Bar Too Much *****207****
zondag 6 oktober 2013 om 21:27
Ha Wies, wat klink je heppiedepeppie.
En nee, oudste redt dat soort dingen echt niet. Hij is wel vanmiddag naar de bioscoop geweest, met dochter van buurvriendin. Voor het eerst zonder een volwassene erbij. Dat is heel normaal voor 15-jarigen, maar niet voor die van mij.
En nee, oudste redt dat soort dingen echt niet. Hij is wel vanmiddag naar de bioscoop geweest, met dochter van buurvriendin. Voor het eerst zonder een volwassene erbij. Dat is heel normaal voor 15-jarigen, maar niet voor die van mij.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 6 oktober 2013 om 23:11
quote:Solomio schreef op 06 oktober 2013 @ 21:27:
.Meis, dat klinkt niet alleen zo, het is ook echt waar, ik ben zoooo blij, vandaag ook alweer een stukje meer gelopen en ik vind het zooooo gaafff en het gekke is, dat ik bijna zeker weet, dat dit blijvend is voor lange tijd......
.Meis, dat klinkt niet alleen zo, het is ook echt waar, ik ben zoooo blij, vandaag ook alweer een stukje meer gelopen en ik vind het zooooo gaafff en het gekke is, dat ik bijna zeker weet, dat dit blijvend is voor lange tijd......
vrijdag 11 oktober 2013 om 11:16
quote:Jonari schreef op 11 oktober 2013 @ 10:19:
Goedemorgen.
Ik ga zo bij Joopp op de koffie.
Goed weer om een tijdje in de trein te zitten.
Je bent vast al onderweg, maar doe Joopp de groeten.
En Joopp, als je dit leest, doe Jo de groeten.
Ik heb vanmiddag een cursus van mijn provinciale cliëntenplatform. En dat organiseren ze dan bij mij om de hoek, echt op 1 minuut lopen. Mazzelaar, ikke.
Goedemorgen.
Ik ga zo bij Joopp op de koffie.
Goed weer om een tijdje in de trein te zitten.
Je bent vast al onderweg, maar doe Joopp de groeten.
En Joopp, als je dit leest, doe Jo de groeten.
Ik heb vanmiddag een cursus van mijn provinciale cliëntenplatform. En dat organiseren ze dan bij mij om de hoek, echt op 1 minuut lopen. Mazzelaar, ikke.
The best things in life are the ones you can't afford.