Speelgoed 4 jarige

05-08-2025 15:15 14 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal,

Waar spelen jullie kinderen heeeel graag mee?
Wat is een leuk cadeau voor een jongen die 4 jaar wordt, geld speelt in principe geen rol (moet niet te gek worden natuurlijk).. ben benieuwd naar jullie suggesties! Dank alvast!
Ik zou zeggen, vraag het aan de jongen of anders aan de ouders. Dan weet je zeker dat de jongen het leuk vindt.
Een autogarage?
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Paw patrol of auto s
Meenemen naar de winkel en zelf wat uit laten zoeken.
Een grote doos Connetix magneten :-)
Koffiep0t schreef:
05-08-2025 15:44
Een grote doos Connetix magneten :-)
Of de knikkerbaan versie hiervan, enorme hit bij mijn kinderen. Dat is ook zo'n cadeau waarbij het niet uitmaakt dat ze het al hebben want dan kunnen ze een nog grotere knikkerbaan maken.

Lego is bij ons ook altijd een succes.
Cornetta schreef:
05-08-2025 17:43
Of de knikkerbaan versie hiervan, enorme hit bij mijn kinderen. Dat is ook zo'n cadeau waarbij het niet uitmaakt dat ze het al hebben want dan kunnen ze een nog grotere knikkerbaan maken.

Lego is bij ons ook altijd een succes.
Eens, de knikkerbaan versie is ook erg leuk. Alleen mijn vierjarige krijgt die nog niet zelf in elkaar, dat is wel iets om rekening mee te houden. Jij/ouders zullen de baan moeten maken. Hier is onze vierjarige dus meer met de gewone tegels aan het bouwen, wat hij wel erg leuk vindt.
Knikkerbaan is inderdaad leuk. Wel vooral leuk als je een grote set hebt. Blijft ook de komende jaren nog leuk. Wij hebben zelf die van Vtech, maar ik denk dat het merk niet zoveel uit maakt.

Autogarage met lift is ook leuk.

Glijbaan of schommel voor in de tuin.
Er zijn ook magnetische tegels met een autootje
Lorem Ipsum
Onze 4jarige zoon speelt graag met:
-magnetische tegels
-auto's (en garage)
-Paw Patrol vindt hij leuk
-Lego
Super tips! Dank!
Mijn bijna 4-jarige dochter speelt graag met Paw Patrol, vrachtwagens, verf, klei, tekenen/kleuren, graafmachines en haar nieuwste obsessie is een hijskraan waarmee ze van alles naar boven kan hijsen.
Hier is Hotwheels een hit en een grote Paw Patrol set.
Hier in de buurt hebben sommige kinderen een skelter of een grote trampoline in de tuin.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven