Ik vertrek
zaterdag 22 juni 2013 om 18:27
Vanavond 22:25 op ned. 1 weer een aflevering van 'ik vertrek'.
Vorige week was er al een nieuwe aflevering en ik heb deze in m'n eentje vol verbazing gekeken.
Zo onvoorbereid dat dat stel was, het ogenschijnlijk makkelijk achterlaten van de jonge kinderen, de manier van omgaan tussen het stel zelf ed.
Had graag meningen willen horen van medeforrummers
Komen er vanavond nog forummers meekijken en schrijven.
Vorige week was er al een nieuwe aflevering en ik heb deze in m'n eentje vol verbazing gekeken.
Zo onvoorbereid dat dat stel was, het ogenschijnlijk makkelijk achterlaten van de jonge kinderen, de manier van omgaan tussen het stel zelf ed.
Had graag meningen willen horen van medeforrummers
Komen er vanavond nog forummers meekijken en schrijven.
zaterdag 5 oktober 2013 om 21:52
zaterdag 5 oktober 2013 om 21:54
zaterdag 5 oktober 2013 om 21:59
quote:dubiootje schreef op 05 oktober 2013 @ 21:54:
Ik heb echt een lieve dochter. Ze zegt: "ze hebben ouders van in de 90 en dan gaan zij helemaal naar de andere kant van de wereld. Met hun kinderen. Echt niet respectvol :no:"
Maar er is een god die hun bijstaat. Dann bekiekn ze het huil anders mien wicht.
Ik heb echt een lieve dochter. Ze zegt: "ze hebben ouders van in de 90 en dan gaan zij helemaal naar de andere kant van de wereld. Met hun kinderen. Echt niet respectvol :no:"
Maar er is een god die hun bijstaat. Dann bekiekn ze het huil anders mien wicht.
zaterdag 5 oktober 2013 om 22:00
zaterdag 5 oktober 2013 om 22:03
quote:dubiootje schreef op 05 oktober 2013 @ 21:59:
En ook niet op poesjes, MV.
Ik dacht dat die reclame voor De slechtste chauffeur al Koefnoen was. Was het gewoon serieus
Is er ook nog een Koefnoen-trashtopic?
Ik google niets meer
Koefnoen en de realiteit
En ook niet op poesjes, MV.
Ik dacht dat die reclame voor De slechtste chauffeur al Koefnoen was. Was het gewoon serieus
Is er ook nog een Koefnoen-trashtopic?
Ik google niets meer
Koefnoen en de realiteit
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven