Geld & Recht alle pijlers

Nota dierenarts

11-10-2013 17:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond heeft kale plekken en ben daarvoor naar de dierenarts geweest. Ze hebben haar en huid afgenomen om te kijken of het een schimmel is.

Deze test was niet helemaal duidelijk en toen hebben ze gezegd dat op hun kosten de test nog een keer gedaan zou worden.

Dus weer geweest en test opnieuw laten doen.

Nu krijg ik de nota en zie dat ze wel een consult in rekening hebben gebracht, wel de test gratis.

Nu is het door de dierenverzekering wel vergoed maar vind het toch niet eerlijk van de dierenarts of klopt het wel?

Ik wil ze een mail hierover sturen maar eerst hier vragen of ik gelijk heb of niet.
Ik zou zelf idd ook bellen, dat je niet had verwacht dat het consult dan wel in rekening zou worden gebracht. Hadden ze iets duidelijker kunnen vermelden.
Dus ze berekenen 2x consult?
Ja 1 x toen de 1e test werd gedaan en de 2e keer toen we opnieuw de test moesten laten doen (op hun kosten zeiden ze) is er weer een consult berekend.
Bij mijn dierenarts betaal je het 1e consult,maar voor de vervolgafspraken als er een kwaal geconstateerd is hoef je geen consult te betalen
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
Dat vind ik wel apart ja. Dat je een keer een consult moet betalen ok, maar 2x.... Zou je DA hier even naar vragen.
Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt,

kan me niet voorstellen dat jij een tweede consult moet betalen terwijl zij jou hebben uitgenodigd voor een tweede gratis tedt.

Gewoon eventjes bellen.
Zou gewoon even bellen en netjes en rustig vragen of er misschien een fout gemaakt is.

edit: mosterd !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven