Vierkant servies action.
zaterdag 5 oktober 2013 om 23:30
Ik wil al een tijdje vierkant servies.
In eerste instantie had ik het bij xenos gezien ,maar nu was ik laatst bij action en daar zag ik precies hetzelfde, ook maten Warren zo goed als hetzelfde. Alleen kost bij een dinerbord bij xenos 5euro en action 2,69 en gebaksbordjes bij xenos 2,79 en action 0,99,best een verschil dus. Alleen moet ik dan de diepe borden bij xenos kopen want die hebben ze niet.
Zou er kwaliteitsverschil inzitten? En zijn er hier mrensen die het zelf ook hebben en hoe bevalt het?
Hoor het graag aangezien ik over 2 weken jarig ben en dan idee heb om te vragen.
In eerste instantie had ik het bij xenos gezien ,maar nu was ik laatst bij action en daar zag ik precies hetzelfde, ook maten Warren zo goed als hetzelfde. Alleen kost bij een dinerbord bij xenos 5euro en action 2,69 en gebaksbordjes bij xenos 2,79 en action 0,99,best een verschil dus. Alleen moet ik dan de diepe borden bij xenos kopen want die hebben ze niet.
Zou er kwaliteitsverschil inzitten? En zijn er hier mrensen die het zelf ook hebben en hoe bevalt het?
Hoor het graag aangezien ik over 2 weken jarig ben en dan idee heb om te vragen.
zaterdag 5 oktober 2013 om 23:48
Haha ja ach voor die prijs is dat dan niet zo heel erg. Ja lijkt mij idd ook,maar ja wist het niet zeker.
Zit mij trouwens nu af te vragen of je vierkante borden niet eerder beschadigd met afwassen, stoot natuurlijk eerder de hoekjes in een ronde gootsteen, hebben geen vaatswasser.
Maar vind het zo leuk dat vierkante,
Denk dat ik maar gewoon action cadeaubonnen vraag, blijf daar leuke dingen zien haha
Zit mij trouwens nu af te vragen of je vierkante borden niet eerder beschadigd met afwassen, stoot natuurlijk eerder de hoekjes in een ronde gootsteen, hebben geen vaatswasser.
Maar vind het zo leuk dat vierkante,
Denk dat ik maar gewoon action cadeaubonnen vraag, blijf daar leuke dingen zien haha
zondag 6 oktober 2013 om 01:07
zondag 6 oktober 2013 om 01:32
zondag 6 oktober 2013 om 09:49
Ik heb de sailing collectie van Xenos en ik ben er erg blij mee. De borden zijn erg mooi en stralen luxe uit. De ontbijtborden gebruik ik ook voor sushi. Mijn vriendin heeft het servies van de Action en ik zie wel groot verschil. Haar borden staan bv. niet mooi plat op de tafel en qua kwaliteit vind ik ze ook een stuk minder, en het materiaal veel minder mooi. Ik heb wel wat meer betaald, maar ik vond het het geld zeker waard. Ik heb de borden een paar keer best flink gestoten maar alles is nog heel. Alles gaat altijd in de vaatwasser. En inderdaad, de kopjes heb ik niet. Drinken uit een vierkant kopje is geen doen.