Vierkant servies action.

05-10-2013 23:30 14 berichten
Ik wil al een tijdje vierkant servies.

In eerste instantie had ik het bij xenos gezien ,maar nu was ik laatst bij action en daar zag ik precies hetzelfde, ook maten Warren zo goed als hetzelfde. Alleen kost bij een dinerbord bij xenos 5euro en action 2,69 en gebaksbordjes bij xenos 2,79 en action 0,99,best een verschil dus. Alleen moet ik dan de diepe borden bij xenos kopen want die hebben ze niet.

Zou er kwaliteitsverschil inzitten? En zijn er hier mrensen die het zelf ook hebben en hoe bevalt het?

Hoor het graag aangezien ik over 2 weken jarig ben en dan idee heb om te vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht echt geen kwaliteitsverschil. Als ze vallen zijn ze stuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En de Action rules!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Haha ja ach voor die prijs is dat dan niet zo heel erg. Ja lijkt mij idd ook,maar ja wist het niet zeker.

Zit mij trouwens nu af te vragen of je vierkante borden niet eerder beschadigd met afwassen, stoot natuurlijk eerder de hoekjes in een ronde gootsteen, hebben geen vaatswasser.

Maar vind het zo leuk dat vierkante,

Denk dat ik maar gewoon action cadeaubonnen vraag, blijf daar leuke dingen zien haha
Als je mijn eerlijke mening wilt weten... Ik zou bij Ikea kijken.

Ik heb jarenlang mijn borden bij xenos en action gehaald maar de kwaliteit is gewoon bagger. het glazuur heeft vaak scheurtjes waardoor er bij afwassen water in komt. Word heel snel lelijk.
quote:Fame schreef op 05 oktober 2013 @ 23:33:

En de Action rules!+1
Even een tip, mn zus heeft t vierkanten servies: neem niet de kopjes, daar valt dus echt niet uit te drinken, alleen uit t hoekje maar dan kan je em niet goed vast pakken, voor de rest zeg ik: action rules!
Ik <3 Action. Ik heb daar ook een servies vandaan, niet de vierkante overigens. Mijn borden zien er inmiddels wel craquelé uit, terwijl het glazuur niet beschadigd is o.i.d. Ik snap niet zo goed wat er gebeurt is, sommige borden hebben het ook weer niet namelijk.
vierkant servies is erg onhandig, niet doen
Waarom is het vierkante servies onhandig sm?
quote:misshollywood schreef op 06 oktober 2013 @ 01:30:

Waarom is het vierkante servies onhandig sm? In mijn oven/magnetron passen de dinerborden wel maar kunnen bijv. door de vorm niet ronddraaien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
je kan er niet goed uit lepelen/ drinken
Action servies gekocht voor grote groep met kerst. Dagelijks gebruik sindsdien en nog geen puntje af. (Vaatwasser) ikea ook voor kleine bordjes. Van de 25 nog 2 heel.
Ik heb de sailing collectie van Xenos en ik ben er erg blij mee. De borden zijn erg mooi en stralen luxe uit. De ontbijtborden gebruik ik ook voor sushi. Mijn vriendin heeft het servies van de Action en ik zie wel groot verschil. Haar borden staan bv. niet mooi plat op de tafel en qua kwaliteit vind ik ze ook een stuk minder, en het materiaal veel minder mooi. Ik heb wel wat meer betaald, maar ik vond het het geld zeker waard. Ik heb de borden een paar keer best flink gestoten maar alles is nog heel. Alles gaat altijd in de vaatwasser. En inderdaad, de kopjes heb ik niet. Drinken uit een vierkant kopje is geen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven