De leukste nickname 2013
donderdag 3 oktober 2013 om 14:57
quote:NymphadoraTonks schreef op 20 mei 2013 @ 21:39:
ConsuelaBananaHammock
Die is ook leuk idd!
Haha, van de week was die Friends-aflevering er weer op en mij werd gevraagd hoe het kwam dat ik deze naam nog wist. Eh.. nou.. door mijn énorm goed geheugen, uiteraard en een beetje door dit forum, waar ik dagelijks de nick voorbij zie komen
Ik heb geen nominaties, nog.
ConsuelaBananaHammock
Die is ook leuk idd!
Haha, van de week was die Friends-aflevering er weer op en mij werd gevraagd hoe het kwam dat ik deze naam nog wist. Eh.. nou.. door mijn énorm goed geheugen, uiteraard en een beetje door dit forum, waar ik dagelijks de nick voorbij zie komen
Ik heb geen nominaties, nog.
Later is nu
maandag 7 oktober 2013 om 02:03
quote:misshollywood schreef op 07 oktober 2013 @ 01:59:
Jammer dat er geen verkiezing van lelijke of onbehoorlijke nicknames
kan komen. Open je toch een topic? Hoewel, de kans is wel groter dat het onaardiger daar gaat worden. Misschien toch geen goed idee.
Jammer dat er geen verkiezing van lelijke of onbehoorlijke nicknames
kan komen. Open je toch een topic? Hoewel, de kans is wel groter dat het onaardiger daar gaat worden. Misschien toch geen goed idee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 7 oktober 2013 om 09:40
dinsdag 8 oktober 2013 om 21:58
quote:gedanst schreef op 06 oktober 2013 @ 20:13:
[...]
Ik snap de grap niet geloof ik. Ook niet als ik het op zijn Frans uitspreek.Troost je.. ik ook niet. Maar zit met een ongelooflijk snothoofd. Misschien dat het daar aan ligt.
[...]
Ik snap de grap niet geloof ik. Ook niet als ik het op zijn Frans uitspreek.Troost je.. ik ook niet. Maar zit met een ongelooflijk snothoofd. Misschien dat het daar aan ligt.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
woensdag 9 oktober 2013 om 00:30
Naja we hebben het hier over de leukste nickname, dus daarvoor. Dat de avatar en motto ermee matchen is meer een onderbouwing.
Ik dacht dat je bedoelde dat je topics ging starten met De leukste avatar en Het leukste motto. Er zijn wel al topics over leuke motto's, maar dat zijn geen verkiezingen.
Jep, eeuwige roem is de prijs. Volgens mij is dat cadeautjes sturen via het forum ook niet van de grond gekomen
Ik dacht dat je bedoelde dat je topics ging starten met De leukste avatar en Het leukste motto. Er zijn wel al topics over leuke motto's, maar dat zijn geen verkiezingen.
Jep, eeuwige roem is de prijs. Volgens mij is dat cadeautjes sturen via het forum ook niet van de grond gekomen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie