Mode & Beauty alle pijlers

Verzorging krullend haar

30-09-2013 20:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd wat voor producten jullie gebruiken voor krullend haar.

Ik gebruik zelf krul control creme van Andrelon, maar ik merk dat mijn haar door de dag heen erg droog wordt en acheterin ook een beetje pluizig.

Iemand tips??
Be kind but not weak.
Ooh mijn vriend zegt net ineens heel enthousiast dat hij mijn krullen fantastisch vindt zo. Mijn haar is ook langer dan normaal met krullen kwam het net op mijn schouders, nu ineens een heel eind over mijn schouders.
Gebruik je een difusser? Dat helpt met volume en je hebt de pixie curl methode. Zorgt bij mij voor veel volume en weinig pluis.

http://www.youtube.com/watch?v=I3cOfWOYD2U
Ik heb half krul/ erg veel slag. En mijn haar wordt soms heel erg vettig, en dan zakt alles een beetje naar beneden (en het ziet er gewoon vies uit). Ik ben nog vanalles aan het uitproberen.

Tips voor droog haar heb ik niet...
Jaaaa, de curly girl methode! ik ben al een jaar fan
Ik háát fohnen, dus geen diffuser in huis. Mijn haar is iets korter dan van het meisje in het filmpje, maar qua krul en volume heb ik hetzelfde eindresultaat. Misschien is het wennen, ik mis juist het volume bovenop, ik kan geen plaatjes plakken maar had gewoon een enorme bos. Pluis dan wel te verstaan.
Welke producten gebruiken degene die curly girl doen? Ik heb moeite met de juiste producten vinden.
Komttt
Ik weet niet of ze helemaal curly girl proof zijn maar ik heb de anti frizz shampoo van de kruidvat als herstelshampoo en daar ook de conditioner en haarmasker van. Haarmasker gebruik ik als leave in conditioner. Gel is ah huismerk flexible styler ultra atrong. Alles bij elkaar nog geen tientje.
Ik gebruik na het wassen altijd eerst Murray's (de roze pot) en daarna nog de perfecte krul van andrelon. En daar word me haar niet vettig van. Krijg er wel veel pijpenkrullen van maar die veren goed in en uit zeg maar. En ik heb ook half lang haar.
Curlesque van Tigi!

Ik heb wel 100 soorten geprobeerd maar dit is het enige wat echt helpt. Geen droge pluizenbol meer! Ik gebruik de shampoo, conditioner en amplifier.
hoe is de structuur van de amlifier Selma? Cremeachtig? Of meer vloeibaar?
heb dat ook es geprobeerd, dat wassen met conditioners enzv, maar volgens mij is dat met fijn krulhaar geen optie. Ik mis dan ook volume bovenop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven