Ondergoed van de Zeeman
zondag 29 september 2013 om 19:26
ik koop wel eens broekjes ofzo,
Bh's helaas niet mogelijk, mijn maten hebben ze daar niet...
Overigens wel bij hunkemoller of livera, maar dan nog heb ik vind ik 0.0 steun. Ik koop dus altijd dure bh's gewoon omdat ik niet echt een keus heb.. is wel balen en elke keer weer een flinke uitgave maarja.
Bh's helaas niet mogelijk, mijn maten hebben ze daar niet...
Overigens wel bij hunkemoller of livera, maar dan nog heb ik vind ik 0.0 steun. Ik koop dus altijd dure bh's gewoon omdat ik niet echt een keus heb.. is wel balen en elke keer weer een flinke uitgave maarja.
zondag 29 september 2013 om 19:59
zondag 29 september 2013 om 20:03
quote:Phips schreef op 29 september 2013 @ 19:57:
Zeeman eerlijke kleding? Bewijs!http://www.zeeman.com/Hea ... rantwoord-ondernemen.aspx
Zeeman eerlijke kleding? Bewijs!http://www.zeeman.com/Hea ... rantwoord-ondernemen.aspx
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 29 september 2013 om 21:15
quote:mika65 schreef op 29 september 2013 @ 15:00:
[...]
Ik koop mijn onderbroeken bij de action kost 1,89 maar zijn goede onderbroeken. Niks mis mee. In de was blijven ze ook mooiIk kocht daar jaren geleden voor zoon de babypyjama's voor ¤1,79 en die bleven vele malen mooier dan die van C&A en H&M en zelfs die van Prenatal
[...]
Ik koop mijn onderbroeken bij de action kost 1,89 maar zijn goede onderbroeken. Niks mis mee. In de was blijven ze ook mooiIk kocht daar jaren geleden voor zoon de babypyjama's voor ¤1,79 en die bleven vele malen mooier dan die van C&A en H&M en zelfs die van Prenatal
zondag 29 september 2013 om 21:20
Ik heb serieus veel bh's van de zeeman! Ik heb alles gehad, victoria secret, triump, sapph, maar ook gewoon hunkemoller. Maar door een klein budget heb ik zeeman is geprobeerd! Ik vind ze bijna allemaal super! Het kost bijna niks en ze hebben leuke kleurtjes! De strings zitten niet altijd top en vallen vaak erg klein. Maar de bh's zit 90% altijd goed!
zondag 29 september 2013 om 21:26
Toch maar eens voor mezelf kijken ook daar! bh's van de hema lubberen al na 2 keer dragen, vreselijk! De slips van de hema zitten wel heerlijk, die van 3 voor 3 euro.
Verder koop ik bij zeeman veel voor dochter, rompers, shirtjes, broekjes, pyjama's (flanellen zijn echt heel fijn!). En ik ga voor mezelf ook eens kijken voor de basic shirts. Die van de hema worden ook steeds duurder volgens mij en lubberen inmiddels ook. Moet toch vaker voor mezelf kijken bij zeeman merk ik al!
Verder koop ik bij zeeman veel voor dochter, rompers, shirtjes, broekjes, pyjama's (flanellen zijn echt heel fijn!). En ik ga voor mezelf ook eens kijken voor de basic shirts. Die van de hema worden ook steeds duurder volgens mij en lubberen inmiddels ook. Moet toch vaker voor mezelf kijken bij zeeman merk ik al!
donderdag 3 oktober 2013 om 02:20