Mode & Beauty alle pijlers

Help dr. Martens, waar?

05-10-2013 20:47 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar dr. Martens Clemency boot, black mini Tydee, maat 39 (US 8, UK 6,). Oftewel, zwarte gebloemde leren dr. Martens met hak. Dus niet de canvas Maar ik heb geen creditcard en in Nederland of Duitsland kan ik ze nergens vinden. Wie weet waar ik ze kan kopen of hoe ik ze kan bestellen? Pay pal heb ik ook niet. Hellup!
Een prepaid creditcard aanschaffen?
Credit card lenen?
Je kan zo'n kaart online kopen die werkt als een creditcard.

Je moet even zoeken op google naar die kaart.
Het Viva forum is papaja.
Zalando heeft ze ook niet? Daar zag ik laatst veel (MOOIE) dr martens
Ja een creditcard lenen van iemand zal het wel worden denk ik. Ik zal nog eens kijken naar prepaid creditcard, ben benieuwd!

En nee, zalando had ze niet helaas, daar had ik natuurlijk wel gekeken.

Kent iemand misschien een winkel in Nederland waar ik ze wellicht zou kunnen bestellen? Dan kan ik evt. ruilen/overleggen/geen verzendkosten, etc.
De Dr. Martens van mijn dochter staan op marktplaats. Niet met bloemen, maar wel mooie Maat 38, dat is 8 volgens mij? Ze heeft ze destijds bij Zalando gekocht.

Er staat ook op een markt in Amsterdam, ben even kwijt welke, een schoenenzaak die allerlei aparte schoenen verkoopt. Zo'n beetje alle varianten Dr. Martens en creepers.
Ik zocht met "creditcard zonder creditcard"

https://www.3vcard.nl/
Het Viva forum is papaja.
Geen creditcard of Paypall? Volgens mij stopt het dan. Vroeger was Sacha shoes aardig thuis in Dr. Martens, maar ik heb geen idee of zij nog bestaan.
Heb je al gekeken op t Waterlooplein bij jes shoes? Hij heeft een enorme collectie.
quote:Nikki1973 schreef op 05 oktober 2013 @ 21:21:

Heb je al gekeken op t Waterlooplein bij jes shoes? Hij heeft een enorme collectie.Ja, die bedoelde ik
Niet goed gelezen!, zie wel de gebloemde zonder hak inderdaad geen te vinden hier met hak..
O super de site van jes shoes zijn ze momenteel mee bezig, heb direct een mail gestuurd Hoop snel van ze te horen!
Je kunt ook bellen. Heb je Facebook? Hebben ze ook. Succes!!
Dank Nikki!!

@Annapalona, nee niet die. Heb denk ik alle sites al gehad. Gaat zoals in topic staat om Clemency (dus mét hak) en dan kleine bloemetjes. Deze vind ik niet mooi. Dank voor het meedenken!
Ik weet niet waar je woont TO, maar in Rotterdam is een winkel op de Nieuwe Binnenweg die allemaal Dr. Martens verkoopt, ook deze.
Oh je zoekt niet die Nymphadora postte...

Maar misschien heeft die winkel die ik bedoel evengoed de schoenen die je zoekt. Ze hebben ook een website. Google maar eens op The punch in Rotterdam.
http://www.zalando.nl/dr- ... icolor-do211c01t-812.html

Ik dacht dat je deze bedoelde want die vond ik bij jou titel en deze staan gewoon op zalando
Je kan je Paypal account gewoon aan je bankrekening koppelen. Da's zo gepiept en dan kan je zonder creditcard betalen.
Paypal is zoooo handig en gaat nog sneller dan betalen met Ideal en het het bedrag gaat gewoon van je bankrekening af.
Op de officiële site kan je gewoon met paypal betalen.

http://store.drmartens.co ... artens-clemency-boot.aspx
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven