"Grote" forumgebeurtenissen.

15-06-2008 14:39 1112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast grote forummers (qua kwantiteit dus, aantal jaren hier of aantal postings) is er misschien nog iets spannends om over terug te kijken: grote forumgebeurtenissen.

Ontmaskeringen, rellen, ruzies om niets, of gewoon ernstige zaken, ze zijn hier ook geweest. Wat maakte op jou grote indruk?

Voor mij op een iets heel serieus: Zoyla's zieke kind.

Wat bij jou?
Naast het topic van Zoyla de ontmaskering van Jelle.

Ongelooflijk.

En wat een goed speurwerk van 2 bekende forummers!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vertel vertel vertel ?? namen alleen zeggen mij niet zoveel,, we want details ;) Waar ging het over, hoe is het afgelopen?
de klauwhamer!
Mims haar topic voor de inmiddels overleden Ray en Hero.
Wat was met Jelle ook weer? Geheugen heeft opfrisser nodig.
De ontmaskering van Jelle.

De ontmaskering van Gizmo.

De aandachtzoekerij van de forumster met de vele namen.
Mijn kennismaking (via Yasmijn) en trouwen met Compli :-)
En Pipi. Pipi, pipi en nog eens Pipi. Pipi voor altijd.
En Pip.
.
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 14:42:

Wat was met Jelle ook weer? Geheugen heeft opfrisser nodig. Jelle en Sanne. Jelle had kanker en had niet meer lang te leven en Sanne was zwanger. Het hele verhaal bleek niet waar.
Goh wat leuk dat er alleen dingen worden genoemd die niet langer actueel zijn....
Vincent
Wat was er ook al weer met Vincent?
En de moord op de Utrechtse studente.
quote:Livre schreef op 15 juni 2008 @ 14:48:

Wat was er ook al weer met Vincent?Vincent is de zoon van Clairy die onlangs overleden is
quote:whopper schreef op 15 juni 2008 @ 14:45:

[...]

Jelle en Sanne. Jelle had kanker en had niett meer lang te leven en Sanne was zwanger. Het hele verhaal bleek niet waar.Ach ja....

Zo herinner ik me ineens een relletje van zeer lang geleden over ene Frummel of zoiets, die een zeer triest verhaal ophing over haar kind die ernstig ziek is waarbij ze zelfs een foto liet zien. Foto bleek geript van een site van heel iemand anders, verhaal was niet waar en Frummel bleek dit op meerdere fora te doen (onder andere die van Flair). Mega-rel geweest toen, maar vooral op het Flair forum, hier was het een wat kleiner relletje.
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 15-06-2008 14:53
Reden: Correctie van gequote posting ;-)
% gewijzigd
Dank je Whopper.
quote:minny schreef op 15 juni 2008 @ 14:50:

[...]

Ach ja....

Zo herinner ik me ineens een relletje van zeer lang geleden over ene Frummel of zoiets, die een zeer triest verhaal ophing over haar kind die ernstig ziek is waarbij ze zelfs een foto liet zien. Foto bleek geript van een site van heel iemand anders, verhaal was niet waar en Frummel bleek dit op meerdere fora te doen (onder andere die van Flair). Mega-rel geweest toen, maar vooral op het Flair forum, hier was het een wat kleiner relletje.Nu quote je net dat stukkie wat ik met een boterham tussen mijn vingers getypt had en nog niet gecorrigeerd
Wacht even: dat kan iets uitgebreider (ook al was ik er niet bij):

Jelle en Sanne. Jelle had kanker en had niet meer lang te leven en Sanne was zwanger. Het hele verhaal bleek niet waar.

Grote speurneus in deze was Lindy en nog een man (wiens naam mij ontschoten is).

Deze gebeurtenis is van voor oktober 2000.

Over Ly: Ly had een msn groep Vivagirlz genaamd. Zij had ook veel te maken met een bepaalde meeting. Heel veel maanden later werd bekend dat Ly het pretpark niet had betaald waar een bepaalde meeting had plaatsgevonden. Ze heeft uiteindelijk betaald. Vivagirlz hield zowat op te bestaan. Deze betaalachterstand werd ingelost na oktober 2000.
En een verhaal van een vrouw die beweerde zwanger te zijn van een drieling op de babypijlert. Was ook niet waar.
kunnen er geen linkjes bij gezet worden.

Dan hebben we wat te lezen op deze saaie regenachtige zondag ;)
Ik ben bang dat deze topics allang verdwenen zijn in de catacomben van de viva archieven......
Waren Jelle en Sanne dan in 1999?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven