Entertainment alle pijlers

Masterchef Australie 2013

12-08-2013 18:10 275 berichten
Het nieuwe seizoen van Masterchef Australië is zojuist begonnen!

Wie kijkt er ook?
Ik vind Vern juist erg leuk! Maar ik was blij dat die Nicky weer naar huis kon die mocht ik vanaf dag 1 al niet

Nu word het tijd voor Noelene om naar huis te gaan, ik had het idee dat ze expres slecht presteerde met die mooie ijsbol maken zodat Jules er weer uit lag. Hadden nog meer mensen dat idee?

Ik weet jammer genoeg al wie er wint, ik had MC toegevoegd op mijn FB en zo opeens stond er een foto van de winnaar.

Vind het eigenlijk niet leuk dat ik het al weet
Alle reacties Link kopieren
Ja, en nu weten wij dus al dat Noelene niet gaat winnen. Geen spoilers plaatsten a.u.b.!
quote:chocolol schreef op 04 oktober 2013 @ 13:06:

Ja, en nu weten wij dus al dat Noelene niet gaat winnen. Geen spoilers plaatsten a.u.b.!Ik plaats hier de naam toch niet van de winnaar? En ik zeg ook nergens dat Noelene wel of niet wint. Ik zeg alleen dat ik hoop dat ze er uit gaat.
quote:mika65 schreef op 04 oktober 2013 @ 05:01:

Nu word het tijd voor Noelene om naar huis te gaan, ik had het idee dat ze expres slecht presteerde met die mooie ijsbol maken zodat Jules er weer uit lag. Hadden nog meer mensen dat idee?

Ik weet jammer genoeg al wie er wint, ik had MC toegevoegd op mijn FB en zo opeens stond er een foto van de winnaar.

Vind het eigenlijk niet leuk dat ik het al weet

Ik heb zelf niet dat idee gehad. Denk ook niet dat het zo is, waarom zou ze een kans op immuniteit expres verspelen?

En ik weet ook al wie wint omdat ik een van de deelnemers googelde en plots stond er een foto van de winnaar/winnares. Echt heel dom.
Ik ben inmiddels voor Kelty! Al die tijd de underdog, vaak uitgelachen maar hij kookt steeds beter. Begin fan te worden
quote:mika65 schreef op 04 oktober 2013 @ 05:01:

Ik vind Vern juist erg leuk! Maar ik was blij dat die Nicky weer naar huis kon die mocht ik vanaf dag 1 al niet

Vind het eigenlijk niet leuk dat ik het al weet Nee, ik had niet het idee dat ze het expres slecht deed. Ik ben wel verbaasd dat ze er nog in zit. Ze lijkt niet echt heel goed te zijn qua techniek en qua warenkennis. Misschien is dat wel zo, maar ik heb het gevoel dat het bij haar altijd hakken over de sloot is en dat ze soms geluk heef met de rest van het team. Ik ben benieuwd of Rishi zijn immunitypin gaat inzetten volgende week, dan moet zij toch koken in de eliminationchallenge.
En nee, ik had ook niet idee dat Noelene dat expres deed met de ijsbol om Jules te lozen. Ze raakt altijd nogal snel van de wijs als ze onder druk staat. Is tot nu toe bij elke lastige opdracht geweest; dat ze geirriteerd raakt of even stilvalt.
quote:mika65 schreef op 05 oktober 2013 @ 01:46:

[...]

Ik plaats hier de naam toch niet van de winnaar? En ik zeg ook nergens dat Noelene wel of niet wint. Ik zeg alleen dat ik hoop dat ze er uit gaat. Je zegt dat je weet wie er wint en dat het tijd wordt voor Noelene om naar huis te gaan. Dan zie je toch wel dat je dan iets verraad?
quote:MilaDila schreef op 05 oktober 2013 @ 12:34:

Ik ben inmiddels voor Kelty! Al die tijd de underdog, vaak uitgelachen maar hij kookt steeds beter. Begin fan te worden Ik vond het ook wel sneu dat hij de hersenen kreeg gister. Leek me juist leuk om Rishi of Nena of Lucy daarmee te zien koken. Leuk dat hij dan een top gerecht maakte!
quote:chocolol schreef op 05 oktober 2013 @ 18:05:

[...]

Je zegt dat je weet wie er wint en dat het tijd wordt voor Noelene om naar huis te gaan. Dan zie je toch wel dat je dan iets verraad?Sorry ik zie ook niet in wat er mis mee is om dit te zeggen. Ik roep ook al tijden dat ik het tijd vind voor Kelty om naar huis te gaan maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur. Heeft niets met de winnaar/winnares te maken...
quote:yolo8 schreef op 06 oktober 2013 @ 11:06:

[...]

Sorry ik zie ook niet in wat er mis mee is om dit te zeggen. Ik roep ook al tijden dat ik het tijd vind voor Kelty om naar huis te gaan maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur. Heeft niets met de winnaar/winnares te maken...Ik zal hier nog een keer op ingaan dan, want ik wilde er niet een te big deal van maken. Maar stel dat ze had gezien dat Noelene zou winnen. Dan had ze niet gezegd dat het tijd werd dat Noelene eruit moet. Dan was ze waarschijnlijk veel nieuwsgieriger naar wanneer Noelene echt uit zou gaan blinken. Of ben ik de enige die dit vervelend vind?
quote:chocolol schreef op 07 oktober 2013 @ 16:13:

[...]

Ik zal hier nog een keer op ingaan dan, want ik wilde er niet een te big deal van maken. Maar stel dat ze had gezien dat Noelene zou winnen. Dan had ze niet gezegd dat het tijd werd dat Noelene eruit moet. Dan was ze waarschijnlijk veel nieuwsgieriger naar wanneer Noelene echt uit zou gaan blinken. Of ben ik de enige die dit vervelend vind?Ik snap je insteek, maar ik vind het zelf niet vervelend. Omdat ik Noelene ook een van de slechtere koks vind en haar sowieso niet in de top 5 verwacht.
en dan ligt Vern eruit Jammer
Mooie gerechten gister. Die pizzal leek mij erg droog. Die muesly vond ik niets. De rest waren prachtige gerechten. Die van Daniel vond ik terecht winnaar, gek he, hij was mij eerder nog niet opgevallen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jammer dat Vern weg moest ja. Magdaman en ik zagen hem wel bij de top 3 komen. Daniel zie ik ook nog wel ver komen net als Rishi.

Kelty vind ik ook een beetje bij draaien, dus dat is wel mooi. En Lynton is momenteel een beetje onopvallend qua prestaties.

Van de dames: Noelene mag van mij nog steeds wieberen, liever gister dan vandaag haha. Neha vind ik niet bepaald sterk. Samirah wel en Emma is momenteel een beetje onopvallend net als Lucy.
Jammer dat Vern eruit is idd. Alhoewel hij de laatste tijd wel een beetje te zelfverzekerd ging doen wat mij betreft.

Noelene mag van mij ook vertrekken.. Komt niet sympathiek over. Mag de ronde daarna haar vriendinnetje Samira gaan.

Emma is t wat minder gaan doen. Ze heeft al zo lang die immuniteitspin dat het misschien ook wat gebrek aan wedstrijdritme is.

Ik gun Lynton heel erg de finale. Vind het wel een schatje 0:).

Kelty wil zo graag, haha. Daniel begint bij mij nu pas in t oog te springen. Had niet verwacht dat ie zover zou komen.

Lucy is wat onopvallend, maar wel leuk. Ik wil eens een toetje van dr proeven!
If we don't get lost, we'll never find a new route
Grappig, ik vind kelty en noelene wél leuk, al vanaf het begin. Vern vond ik echt heel vervelend, lucy ook. Daniel en neha voegen niks toe.

Ik ben voor lynton of rishi als winnaar denk ik. Liliana vond ik ook heel erg goed, zo zonde dat zij niet terug mocht komen..
Ik vond het terecht dat Vern eruit ging. Het viel me op dat in groepsopdrachten Vern vaker iets deed wat zoveel invloed had dat die groep de eliminatie opdracht moest doen. Vaak was hij vooral goed in individuele opdrachten. Ook dit keer had hij een grote rol in het moeten doen van de eliminatie opdracht.
Leuk om te lezen dat iedereen anders over de deelnemers denkt. Het kan nog steeds alle kanten op, dus ik kijk iedere dag trouw.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 oktober 2013 @ 14:49:

Mooie gerechten gister. Die pizzal leek mij erg droog. Die muesly vond ik niets. De rest waren prachtige gerechten. Die van Daniel vond ik terecht winnaar, gek he, hij was mij eerder nog niet opgevallen.Ja, die muesli vond ik echt stom. Wat heeft ze nu gedaan? Noten geroosterd en vruchtencompote gemaakt? Geeneens eigen brioche gebakken. Van mij had Lucy eruit gemogen.
vanavond Heston Blumenthal, ben benieuwd wat hij allemaal voor de deelnemers in petto heeft.

Kelty vind ik ook steeds minder irritant worden, kan soms zelfs met hem lachen. Tijdens de 1 op 1 voor de camera heeft hij wel achter elk zinnetje zo'n lachje: gahaha.

Lucy, Emma en Lynton zijn inderdaad steeds onopvallender, maar dat is misschien wel expres, zodat de kijkers hen niet verwachten in de top 5 ofzo. Of denk ik nu te ver na....
.
Heftig;

Kandidaat Masterchef dood gevonden

Josh Marks, één van de finalisten van de Amerikaanse versie van Masterchef, is dood gevonden in een steegje in Chicago.

Het levenloze lichaam van 26-jarige getalenteerde kok is vrijdag ontdekt, schrijft website TMZ. Josh had een schotwond in zijn hoofd. De politie vermoedt dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd.

Josh werd in juli gearresteerd omdat hij in een woedeaanval een agent had geslagen. De kok gaf indirect Gordon Ramsay de schuld, omdat hij ervoor zou hebben gezorgd dat Josh niet lekker in zijn vel zat.

Enkele maanden voor het incident vertelde hij in een video dat hij aan een bipolaire stoornis leed.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 oktober 2013 @ 14:16:

Heftig;

[img]http://img3.kalooga.com/thumb?url=http% ... ze=378x257[/img]

Kandidaat Masterchef dood gevonden

Josh Marks, één van de finalisten van de Amerikaanse versie van Masterchef, is dood gevonden in een steegje in Chicago.

Het levenloze lichaam van 26-jarige getalenteerde kok is vrijdag ontdekt, schrijft website TMZ. Josh had een schotwond in zijn hoofd. De politie vermoedt dat hij zichzelf van het leven heeft beroofd.

Josh werd in juli gearresteerd omdat hij in een woedeaanval een agent had geslagen. De kok gaf indirect Gordon Ramsay de schuld, omdat hij ervoor zou hebben gezorgd dat Josh niet lekker in zijn vel zat.

Enkele maanden voor het incident vertelde hij in een video dat hij aan een bipolaire stoornis leed.Jeetje dat is inderdaad heftig
Wow...
Ik heb, omdat ik tot 18 uur werk, 's avonds geen tijd om naar Masterchef Australië te kijken. Dus ik kijk al uit naar de zondagmiddag, een megamarathon!!

Nu moet ik wel zeggen dat ik eigenlijk al weet wie er wint ( en nee, zal het hier niet gaan roepen ), aangezien ik fan ben van Masterchef Australië op Facebook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven