Lekkerste winegums

08-10-2013 19:24 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat vinden jullie de lekkerste winegums?

Sinds kort heb ik dit snoepje (pas) ontdekt, vandaar de vraag. Aangezien ik moet aansterken/aankomen mag het ongestraft .

Tot op heden is het eigen merk van AH favoriet.
quote:apiejapie schreef op dinsdag 08 oktober 2013 22:30 Is er iemand die de gele (en oranje) wél lekker vindt? Wat mij betreft mogen ze het bij de andere kleuren laten en die vieze gele en oranje achterlaten in de fabriek!Vooral die gele inderdaad! Zonde dat die kleur ertussen zit, en er meestal veel meer in van in een zakje zitten dan de lekkere kleuren!
Ik heb pasgeleden echt een briljante ontdekking gedaan (al zeg ik het zelf ).

Ik vind de zwarte winegums altijd het lekkerst, maar daar zitten er altijd het minst van in een zak (waaróm toch....?)

Nu zag ik bij De Tuinen deze snoepjes:

Die smaken als zwarte winegums!

Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart
quote:Lotte35 schreef op woensdag 09 oktober 2013 15:46 Ik heb pasgeleden echt een briljante ontdekking gedaan (al zeg ik het zelf ).

Ik vind de zwarte winegums altijd het lekkerst, maar daar zitten er altijd het minst van in een zak (waaróm toch....?)

Nu zag ik bij De Tuinen deze snoepjes:

Die smaken als zwarte winegums!

Een hele zak vol met ALLEEN maar zwart Wauw, een zakje met alleen maar zwarten, mjam! Die ga ik zeker halen :Imao: .
Bedankt voor alle tips! Heel wat uit te proberen de komende tijd:-).
De witte en rode!

Maar ik eet ze niet zo vaak, want ik krijg een tintelende tong van de gele, oranje, en rode. Denk dat het met kleurstof ofzo te maken heeft, heel irritant.
Ik vind de oranje, zwart en de rode het lekkerste. Het merk die ik lekker vind is van: Red Band. Ik ben nu wel erg benieuwd naar de tuinen bosbessen-pastilles!
Euroshopper! Lekker zacht!
quote:Poging3 schreef op 08 oktober 2013 @ 19:31:

Bassett's. Het allerbeste!!eens!
Grief is just love with nowhere to go

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven