Kaars als dildo

11-10-2013 15:36 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn al iets meer dan 10 jaar samen. Zoals je vaker hoort word de seks tegen die tijd wat saaier en ga je samen op zoek naar spannende dingen. Mijn vriend vond het pijpen alleen saai worden en vroeg mij om tijdens het pijpen hem anaal te penetreren met mijn dildo. Ik vond dit wel oké en hij kwam al schokkend mega klaar in mijn mond( echt grote klodders zaad) veel meer als normaal. Ik vond dit ook heerlijk al dat warme in mijn mond maar na een maand was gewoon een dildo al niet goed meer en kwam hij met een stompkaars aanzetten die ik tijdens het pijpen bij hem anaal in moest brengen. Maar hij kwam met een steeds groter aanzetten. Waar ik hem nu mee penetreer tijdens het zuigen is een 80/60 stompkaars eerst dacht ik dat past nooit maar hij ging er toch echt in. Als ik hem er na afloop uit haal is zijn gat gewoon mega uitgerekt,. Nu we zo een paar maanden bezig zijn begin ik toch te twijfelen, ik vind het heerlijk die mega porties warme zaad die ik mag slikken maar is dit eigenlijk wel gezonde seks. Ik wil hem zijn genot niet ontnemen maar vraag mij wel stiekem af of het niet ziek is op deze manier.
quote:Naara schreef op 11 oktober 2013 @ 16:23:

Hoe weet je nou dat je eigen vuist neuken niet gaat, heb je dat al geprobeerd dan?

Afgezien daarvan: tot je schouder erin? De anatomiekennis van melissa is ook niet zo denderend geloof ik.
Gatver, MV! Normaal vind ik je etensfoto's er wel smakelijk uitzien, maar bij dit onderwerp... *ril*

Of bestek kan je er ook in kwijt.
quote:Trotter schreef op 11 oktober 2013 @ 16:29:

Gatver, MV! Normaal vind ik je etensfoto's er wel smakelijk uitzien, maar bij dit onderwerp... *ril*Deze foto is ook niet van mij hahahaha. Van brutselblog gevist .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kaarsen zijn inderdaad zó 2012. Wees eens wat creatiever. Een emmer zou bij je vriend ook wel passen denk ik zo. Kun je daarna mooi die liters warm zaad in opvangen.
Waarom fist je hem niet??
Geen plaatje van, maar misschien ook een goed idee.

http://www.wtf.nl/grenzel ... -paling-in-zijn-kont.html
Een mortiergranaat schijnt het ook goed te doen voor de spanning.
Of een paar startkabels vastklemmen, voor de schokkende ervaring!
Goh, ik denk toch altijd aan wat anders bij kaarsen op de slaapkamer. Maar daar zijn ze dus voor....
I'm on a 30-day diet. So far I've lost 15 days.
Verveling maakt creatief....
Het komt voornamelijk door hoe je het beschrijft TO, die reacties.

Heb het ook wel eens bij een man gedaan en vond het ook opwindend maar de meeste mensen zijn er nogal vies van en het is nog steeds erg taboe zoals je wel merkt.

Het advies van Naara zou ik ter harte nemen, nooit andere objecten daarvoor gebruiken dan die ervoor bedoeld zijn. Op webshops kun je genoeg vinden dat daarvoor in aanmerking komt.
Ik zou zeggen neem een brandblusser, hij schokken, jij je verslikken het ultieme moment
Of een gloeilamp...

[img]http://www.judiciaryreport.com/images/x ... -27-10.jpg[/img]
quote:pitchperfect schreef op 11 oktober 2013 @ 15:50:

Waarom geen kaarsenstandaard? Voor drie kaarsen? op de grond van het lachen
quote:EvyBlissy schreef op 11 oktober 2013 @ 15:44:

Nou ik denk dat je wel op de juiste plek bent hier. Er zijn hier tientallen vrouwen die hun partner penetreren, maar niet alleen met kaarsen hoor. Dat vind ik zo fantasieloos! Vind ik echt een truttig ouderwets gedoe. Ik gebruik tegenwoordig ook huishoudelijke artikelen, zoals een strijkbout of een blender. Als die aanstaan gaan we helemaal los met zijn tweeen en de klodders sperma die het oplevert, dat scheelt weer in de aanschaf van behangerslijm bij onze verbouwing. Twee vliegen in een klap!een strijkbout of een blender
Staan Amsterdammertjes niet tegenwoordig ook in de rest van Nederland?
Goeie Puskin

quote:boerderijgeit028 schreef op 11 oktober 2013 @ 17:01:

Goeie Puskin

[afbeelding]Hij is niet aan, dat valt zwaar tegen.
Als het steeds groter moet zou ik eens kijken voor een opblaasbare dildo??? Kun je zelf pompen tot hij de gewenste dikte heeft!
Goedkope en bruikbare tip: grote fles Listerine. Heb je die wangen wel eens gezien in de tv-reclame? Het is waar!

Ik zou gezellig een paar dagen samen weg gaan. Naar Amsterdam, bijvoorbeeld.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:melissa666 schreef op 11 oktober 2013 @ 15:54:

Jammer dat er geen serieuze reactie komt tot nu toe. Hoezo vieze kerel roelfien. in mijn verhaal komt toch duidelijk naar voren dat ik een vrouw ben? Dus nogmaals is dit zieke seks of normale beetje vreemde seks. Het levert voor mij veel zaad op(waar ik dol op ben) en voor hem ultieme genot, allemaal voordelen dus. Maar ik begin mij er wat onprettig bij te voelen helemaal na deze rare reacties.

Uit je verhaal blijkt juist duidelijk dat je een fappende vent bent die wij hier aan z'n gerief moeten reageren.

Je eerste posting en dan dit, yeah right.

Nog even oefenen dude.
quote:Cateautje schreef op 11 oktober 2013 @ 17:01:

[...]

Hij is niet aan, dat valt zwaar tegen.misschien was t geen goed idee
quote:Eleonora schreef op 11 oktober 2013 @ 17:13:

[...]

Uit je verhaal blijkt juist duidelijk dat je een fappende vent bent die wij hier aan z'n gerief moeten reageren.

Je eerste posting en dan dit, yeah right.

Nog even oefenen dude.En dan op vrijdagmiddag serieuze reacties verwachten .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven