Mode & Beauty alle pijlers

Ondergoed van de Zeeman

29-09-2013 14:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag laatst leuke lingerie bij de Zeeman hangen. Zijn er vrouwen (of mannen--> wil niemand uitsluiten ) die ervaring heeft met dit ondergoed?

De prijs is aantrekkelijk in ieder geval.
Ik heb negatieve ervaringen met lingerie uit zeeman of hema. Ik heb geen grote borsten maar de bh's bieden totaal geen steun. Ik hoor wel dat andere mensen er wel tevreden over zijn, dus ik zou zeggen; probeer het gewoon. Voor de prijs hoef je het niet te laten.
Mike, ik bedoel dat ik niet genoeg heb aan enkel een boxer. De bovenverdieping heeft een heuse BH nodig.
Ik ga het proberen. Morgen ga ik een set kopen en ik laat jullie weten wat mijn bevindingen zijn.

Dank voor alle reacties!
Mijn dochter wil geen BH's meer van Zeeman, de draadjes/naadjes prikken.

Heb't gevoeld en het prikt/kriebelt inderdaad!

Ikzelf heb ze (dus) niet.
ik koop wel eens broekjes ofzo,

Bh's helaas niet mogelijk, mijn maten hebben ze daar niet...

Overigens wel bij hunkemoller of livera, maar dan nog heb ik vind ik 0.0 steun. Ik koop dus altijd dure bh's gewoon omdat ik niet echt een keus heb.. is wel balen en elke keer weer een flinke uitgave maarja.
is het met of zonder kinderarbeid?
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 september 2013 @ 19:32:

is het met of zonder kinderarbeid?Zeeman verkoopt eerlijke kleding. Wibra niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame.... Echt? Wist ik niet!
Sabbaticalmeds......neem je het me heel erg kwalijk dat ik denk dat ze jou maat BH vast niet bij Zeeman verkopen?

Overigens lijkt me het exemplaar dat je op foto draagt aan de kleine kant.
quote:knoefeltje schreef op 29 september 2013 @ 19:38:

Fame.... Echt? Wist ik niet!Ja, dat weet bijna niemand. Maar het is wel waar.
Ken je meer winkels die oneerlijke kleding verkopen?
Zeeman eerlijke kleding? Bewijs!
quote:Krullevaer schreef op 29 september 2013 @ 15:04:

[...]

Die gaan bij mij binnen een mum van een tijd lubberen (de boxers).Ik vindt de hema nou niet bepaalde goedkoop hoor. 5 euro voor een broekje en 15 euro voor een heel simpele bh, zonder voorgevormde cups oid.
quote:Phips schreef op 29 september 2013 @ 19:57:

Zeeman eerlijke kleding? Bewijs!http://www.zeeman.com/Hea ... rantwoord-ondernemen.aspx
Maakt het uit waar je je onderbroeken koopt?

Als het leuk is en het zit lekker so what??
quote:Shenandoah schreef op 29 september 2013 @ 19:59:

[...]

Ik vindt de hema nou niet bepaalde goedkoop hoor. 5 euro voor een broekje en 15 euro voor een heel simpele bh, zonder voorgevormde cups oid.Idd zo goedkoop vind ik de Hema nou ook niet.
quote:mika65 schreef op 29 september 2013 @ 15:00:

[...]

Ik koop mijn onderbroeken bij de action kost 1,89 maar zijn goede onderbroeken. Niks mis mee. In de was blijven ze ook mooiIk kocht daar jaren geleden voor zoon de babypyjama's voor ¤1,79 en die bleven vele malen mooier dan die van C&A en H&M en zelfs die van Prenatal
Ik heb serieus veel bh's van de zeeman! Ik heb alles gehad, victoria secret, triump, sapph, maar ook gewoon hunkemoller. Maar door een klein budget heb ik zeeman is geprobeerd! Ik vind ze bijna allemaal super! Het kost bijna niks en ze hebben leuke kleurtjes! De strings zitten niet altijd top en vallen vaak erg klein. Maar de bh's zit 90% altijd goed!
Toch maar eens voor mezelf kijken ook daar! bh's van de hema lubberen al na 2 keer dragen, vreselijk! De slips van de hema zitten wel heerlijk, die van 3 voor 3 euro.

Verder koop ik bij zeeman veel voor dochter, rompers, shirtjes, broekjes, pyjama's (flanellen zijn echt heel fijn!). En ik ga voor mezelf ook eens kijken voor de basic shirts. Die van de hema worden ook steeds duurder volgens mij en lubberen inmiddels ook. Moet toch vaker voor mezelf kijken bij zeeman merk ik al!
Yes, een Zeeman setje! Zit leuk. Net helemaal de goede maat, maar mooi set en prima prijs!

Aanrader!
Omdat ik ook de string al aan heb gehad vond ik het niet hygiënisch om alles terug te brengen en te veel moeite voor die paar euro.

Ohh damn daar zal de verkoopster je dankbaar voor zijn geweest
Ja en?
Laatst zelfs een push up gekocht bij de Zeeman... zit heerlijk 7 euro was ik kwijt.
Ik heb behamaat 75f. Maar als ik bij de Hema die maat kies verzuip ik zowat in de cups, hebben meer dames hier dit? Zeeman gaat vaak tot cup E maar die lijken ook zo enorm groot daar.
Natuurlijk heeft iedereen dat wel eens geprobeerd. Bij zoveel prijsverschil probeer je dat toch een keer? Ik wel en ik ben nog verbaast ook!

Vorig jaar verpakking van drie slips gekocht voor de prijs van

¤ 0,99.

Zo' n spijt dat ik er niet meer heb gekocht! Ze blijven prima in de de was zelfs!
Geen ervaring met de bhs, maar de naadloze boxers zitten heerlijk en blijven goed in de was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven