Stijve tepels

06-10-2013 13:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Best een totale nondiscussie dit hoor, maar tijdens het kijken van een erotische getinte film viel het me weer eens op, dat geilheid bij vrouwen getypeerd wordt met stijve tepels. Terwijl, sorry heren that i burst your bubble, de vrouwen die ik ken, vooral en alleen stijve tepels hebben en houden wanneer ze het koud hebben. Stijve tepels kan je krijgen als reactie als er aan gezeten wordt. Dan trekken je spiertjes zich samen. Maar keiharde omhoogstaande knoppen van geilheid, dat herken ik niet. Hoe zit dat bij de vrouwen hier? Hebben jullie volcontinu harde tepels tijdens de seks, zoals een man een stijve piemel heeft, of alleen als hij eraan zit of als je het koud hebt?
Bij mij reageren ze steevast op alles. Als ik geil ben staan ze altijd groot en hard, en als ze gestimuleerd worden ook - maar ja, meestal ben ik dan ook geil :-)

Afhankelijk van de omstandigheden (dus niet op het werk of zo) loop ik meestal zonder bh, en dan vind ik het vrij prikkelend dat mannen het opmerken en er naar kijken. Beetje teasen kan leuk zijn ja.
Jawel, tepels worden hard bij opwinding. Ze richten zich op. Krijg altijd net twee torentjes ha, ha.
Beter te laat dan over tijd.
En bij kou natuurlijk ook. Maar dat is volgans mij bij iedere vrouw.
Ik vind het wel mooi om te zien als ze harder zijn maar of ze bij m'n vrouw hard worden tijdens de seks? Werkelijk geen idee, zal ik toch eens op letten (als ik er dan überhaupt aan denk)

Je hebt er niets aan maar tegelijkertijd wel interessant eigenlijk.
http://books.google.nl/bo ... Wt4HYBQ&ved=0CC8Q6AEwAA#v=onepage&q=jennifer%20lopez%20video%20clip%20man%20maakt%20tepels%20hard&f=false

Ik googelde op 'jennifer lopez video clip man maakt tepels hard'
quote:oxx schreef op 07 oktober 2013 @ 15:59:

Ik vind het wel mooi om te zien als ze harder zijn maar of ze bij m'n vrouw hard worden tijdens de seks? Werkelijk geen idee, zal ik toch eens op letten (als ik er dan überhaupt aan denk)

Je hebt er niets aan maar tegelijkertijd wel interessant eigenlijk.Als je dan voorzichtig aan de tepel voelt dan merk je dat hij zich iets heeft opgericht en als een puntje wat herder naar voren steekt.
quote:Doreia schreef op 07 oktober 2013 @ 16:05:

http://books.google.nl/bo ... Wt4HYBQ&ved=0CC8Q6AEwAA#v=onepage&q=jennifer%20lopez%20video%20clip%20man%20maakt%20tepels%20hard&f=false

Ik googelde op 'jennifer lopez video clip man maakt tepels hard'Hahaha, geweldig: het is een interview met Nick Cave!
Ik heb eigenlijk bijna altijd stijve tepels, dus ook tijdens seks.

Ze zijn wel harder als ik geil ben.
Bij mij thuis ook, of zijn hard van op winding of van de kou . Als ik er aan lik zijn ze zo gevoelig dan ze een ligt orgasme krijgt.
Koude werkt altijd, hetzelfde voor aanraking..

van pure opwinding dat weet ik eigenlijk niet voor mezelf Volgende keer eens op letten!
Don't say 'no' too much!
Tepels worden hard ook bij opwinding. Sterker nog, hele borst wordt iets strakker en voller.
.
Bij mij wel stijve tepels als ik opgewonden ben.
Sinds de geboorte van de kids bijna constant stijve tepels.

Heb wel het idee dat ze door kou en ook door opwinding nog net iets "harder" worden. dus bij mij wel stijf als ik opgewonden ben.

een week voordat ik ongesteld word zijn ze overigens extra gevoelig voor "opwinding"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven