topic voor zielige mensen en ander nutteloos geklets...

22-11-2012 21:38 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze verklaar ik veur geopend een nieuw nutteloos kletstopic.

(oude is meer dood dan levend terwijl ik nu juist even heel zielig ben )

waarom ik zielig ben? ik was bij de tandarts vandaag, ondanks dat ik nauwelijk frisdrank drink, het goed verzorg en niet veel snoep het ik toch een paar gaatjes. paar kleintjes en een paar wat grotere. ik snap er echt niks van en ben heel boos op mezelf...

de wereld vergaat niet maar ik vind het niet eerlijk
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:19:

[...]

Erg veel oorpijn, in zo'n mate dat mijn dagelijkse bezigheden niet door kunnen gaan. Ben ook echt verschrikkelijk doof. Huisarts weet het niet, KNO hopelijk wel. Ben zwanger, dus dat verkleind de mogelijkheden wel..Oh getver, daar kan je goed naar van zijn ja!! Sterkte in ieder geval zometeen!
quote:boerderijgeit028 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:21:

[...]

Oh getver, daar kan je goed naar van zijn ja!! Sterkte in ieder geval zometeen!Ja, t voelt ook een beetje knullig, echt zo'n kinderziekte, maar heb t al sinds ik een dreumes was
Ik heb een beetje mot met vriendlief geloof ik...

Ik vind hem igg. erg irritant .

Puddelientje zal ik maar meegaan, heb ik wat te doen .
quote:missmonroe schreef op 04 oktober 2013 @ 12:31:

Same here! Zijn bagage begint nu toch wel tussen ons in te staan. We merken dat allebei, zo leuk is het bij ons nu niet.

Waarom is ie irritant?
quote:missmonroe schreef op 04 oktober 2013 @ 12:31:

Puddelientje zal ik maar meegaan, heb ik wat te doen .Gezellig, gaan we daarna lekker samen koffie drinken en zeuren over vervelende mannen!
Helemaal als alle techniek het in huis op hetzelfde moment begeeft.. Waar is die man dan..

Dag telefoon, dag vaatwasser
Nog een andere levensvraag, kan ik het maken om in panter pyama broek naar het ziekenhuis te gaan ?
Hier ook irritatie naar vriend door bagage....

1x is genoeg
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:41:

Nog een andere levensvraag, kan ik het maken om in panter pyama broek naar het ziekenhuis te gaan ? Tuurlijk, Michael Jackson deed het naar de rechtbank
quote:libra schreef op 04 oktober 2013 @ 12:45:

Hier ook irritatie naar vriend door bagage....

Je wordt er moe van he!
quote:boerderijgeit028 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:48:

[...]

Tuurlijk, Michael Jackson deed het naar de rechtbank Gelukkig is Micheal Jackson ook iemand op wie ik wil lijken qua levensstijl ed
quote:puddelientje123 schreef op 04 oktober 2013 @ 12:41:

Nog een andere levensvraag, kan ik het maken om in panter pyama broek naar het ziekenhuis te gaan ?

Ja natuurlijk, daar krijg je geen boete voor hoor, hihihi.

Goed idee van die koffie, I'm in...

Ben alweer vergeten waarom vriend irri was eigenlijk.

(we zijn allebei vrij vandaag...)

Nummer 1 van het moeten is al klaar, nu nmr 2 nog, bleeehhh...
ik ben niet zielig maar niet te beroerd om alle zieligerds hier een te geven... komt goeoeoed,

En ja hoor, als jij daar blij van wordt lekker in je panterpyamabroek naar het ziekenhuis, dr is al genoeg ellende in de wereld.

M'n seksvriend laat niets horen en ik heb zin in seks, wil ook niks laten horen.. Wat een gezeik
IK VERVEEEEL ME!

En vriend is wel weer bloedirritant. Zit alleen maar op zn **** terwijl ik leuke dingen wil doen.... bleeeeeehhh...
quote:missmonroe schreef op 04 oktober 2013 @ 14:54:

IK VERVEEEEL ME!

En vriend is wel weer bloedirritant. Zit alleen maar op zn **** terwijl ik leuke dingen wil doen.... bleeeeeehhh...Je hebt hem toch niet nodig om leuke dingen te doen?
Ik durf bijna niet te bekennen dat ik inderdaad echt in broek met panterprint naar t ziekenhuis ben gegaan.

Al moet ik toegeven dat hij er niet heel erg pyama achtig uit ziet...

Dat maakt het minder erg.

toch?

quote:nimpie schreef op 04 oktober 2013 @ 14:05:

M'n seksvriend laat niets horen en ik heb zin in seks, wil ook niks laten horen.. Wat een gezeik Vibo? Ook daar heb je mannen niet voor nodig
Geit, nee dat is waar, maar ik weeeeeeet niiiiiiiiks....

Ik kan wel ff naar mn moeder (halfuurtje reizen met brommer of bus) maar nogmaals weet niet of ik zin heb.

(vandaar dat ik me verveel...)
Ik heb spierpijn van het sporten.

En het is zaterdag. Is het erg fout om op zaterdag om 11:23 nog niet aangekleed te zijn ??

Laatste nutteloze bericht van vandaag: ik zit met 1 persoon 2 potjes wordfeud te spelen. Waarom? Geen idee ...
Weer zielig want in mn eentje bij een topic is heulemaal niet gezellig ...
Je bent niet alleen!! Hoi ik doe zielig met jullie mee
.
Wees welkom!!

En (had je topic gezien...)

voor iedereen trouwens! Ik denk soms wel eens 'nou is het genoeg met dat geforum', maar de meeste mensen zijn zo lief als ik weer es met iets zit , vind ik best fijn.

Zo, nou weer terug naar nutteloos , zal ik ff snel een rondje gaan rennen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven