topic voor zielige mensen en ander nutteloos geklets...
donderdag 22 november 2012 om 21:38
Bij deze verklaar ik veur geopend een nieuw nutteloos kletstopic.
(oude is meer dood dan levend terwijl ik nu juist even heel zielig ben )
waarom ik zielig ben? ik was bij de tandarts vandaag, ondanks dat ik nauwelijk frisdrank drink, het goed verzorg en niet veel snoep het ik toch een paar gaatjes. paar kleintjes en een paar wat grotere. ik snap er echt niks van en ben heel boos op mezelf...
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk
(oude is meer dood dan levend terwijl ik nu juist even heel zielig ben )
waarom ik zielig ben? ik was bij de tandarts vandaag, ondanks dat ik nauwelijk frisdrank drink, het goed verzorg en niet veel snoep het ik toch een paar gaatjes. paar kleintjes en een paar wat grotere. ik snap er echt niks van en ben heel boos op mezelf...
de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk
vrijdag 4 oktober 2013 om 12:21
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:19:
[...]
Erg veel oorpijn, in zo'n mate dat mijn dagelijkse bezigheden niet door kunnen gaan. Ben ook echt verschrikkelijk doof. Huisarts weet het niet, KNO hopelijk wel. Ben zwanger, dus dat verkleind de mogelijkheden wel..Oh getver, daar kan je goed naar van zijn ja!! Sterkte in ieder geval zometeen!
[...]
Erg veel oorpijn, in zo'n mate dat mijn dagelijkse bezigheden niet door kunnen gaan. Ben ook echt verschrikkelijk doof. Huisarts weet het niet, KNO hopelijk wel. Ben zwanger, dus dat verkleind de mogelijkheden wel..Oh getver, daar kan je goed naar van zijn ja!! Sterkte in ieder geval zometeen!

vrijdag 4 oktober 2013 om 12:34

vrijdag 4 oktober 2013 om 12:35

vrijdag 4 oktober 2013 om 13:55
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:41:
Nog een andere levensvraag, kan ik het maken om in panter pyama broek naar het ziekenhuis te gaan ?
Ja natuurlijk, daar krijg je geen boete voor hoor, hihihi.
Goed idee van die koffie, I'm in...
Ben alweer vergeten waarom vriend irri was eigenlijk.
(we zijn allebei vrij vandaag...)
Nummer 1 van het moeten is al klaar, nu nmr 2 nog, bleeehhh...
Nog een andere levensvraag, kan ik het maken om in panter pyama broek naar het ziekenhuis te gaan ?
Ja natuurlijk, daar krijg je geen boete voor hoor, hihihi.
Goed idee van die koffie, I'm in...
Ben alweer vergeten waarom vriend irri was eigenlijk.
(we zijn allebei vrij vandaag...)
Nummer 1 van het moeten is al klaar, nu nmr 2 nog, bleeehhh...

zondag 6 oktober 2013 om 10:48