Lekkerste winegums
woensdag 9 oktober 2013 om 10:33
quote:apiejapie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 22:30 Is er iemand die de gele (en oranje) wél lekker vindt? Wat mij betreft mogen ze het bij de andere kleuren laten en die vieze gele en oranje achterlaten in de fabriek!Vooral die gele inderdaad! Zonde dat die kleur ertussen zit, en er meestal veel meer in van in een zakje zitten dan de lekkere kleuren!
woensdag 9 oktober 2013 om 15:46
Ik heb pasgeleden echt een briljante ontdekking gedaan (al zeg ik het zelf ).
Ik vind de zwarte winegums altijd het lekkerst, maar daar zitten er altijd het minst van in een zak (waaróm toch....?)
Nu zag ik bij De Tuinen deze snoepjes:
Die smaken als zwarte winegums!
Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart
Ik vind de zwarte winegums altijd het lekkerst, maar daar zitten er altijd het minst van in een zak (waaróm toch....?)
Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart
donderdag 10 oktober 2013 om 14:05
quote:Lotte35 schreef op woensdag 09 oktober 2013 15:46 Ik heb pasgeleden echt een briljante ontdekking gedaan (al zeg ik het zelf ).
Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart Wauw, een zakje met alleen maar zwarten, mjam! Die ga ik zeker halen :Imao: .
Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart Wauw, een zakje met alleen maar zwarten, mjam! Die ga ik zeker halen :Imao: .