piemelpraat

29-09-2013 14:15 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we er niet omheen draaien, size does matters. Wat vinden jullie mooie piemels? Vind zelf "hangpiemels" mooi, met een mooie lome bocht naar beneden als ie stijf is. Jullie mening?
quote:londamma schreef op 29 september 2013 @ 14:15:

Laten we er niet omheen draaien, size does matters. Wat vinden jullie mooie piemels? Vind zelf "hangpiemels" mooi, met een mooie lome bocht naar beneden als ie stijf is. Jullie mening?Bedoel je een bloed lul?
haha ja zo noemen ze dat he?
vleespiemel, bedoel je
Ik vind piemels lelijk. Ik heb werkelijkwaar nog nooit eentje gezien waar ik uren naar kan kijken.
Heeft iemand ervaring met negers? hebben ze echt langere dikkere piemels?
Mooie piemels?

Ik ben van mening dat God het er bij scheppen van de mens zich er een beetje makkelijk van af heeft gemaakt

Gut, het is zaterdagavond, morgen rustdag, kak ik moet nog een piemel scheppen

Nou euhh.....dan maar zo'n lullig dingetje...

Nuttig en leuk...zeer zeker

Mooi, neuh
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 29 september 2013 @ 14:30:

Mooie piemels?

Ik ben van mening dat God het er bij schapen van de mens zich er een beetje makkelijk van af heeft gemaakt

Gut, het is zaterdagavond, morgen rustdag, kak ik moet nog een piemel scheppen

Nou euhh.....dan maar zo'n lullig dingetje...

Nuttig en leuk...zeer zeker

Mooi, neuhBij het schapen?
quote:ldp schreef op 29 september 2013 @ 14:41:

[...]

Bij het schapen?Ja, de Heer is mijn herder, je weet toch
quote:londamma schreef op 29 september 2013 @ 14:17:

vleespiemel, bedoel je

Volgens mij valt een vleeslul voor jullie als vrouw reuze tegen. Het verschil tussen slap en stijf is vaak amper zichtbaar. Of zie ik het verkeerd?

Vrouwen zeggen wel eens: "hij moet niet te klein zijn!". Wat is in jullie ogen 'te klein'? Dus in cm? Bijv: "Hij moet niet onder de 12 cm stijf zijn, want dan..."
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:07:

[...]

Volgens mij valt een vleeslul voor jullie als vrouw reuze tegen. Het verschil tussen slap en stijf is vaak amper zichtbaar. Of zie ik het verkeerd?

)Je ziet ze toch nooit slap? Staan al te popelen voor de slip uit mag.
quote:lilalinda schreef op 29 september 2013 @ 15:21:

[...]

Je ziet ze toch nooit slap? Staan al te popelen voor de slip uit mag.Jij ziet je partners lul niet slap? Je houdt er niet van om er zelf mee te spelen?
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:21:

[...]

Jij ziet je partners lul niet slap? Je houdt er niet van om er zelf mee te spelen?

Pas na een jaar of 8 zag ik mijn partners penis voor het eerst slap. Hij ging meteen paraat staan als ik in de buurt was. Nog steeds zie ik hem maar heel zelden slap, als hij slaapt of zo. Maar als hij wakker is kan ik echt niet in de buurt komen terwijl zijn penis slap blijft.

Ik vind piemels verder niet mooi.
Zie de titel van het topic en denk he leuk onderwerp.

Vervolgens pis ik bijna in mijn broek om sommige reacties.

Ik heb net als Miekie nog nooit 1 gezien waarvan ik zeg humm daar ga ik de hele dag naar liggen staren.

Heb ook nog nooit een mooie piemel gezien.

Het is idd zoals Summerdance schrijft God wou een rustdag en heeft zich er een beetje van afgemaakt.

Ik houd wel van groot moet wel voelen dat ik iets in mij heb.

Klein vind ik niks. Heb dan niet het idee dat ik geneukt word. Of dat lag aan de personen dat ze gewoon niet wisten hoe hem te gebruiken.
quote:annelaure schreef op 29 september 2013 @ 15:29:

Pas na een jaar of 8 zag ik mijn partners penis voor het eerst slap. Hij ging meteen paraat staan als ik in de buurt was. Nog steeds zie ik hem maar heel zelden slap, als hij slaapt of zo. Maar als hij wakker is kan ik echt niet in de buurt komen terwijl zijn penis slap blijft.

Pas na 8 jaar? Wauw... Dan ben ik (andersom gezien) toch wel iets nieuwsgieriger naar mijn partners lichaam dan genoegen te nemen dat hij/zij meteen in de starthouding ligt.

Er is niets mis met de mijne, maar als ik mijn broek uittrek tegenover een meisje, staat ie echt niet meteen 'paraat' (zoals je het omschrijft). Volgens mij zijn er maar weinig mannen bij wie dat gebeurt. Of je moet elkaar vooraf al ophitsen?
In tegenstelling tot de meeste vrouwen geloof ik vind ik piemels geweldig. Ik vind het zulke lollige dingen, zou er zelf ook wel een willen

Mijn laatste ex had de leukste, die varieerde van bijna onzichtbaar tot bijna de grootste die ik heb meegemaakt en alles daartussen in.

Ik heb wel eens een ons gehad met iemand met een hele grote, maar mijn ding is dat niet. Ik vond het een beetje pijnlijk.
quote:SillySill schreef op 29 september 2013 @ 15:52:

In tegenstelling tot de meeste vrouwen geloof ik vind ik piemels geweldig.That's the spirit! Haha
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:42:

[...]

Pas na 8 jaar? Wauw... Dan ben ik (andersom gezien) toch wel iets nieuwsgieriger naar mijn partners lichaam dan genoegen te nemen dat hij/zij meteen in de starthouding ligt.

Er is niets mis met de mijne, maar als ik mijn broek uittrek tegenover een meisje, staat ie echt niet meteen 'paraat' (zoals je het omschrijft). Volgens mij zijn er maar weinig mannen bij wie dat gebeurt. Of je moet elkaar vooraf al ophitsen?Nou bij de mijne ook hoor. Ken ook eerlijk gezegd niet anders.
quote:SillySill schreef op 29 september 2013 @ 15:52:

In tegenstelling tot de meeste vrouwen geloof ik vind ik piemels geweldig. Ik vind het zulke lollige dingen, zou er zelf ook wel een willen

Wat vind je er geweldig aan dan?

Behalve dat ze mij heel veel plezier kunnen laten beleven zie ik er verder weinigs geweldig aan.
quote:feigje schreef op 29 september 2013 @ 16:00:

[...]

Wat vind je er geweldig aan dan?

Behalve dat ze mij heel veel plezier kunnen laten beleven zie ik er verder weinigs geweldig aan.Dat geeft ze aan. Ze vind het blijkbaar fascinerend. Dat heb ik ook wel bij een vrouw hoor. Dat ik haar niet alleen als object zie om overheen te gaan, en dat ik haar geslacht (als man zijnde) fascinerend vind.
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:21:

[...]

Jij ziet je partners lul niet slap? Je houdt er niet van om er zelf mee te spelen?

Mijn eerste kennismaking met de piemel van een nieuwe sexpartner, is de piemel altijd stijf voor de slip uitgaat ja.

En dan ken ik hem al stijf, dus herken ik de vleeslul-teleurstelling niet. Ik weet al hoe groot/klein hij wordt/blijft.
quote:m_1985 schreef op 29 september 2013 @ 15:42:

[...]

Er is niets mis met de mijne, maar als ik mijn broek uittrek tegenover een meisje, staat ie echt niet meteen 'paraat' (zoals je het omschrijft). Volgens mij zijn er maar weinig mannen bij wie dat gebeurt. Of je moet elkaar vooraf al ophitsen?Die van hem dus wel, en dan hoef ik niet op te hitsen. Ik weet niet anders dan dat penissen zo werken. Ik heb heel veel moeite moeten doen om een keer zijn penis slap te zien, en slap vasthouden is maar 1 keer gelukt, en dat was dan maar een paar seconde. Van mijn vorige scharrels en vriend heb ik de penis ook nog nooit slap gezien. Ik ben eigenlijk verbaasd dat de jouwe zo slap blijft.
Als het had gekund dan had ik mijn vagina zo in willen ruilen voor een piemel. Maar helaas ik weet de piemel en vagina winkel niet te vinden en al zou zo,n winkel bestaan dan nog heb ik geen bonnetje.
Wat ik er geweldig aan vind?

Als hij slap is is hij bijna lief, onschuldig en zacht, en bungelt het daar zo'n beetje.

Als je er dan mee gaat spelen voel je hoe hij langzaam verandert en een compleet ander uiterlijk krijgt en opeens zo hard en stoer is.

Maar ik vind het ook gewoon leuk dat het zo'n uitstekend ding is wat je zo vast kan pakken.

Haha sorry, ik ben een liefhebster, ik vind het ook heerlijk om er gewoon tijdens het tv kijken een beetje mee te spelen. Niet per se als voorspel, maar gewoon voor de lol, lekker beetje aan friemelen
quote:annelaure schreef op 29 september 2013 @ 16:26:

[...]

Die van hem dus wel, en dan hoef ik niet op te hitsen. Ik weet niet anders dan dat penissen zo werken. Ik heb heel veel moeite moeten doen om een keer zijn penis slap te zien, en slap vasthouden is maar 1 keer gelukt, en dat was dan maar een paar seconde. Van mijn vorige scharrels en vriend heb ik de penis ook nog nooit slap gezien. Ik ben eigenlijk verbaasd dat de jouwe zo slap blijft.

Haha, niet ineens een 'probleem' zoeken achter een uitspraak die ik hier doe. Dat is namelijk 'gewoon'. Penissen 'werken' niet op 1 bepaalde manier.

Als ie eenmaal stijf is, is het inderdaad (in bijzijn van vriendin) niet zo 1-2-3 gepiept om 'm weer volledig slap te krijgen.

Het is vrij normaal dat wanneer je partner (vrouw) je bijvoorbeeld wil aftrekken, dat ze dan te maken heeft met een slappe. Dat kun je raar vinden, maar dan zijn de meeste mannen of te bang om hun slappe te tonen (en doen hun best om ze al wat op te warmen) of er is al fysiek lichamelijk contact geweest voor de onderbroek uit gaat.

Als het zou zijn zoals jij claimt, zou ik continu met een bobbel in m'n broek moeten lopen. Dat werkt zo niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven