Gezondheid alle pijlers

Niet lekker in mijn vel , maar nu?

06-10-2013 09:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit niet lekker in mijn vel. Heb veel lichamelijke klachtjes de laatste tijd.

Voel me dipperig geloof ik.

Op mijn werk loopt het niet geweldig , maar ik werk maar 2 dagen , dus vind ik dat ik me daar niet moet aanstellen.

Er wordt veel van me verwacht en ik word daar nerveus van.

Thuis heb ik een gezin met jonge kinderen die ik natuurlijk met liefde verzorg. Hobby's heb ik niet eigenlijk zit ik eke avond thuis . Dit houdt ook verband met zeer wisselende diensten van partner.Ik vind dat ik dan thuis moet zijn voor de kinderen.

Ik stel mezelf nooit op de eerste plaats , maar mijn man en kinderen wel.

Het lijkt wel alsof ik mezelf een beetje kwijt ben ofzo.

Ik heb het nodige meegemaakt op lichamelijk gebied helaas en daar zal ik mee moeten zien te leven.

Toch lukt het niet om mezelf een schop onder mijn kont te geven , zo van je hebt alles geniet en zeur niet zo mens !

Ik ben wel bezig om een aantal gesprekken te krijgen bij een psych

om wat meer tips en tricks te krijgen voor bepaalde dingen.

Ik wil echt niet niet als klager of zeur overkomen maar ik zit gewoon even vast op dit moment en weet het niet tot positiefs om te buigen....
Weet je nog wat je "vroeger", voor je een gezin had heel leuk vond om te doen? Oude hobbies weer oppakken?
Misschien eens gaan sporten, hardlopen, zwemmen.. Zal je goed doen.
Sporten helpt mij altijd als ik in een dip zit.
Komttt
Weet je man hiervan? Kan hij jou helpen om jezelf eens op nummer 1 te zetten, door je bijv 1 avond in de week het huis uit te 'sturen', zodat jij lekker iets voor jezelf kan doen?

Naar de bios, sporten, cursus, afspreken met een vriendin/zus, etc.

Een psych lijkt me een goed idee, dan kun je actief werken aan jezelf. Sterkte en succes!
Sporten helpt bij mij ook heel erg goed. Ik had het laatst een tijdje niet gedaan, en voelde me down en lichamelijk niet lekker.

Ben toen weer begonnen en alles is weer goed.
het is hier binnen beter dan buiten
Je moet nooit je eigen ik kwijt raken en dat is nu aan het gebeuren, lijkt.

Waarom moet je je wegcijferen? De kinderen liggen s avonds in bed dan kun je toch iets gaan? Een hobby die thuis kan plaatsvinden?

Boeken halen bij de bieb en die op de bank lezen? Ook lekker.
Leer via Youtube haken. Haal bij de Zeeman wat haaknaalden en bolletjes. Het is heel goed voor de geest. Er loopt hier ook een haaktopic.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame wat een leuke tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven