Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 23 september 2013 om 09:04
Mali en JL, ik ga jullie deze week even mailen. Ligt nog een zak op zolder die ik moet uitzoeken.
In de tussentijd: mogen verzoeknummers ook? Ik ben voor de psz van mijn zoontje op zoek naar speelgoedautootjes.
Op zich moet de organisatie natuurlijk zorgen voor het speelgoed, maar omdat de locatie wordt gedeeld met kdv en bso raken die autootjes steeds kwijt. En dat terwijl de groep van mijn zoontje zo graag met de auto's speelt. Ze hoeven niet mooi/onbeschadigd te zijn, als ze nog maar kunnen rijden
Ik woon zelf in omg. Utrecht en kan ze komen ophalen, als het een leuk aantal is wil ik ook de verzendkosten wel betalen voor pakketpost (brievenbus zal niet gaan denk ik).
In de tussentijd: mogen verzoeknummers ook? Ik ben voor de psz van mijn zoontje op zoek naar speelgoedautootjes.
Op zich moet de organisatie natuurlijk zorgen voor het speelgoed, maar omdat de locatie wordt gedeeld met kdv en bso raken die autootjes steeds kwijt. En dat terwijl de groep van mijn zoontje zo graag met de auto's speelt. Ze hoeven niet mooi/onbeschadigd te zijn, als ze nog maar kunnen rijden
Ik woon zelf in omg. Utrecht en kan ze komen ophalen, als het een leuk aantal is wil ik ook de verzendkosten wel betalen voor pakketpost (brievenbus zal niet gaan denk ik).
if we all light up, we can scare away the dark...
maandag 23 september 2013 om 21:44
Ik heb voor de weggeef:
* witte badcape voor baby's.
* 2 roze/rode slaapzakken 98-104
* 1 witte slaapzak met een dierenprint (blauw, oranje, groen) 98-104
Alle slaapzakken hebben onderin wat gaatjes van de veiligheidsspeld die we gebruikten om de rits vast te zetten. De rits is niet kapot, mijn dochter was onderzoekend. Alle slaapzakken zijn najaar/voorjaar slaapzakken, Niet gevoerd, maar ook niet van lakenstof.
* witte badcape voor baby's.
* 2 roze/rode slaapzakken 98-104
* 1 witte slaapzak met een dierenprint (blauw, oranje, groen) 98-104
Alle slaapzakken hebben onderin wat gaatjes van de veiligheidsspeld die we gebruikten om de rits vast te zetten. De rits is niet kapot, mijn dochter was onderzoekend. Alle slaapzakken zijn najaar/voorjaar slaapzakken, Niet gevoerd, maar ook niet van lakenstof.
dinsdag 24 september 2013 om 12:55
dinsdag 24 september 2013 om 12:56
vrijdag 27 september 2013 om 13:44
Ik heb twee van deze wasmanden die hier eigenlijk alleen maar stierlijk in de weg staan. Af te halen in Den Haag.
http://www.ikea.com/nl/nl ... __0179418_PE331772_S4.JPG
http://www.ikea.com/nl/nl ... __0179418_PE331772_S4.JPG
dinsdag 1 oktober 2013 om 12:29
Stuur me maar een berichtje s-t-b-r postvoorfelice@yahoo.com
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
dinsdag 1 oktober 2013 om 16:58
Oja, de gegadigden voor de meisjeskleding: willen jullie mij mailen op weggeven1@gmail.com?
if we all light up, we can scare away the dark...
dinsdag 1 oktober 2013 om 22:37
Ik heb een volle spaarkaart van de lokale supermarkt.
We sparen voor een all seasons dekbed, met volle spaarkaart 22,95 voor een 200x240 dekbed.
Mooie kwaliteit, lekker zacht en warm enzo (ik heb er al een voor mijn schoonouders moeten halen).
Kleinere maten dekbedden hebben ze ook, 1.40 x 2.00 en 2.00x2.00.
Ik heb geen dekbed nodig, maar vind het zonde om de kaart weg te gooien want ik vind het een mooie aanbieding.
Iemand die graag zo'n dekbed wil, dan kan ik er nog een voor je gaan halen en het opsturen ofzo / je komt het bij mij halen op de grens van Brabant en Zeeland.
Mailen mag; marelsmarels@gmail.com
We sparen voor een all seasons dekbed, met volle spaarkaart 22,95 voor een 200x240 dekbed.
Mooie kwaliteit, lekker zacht en warm enzo (ik heb er al een voor mijn schoonouders moeten halen).
Kleinere maten dekbedden hebben ze ook, 1.40 x 2.00 en 2.00x2.00.
Ik heb geen dekbed nodig, maar vind het zonde om de kaart weg te gooien want ik vind het een mooie aanbieding.
Iemand die graag zo'n dekbed wil, dan kan ik er nog een voor je gaan halen en het opsturen ofzo / je komt het bij mij halen op de grens van Brabant en Zeeland.
Mailen mag; marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
woensdag 2 oktober 2013 om 08:03
vrijdag 4 oktober 2013 om 13:44
Ik heb voor de weggeef:
* 2 slaapzakjes 98-104 (eentje roze, eentje wit met print)
* witte badcape
* blauwe winterjas mt 86 (voor een jongetje)
* 1 setje + 1 shirtje maat 68 (voor een meisje)
* 7 longsleeves maat 80 (voor een meisje)
* pyjama maat 80 (voor een meisje)
Bij interesse kun je me een PB-tje sturen.
Heeft iemand een pyjama liggen in maat 98? Of een slaapzakje 104-110?
* 2 slaapzakjes 98-104 (eentje roze, eentje wit met print)
* witte badcape
* blauwe winterjas mt 86 (voor een jongetje)
* 1 setje + 1 shirtje maat 68 (voor een meisje)
* 7 longsleeves maat 80 (voor een meisje)
* pyjama maat 80 (voor een meisje)
Bij interesse kun je me een PB-tje sturen.
Heeft iemand een pyjama liggen in maat 98? Of een slaapzakje 104-110?
zondag 6 oktober 2013 om 12:36
Ik heb nog steeds een volle spaarkaart waarmee ik een all seasons dekbed (van Swizz) kan gaan halen voor een sterk gereduceerde prijs.
140 x 200 van 49,95 voor 14,95
200 x 200 van 59,95 voor 19,95
240 x 200 van 79,95 voor 22,95
Iemand interesse?
marelsmarels@gmail.com
140 x 200 van 49,95 voor 14,95
200 x 200 van 59,95 voor 19,95
240 x 200 van 79,95 voor 22,95
Iemand interesse?
marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast