Is het al kastanjetijd? Altijd leuk. Moet dat ook maar weer eens gaan doen, kastanjes staan altijd zo gezellig in een schaal op tafel.

Geniet van je kleinkinderen en je dieren.

Fijne dag.
Mijn hele brein roept dat ik op bed moet blijven liggen en mezelf vreselijk zielig moet vinden (luduvudu, ex heeft een ander) maar ik ga eruit zo! Douchen, aankleden en dan wat leuke dingen doen. Niet statten, leuk werkwoord trouwens, maar een verjaardag en gewoon onder leuke mensen zijn..
quote:bankje schreef op 28 september 2013 @ 09:41:

We zijn er uit: we gaan naar Spakenburg vandaag.

Spakenburg it is.

Fijne dag Bankje en die foto in traditioneel kostuum willen we zien natuurlijk hè.
quote:Gatti schreef op 28 september 2013 @ 09:42:

Ook in Tilburg statten we. Zo meteen dus statten voor cadeautjes en nootjes van de markt.

Volgens heb jij bij dezelfde keten als ik de Vip-avond bezocht (woensdag?)

Ik heb daar in ieder geval een aantal leuke dingen gekocht voor mij dochter.

De tuin is hier één groot oerwoud. Goed idee dus om die aan te pakken.

Kom maar op met die zon!

Fijne verjaardag mali.

Er waren hier meerdere ketens die mee deden. Heb jij ook zoveel bespaard?

Heerlijk tuinieren.

Geniet van je dag.
Ik 'verjaar' vandaag! :-) 40 ben ik nu officieel. Doe er niet veel bijzonders aan. Niet in de mood. Een vriendin (ook net 40) van me heeft deze week te horen gekregen dat ze een kutziekte heeft en er niks meer aan te doen is. Voel me dus niet echt in een celebrative mood. Mijn ouders komen rond 17:00 en dan gaan we uit eten. Dat is het wel. Maar ik heb nieuwe laarzen gekregen van vriend, van dochter een lekker luchtje, bloemen en een cadeaubon van een vriendin en van de poes een muis en een teek. Ben dus wel een beetje echt jarig :-). Ondanks het zwarte randje.

Vandaag naar de stad omdat morgen een andere vriendin jarig is en ik nog geen cadeautje heb.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:TequilaVixen schreef op 28 september 2013 @ 09:42:

Zodra mijn huisgenoot uitgeraasd is en ik mijn kamer uit durf ben ik hier weg, wat ik ga doen weet ik nog niet. Gelukkig schijnt de zon dus er is geen noodzaak om hier te blijven

Erg zeg dat je moet vluchten uit je eigen veilige plek.

Doe maar extra leuke dingen vandaag, verwen jezelf maar goed.

Hele fijne dag gewenst.
Ik haat de zon! Ik wil storm, regen, sneeuw....... Dit is toch geen herfst. Ik ben zo toe aan afkoeling na deze horrorzomer
quote:non_blonde schreef op 28 september 2013 @ 09:44:

Goedemorgen, ik ga vanmiddag ook even statten en daarna Hopperen ;) (Cateau weet vast wat ik bedoel) en een rondje door 't Vroesen!!!

Fijne dag allemaal...

Veel stadplezier en hopperse. em lekker bijkomen.

Fijne dag.
quote:terijn schreef op 28 september 2013 @ 09:46:

Mijn hele brein roept dat ik op bed moet blijven liggen en mezelf vreselijk zielig moet vinden (luduvudu, ex heeft een ander) maar ik ga eruit zo! Douchen, aankleden en dan wat leuke dingen doen. Niet statten, leuk werkwoord trouwens, maar een verjaardag en gewoon onder leuke mensen zijn..

Smijt jezelf in het feestgedruis, dat is de beste remedie.

Probeer te genieten van je dag.
Goedemorgen allemaal,

Vandaag staat op de planning meubels schouwen en naar de kringloopwinkel brengen. Oude troep weg doen naar het grofvuil.

Statten ( dat zeggen we in het noorden ook) voor batterijen voor de telefoon. Boodschapen doen.

Morgen ben ik bijna de hele dag alleen an ga ik denk ik de grootste muur in de woonkamer verven. Zoniet dan ga ik lekker op de bank met thee een chickfilm zien waar mijn man tooch niet vna houd. En in de avond naar een verjaardag toe.

Voor de jarigen vandaag gefeliciteerd. En de zieken beterschap gewenst.
quote:adorabull schreef op 28 september 2013 @ 09:49:

Ik 'verjaar' vandaag! :-) 40 ben ik nu officieel. Doe er niet veel bijzonders aan. Niet in de mood. Een vriendin (ook net 40) van me heeft deze week te horen gekregen dat ze een kutziekte heeft en er niks meer aan te doen is. Voel me dus niet echt in een celebrative mood. Mijn ouders komen rond 17:00 en dan gaan we uit eten. Dat is het wel. Maar ik heb nieuwe laarzen gekregen van vriend, van dochter een lekker luchtje, bloemen en een cadeaubon van een vriendin en van de poes een muis en een teek. Ben dus wel een beetje echt jarig :-). Ondanks het zwarte randje.

Vandaag naar de stad omdat morgen een andere vriendin jarig is en ik nog geen cadeautje heb.

Moeilijk om nu feestelijk te zijn. Soms komt het leven in al zijn rauwheid op je dak en zie dan maar eens te blijven lachen. Toch hoop ik van harte dat je goede herinneringen zult hebben aan je jubileumverjaardag, want het is een bijzondere dag. Concentreer je op de lieve mensen om je heen die het gezellig voor je proberen te maken, dan ga je vast met een goed gevoel slapen vannacht. :0

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Yep, heerlijk veel korting!
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Goedemorgen iedereen, wat een zalige dag! vanmorgen al een stuk wezen wandelen met de hond. Zo nog een wasje draaien en dan op de fiets naar de voetbalvereniging om vriendlief aan te moedigen.
quote:feigje schreef op 28 september 2013 @ 09:55:

Goedemorgen allemaal,

Vandaag staat op de planning meubels schouwen en naar de kringloopwinkel brengen. Oude troep weg doen naar het grofvuil.

Statten ( dat zeggen we in het noorden ook) voor batterijen voor de telefoon. Boodschapen doen.

Morgen ben ik bijna de hele dag alleen an ga ik denk ik de grootste muur in de woonkamer verven. Zoniet dan ga ik lekker op de bank met thee een chickfilm zien waar mijn man tooch niet vna houd. En in de avond naar een verjaardag toe.

Voor de jarigen vandaag gefeliciteerd. En de zieken beterschap gewenst.

Ook al een kringloopdag. Het huis winterklaar maken is begonnen. Moet daar ook maar eens aan gaan denken.

Fijne dag.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 september 2013 @ 10:00:

Goedemorgen iedereen, wat een zalige dag! vanmorgen al een stuk wezen wandelen met de hond. Zo nog een wasje draaien en dan op de fiets naar de voetbalvereniging om vriendlief aan te moedigen.

Juich alsof het een bekerfinale is. Op naar de overwinning!

Veel plezier.
Goedemorgen!

Als mijn vriend straks wakker is gaan we even naar de Rotterdamse markt en daarna naar Duinrell. Eigenlijk meer een park voor kinderen, maar we hebben vrijkaarten dus we gaan gewoon even kijken. Met dit weer is het al snel leuk!

Fijne dag allemaal!
quote:kanon schreef op 28 september 2013 @ 10:09:

Goedemorgen!

Als mijn vriend straks wakker is gaan we even naar de Rotterdamse markt en daarna naar Duinrell. Eigenlijk meer een park voor kinderen, maar we hebben vrijkaarten dus we gaan gewoon even kijken. Met dit weer is het al snel leuk!

Fijne dag allemaal!

Duinrell is ook voor grote kinderen hoor.

Veel plezier.
Cateautje jij ook een fijne dag gewenst.
Even naar de markt, voor verse paddestoelen en de laatste tomaten. Dan naar een kunstmarkt en verder lekker rustig aan ! Oh ja en stoofpeertjes maken!
Het weekend begint pas echt met een topic van Cateautje

Ik wens je een heel fijn weekend toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven