Mode & Beauty alle pijlers

Ombre haar!

30-09-2013 20:16 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik heb mijn haar met henna rood geverft .. nu wil ik eigenlijk een beetje een ombre effect erin doen door het onder wat blonder te maken een beetje zoals dit: [img]http://rachelkromdijk.blogspot.nl/2013/ ... ights.html[/img] heeft iemand een idee hoe ik dit het beste aan kan pakken? (mocht de onderkant erg dood worden kan ik het altijd nog afknippen aangezien mijn haar erg lang is) Hoop op wat nuttige tips
Ik heb nu ruim een half jaar (misschien al wel driekwart jaar) ombre haar. Ik heb het zelf gedaan met zo`n pakketje van de Loreal. Super simpel en goed te doen, alleen bij de achterkant heb je even hulp nodig. Maar, de rest van mijn haar was niet geverfd.

Ik vind het zonde om mijn haar af te knippen nu, dus het uit laten groeien duurt wel lang, vandaar dat ik er al even mee loop. Maar ach, ik vind het wel mooi staan.

Ik weet alleen niet of het slim is om over je geverfde haar heen te doen.
Je kan er beter niet aan beginnen, je hebt kans dat het oranje gaat worden omdat je je haar al eerder hebt geverfd met henna.
quote:Tomatensoep schreef op 30 september 2013 @ 20:30:

Het is wel erg vorig jaar he..
Kapper! Ik heb het ook, ik had een rooiige uitgroei die wel natuurlijk liep met mn eigen kleur maar wilde het toch leuker hebben want het was nu echt uitgroei. Heb het laten blonderen met mooie overgang en ben er al een dik jaar erg blij mee
Blauwbloempje was dat rode bij jou ook henna??
Als je henna-gekleurd haar gaat bleken krijg je allerlei verschillende kleuren oranje en evt nog dofbruin ertussen.

En om dat weer mooi van kleur te krijgen kom je mogelijk in de kopertinten terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven