Welke film heb je het laatst gezien?
zaterdag 28 juli 2012 om 16:37
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
donderdag 3 oktober 2013 om 21:37
Prisoners. Indrukwekkend en ondanks de lange speelduur van 2.5 uur was er geen enkele scène overbodig of saai. Het enige dat overbodig en irritant was was de geacteerde ogentic van Jake Gyllenhaal. Je blijft kijken of hij daar consequent in is (wanneer je weet dat Jake in werkelijkheid geen ogentic heeft).
donderdag 3 oktober 2013 om 23:41
Pacific Rim, goed vermaak wanneer je van dit genre houdt (en dat doe ik!)
Curse of Chuckie, ik vond em echt mwah. Het is al beter dan voorgaande jaren, maar nog niet op het niveau van Child's Play.
Sliver, heb het boek jaaaaaaren geleden gelezen en nu nog maar een keer de film afgestoft. Ik blijf het een goede film vinden. Met een verrassend einde.
Curse of Chuckie, ik vond em echt mwah. Het is al beter dan voorgaande jaren, maar nog niet op het niveau van Child's Play.
Sliver, heb het boek jaaaaaaren geleden gelezen en nu nog maar een keer de film afgestoft. Ik blijf het een goede film vinden. Met een verrassend einde.
vrijdag 4 oktober 2013 om 11:28
quote:Blackadder schreef op 04 oktober 2013 @ 00:11:
Girls Gone Wild - On Campus 3
Zoals vaak met sequels vallen ze tegen en halen ze het niet bij het origineel.. Verder veel overacting, had de aankleding weinig om het lijf en miste ik vooral de diepgang..Jij zoekt diepgang in een film met de titel Girls gone wild?
Girls Gone Wild - On Campus 3
Zoals vaak met sequels vallen ze tegen en halen ze het niet bij het origineel.. Verder veel overacting, had de aankleding weinig om het lijf en miste ik vooral de diepgang..Jij zoekt diepgang in een film met de titel Girls gone wild?
vrijdag 4 oktober 2013 om 15:01
vrijdag 4 oktober 2013 om 15:03
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 11:33:
De eetclub weer eens gezien. Blijft leuk, echt het genre waar ik van hou. Iemand nog tips in dit genre ?
Deze film staat ook in mijn slechtste film ooit top 10
Maar als je van dit genre houdt, moet je De Verbouwing gaan kijken (is trouwens stukken beter dan De Eetclub). Loft vind je waarschijnlijk ook leuk.
De eetclub weer eens gezien. Blijft leuk, echt het genre waar ik van hou. Iemand nog tips in dit genre ?
Deze film staat ook in mijn slechtste film ooit top 10
Maar als je van dit genre houdt, moet je De Verbouwing gaan kijken (is trouwens stukken beter dan De Eetclub). Loft vind je waarschijnlijk ook leuk.
I am surrounded by morons
vrijdag 4 oktober 2013 om 15:04
quote:butterflylove schreef op 04 oktober 2013 @ 13:53:
Ik wil heel graag naar Gravity! Ben helemaal benieuwd, vooral door alle goede reviews.. Overal 5 sterren ongeveer?Ik heb 'm gezien! Geen 5 sterren, maar zeker de moeite waard. Bij vlagen (een beetje) ongeloofwaardig, maar al met al zit je toch 90 minuten geboeid te kijken.
Ik wil heel graag naar Gravity! Ben helemaal benieuwd, vooral door alle goede reviews.. Overal 5 sterren ongeveer?Ik heb 'm gezien! Geen 5 sterren, maar zeker de moeite waard. Bij vlagen (een beetje) ongeloofwaardig, maar al met al zit je toch 90 minuten geboeid te kijken.
I am surrounded by morons
vrijdag 4 oktober 2013 om 20:52
De nieuwe wildernis. Mooi geschoten film, echt prachtig in beeld gebracht.....maar dat is het dan ook, want de oostvaardersplassen hebben natuurlijk niets met wildernis te maken. Grote hekken, afschotbeleid bij vette jaren, massale verhongering in magere jaren doordat de dieren niet van het terrein kunnen op zoek naar nieuw leefgebied..... met natuur heeft het weinig te maken.