scharrelatie??

11-10-2013 22:44 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

ik heb sinds kort een scharrelrelatie met een jongen die ik al 1,5 jaar ken. we kennen elkaar van een vereniging waar ik nu al een halfjaar weg ben. We hebben een langdurende ruzie gehad, die tot voor kort duurde. Hij nam contact met mij op en we scharrelen nu dus. Ik vind hem wel leuk, en hij mij ook maar we zijn allebei niet uit op een relatie maar we hadden niet voor niets ruzie en hij is geen lelijke jongen, ook al is het voor de seks en dit zegt hij zelf ook. Ik voel me wel op me gemak bij hem, in bed althans. Qua praten? Het voelt alsof hij het laat bij wat het is, maar dan niet spontaan. Hij doet bewust moeite afstand te bewaren en koeltjes reageren. Maar ik krijg maar geen duidelijkheid over hoe hij over mij denkt en het zou me niet moeten boeien, ik wil geen relatie maar ik ben gewoon heel erg verrast in een scharrelrelatie te eindigen met hem, ik bedoel we hadden toch niet voor niets ruzie? Maar hij is dus ook geen lelijke jongen, integendeel. En ik heb een leuk innerlijk én uiterlijk, maar seks is toch seks?

de vraag is: zou er sprake zijn van gevoelens van zijn kant? ik heb geen verwachtingen van hem, ik hoef niks, maar ik vraag het me af, omdat hij best afstandelijk is maar hij zoekt ook weer het contact op, terwijl we een lange tijd ruzie hadden

Sorry hoor, maar je maakt het veel te moeilijk. Voor iemand die behalve sex niks van die knul wil, maak je je verdomde druk om wat hij verder wel of niet zou kunnen gaan willen ooit misschien.
quote:camilla16 schreef op 11 oktober 2013 @ 22:48:

ik vraag me af of er sprake is van gevoelens, ook al word daar niets meegedaan.

Maar wat maakt dat nou uit?

Je wilt zelf geen relatie toch?

Dan is geilheid het enige gevoel dat jullie nodig hebben
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
girl 1978 @ nou, juist omdat we allebei niet lelijk zijn hoeven we niet persé een scharrel te kiezen met wie het niet botert.
Je bent gewoon te makkelijk te krijgen voor een wip. En zelfs al zou hij hoteldebotel zijn: zo'n vent moet je toch niet daten, wordt nooit wat.
quote:iceteapeach schreef op 11 oktober 2013 @ 22:57:

Nouja TO, is hij plofscharrel of biologische scharrel? M.a.w. je ziet jezelf vaker scharrelen met hem? En waarom vraag je je af wat hij ervan vindt?

Ben je iemand die d.m.v. seks een plofhaan aan zich hoopt te binden? Of wil je hem als biologische scharrel, d.w.z. langerdurig met mogelijk kans op relatie?

De keuringsdienst van waarde van gisteren( 10/10) liet best grote kippen zien met hele grote borsten.

Tijd doet alles!

Ik nomineer trouwens plofhaan voor het vivawoord 2013. Geen idee wat het is maar het bekt lekker.

Plofhaan.. Yes
Je bent zelf een theepot
quote:camilla16 schreef op 11 oktober 2013 @ 22:58:

girl 1978 @ nou, juist omdat we allebei niet lelijk zijn hoeven we niet persé een scharrel te kiezen met wie het niet botert.euhmm......oohhhhh..........tuuuuuuuurlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:SuzanneSuus schreef op 11 oktober 2013 @ 22:57:

[...]

Rrrrrr, dat je me in mijn nekt vastgrijpt en zegt dat ik moet ophouden met zeiken toch?

Wordt het toch nog een leuke vrijdag(vivaforum)avond!!Oh jeah baby

girl 1978 @ nou, juist omdat we allebei niet lelijk zijn hoeven we niet persé een scharrel te kiezen met wie het niet botert.Huh?
Je bent zelf een theepot

girl 1978 @ nou, juist omdat we allebei niet lelijk zijn hoeven we niet persé een scharrel te kiezen met wie het niet botert.

Een leuke kop staat niet garant voor geweldige seks, leuke gesprekken, humor, etc.

Sterker nog ; Ik voel me wel op me gemak bij hem, in bed althans. Qua praten? Het voelt alsof hij het laat bij wat het is, maar dan niet spontaan. Hij doet bewust moeite afstand te bewaren en koeltjes reageren

Ik vraag me af waar de klik hem dan in zit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 11 oktober 2013 @ 23:01:

[...]

De keuringsdienst van waarde van gisteren( 10/10) liet best grote kippen zien met hele grote borsten.

Tijd doet alles!

Ik nomineer trouwens plofhaan voor het vivawoord 2013. Geen idee wat het is maar het bekt lekker.

Plofhaan.. Yes

Da's leuk, dank je.

Plofhaan als in One-Night-Stand.

Ik zie de topics al voor me, mijn plofhaan negeert me, help/wat moet ik doen
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:bootje_op_de_golven schreef op 11 oktober 2013 @ 23:01:

Je bent gewoon te makkelijk te krijgen voor een wip. En zelfs al zou hij hoteldebotel zijn: zo'n vent moet je toch niet daten, wordt nooit wat.

Ze wil toch alleen seks ?

Of heb ik het verkeerd begrepen?
Je bent zelf een theepot

Boter bij de vis!

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Scharrelatie. Is ongeveer net zoiets als korrelatie. Maar dan met sex.
@suzannesuus

Ik formuleerde het een beetje krom, maar ik bedoelde: wat maakt het uit of hij verliefd is, hij is toch alleen voor de seks?
quote:zomerfreak schreef op 11 oktober 2013 @ 23:08:

Mooie naam voor 'n nieuwe pijler: Scharrelatie. Kan de helft van de sexpijler naartoe en de helft van de relatiepijler.

Ik ben vóór, wordt het een stuk overzichtelijker van denk ik
Ik kan dus écht niet seksen met iemand die ik alleen maar knap vind. Wel als ik hem aantrekkelijk is en er een klik is. Maar enkel knap, nope.

Of doe ik nu te vrouwelijk
quote:Amand schreef op 11 oktober 2013 @ 23:02:

[...]

Oh jeah baby

Heb je wijn al koud staan?

Dan laten we onze looks en ruzie los.

Gewoon seks hè, maar ja, ik ben een vrouw dus ik kan op alles terugkomen.
Je bent zelf een theepot
Maar hoe gaat in zijn werk dan? Jullie hebben ruzie en ineens liggen jullie te batsen. Dat is de uitdrukking "keep your friends close but your enemies closer" wel heel letterlijk nemen.
quote:zomerfreak schreef op 11 oktober 2013 @ 23:08:

Ah, praatseks!

Ook geil.

Daar heeft Buch veel geld mee verdiend!
Je bent zelf een theepot
quote:Koettie schreef op 11 oktober 2013 @ 23:11:

Ik kan dus écht niet seksen met iemand die ik alleen maar knap vind. Wel als ik hem aantrekkelijk is en er een klik is. Maar enkel knap, nope.

Of doe ik nu te vrouwelijk Ja
Je bent zelf een theepot
quote:Chartreuse schreef op 11 oktober 2013 @ 23:10:

[...]

Mooie naam voor 'n nieuwe pijler: Scharrelatie. Kan de helft van de sexpijler naartoe en de helft van de relatiepijler.

Ik ben vóór, wordt het een stuk overzichtelijker van denk ik

Scharrel/c.q. plofpijler. Alles waar geen label aanhangt alleen vooral zelf ingevuld wordt, ontbrekend aan enige gediagnosticeerde complicatie. Want google is your friend tenslotte en daarmee feitelijk

Waar het wél duidelijk is dat:

- he/she;s not that into to you, en in hoeverre je 'deurmat op je voorhoofd hebt staan

- waar de smoezenlijst een permanente plaats bovenaan heeft, eerst lezen alvorens een topic te openen of te reageren

- dat je vooral niet moet denken dat je uniek bent in je situatie, of mss ook wel, lees eerst gewoon.

Wie vult aan?
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:SuzanneSuus schreef op 11 oktober 2013 @ 23:12:

[...]

Heb je wijn al koud staan?

Dan laten we onze looks en ruzie los.

Gewoon seks hè, maar ja, ik ben een vrouw dus ik kan op alles terugkomen.Tja, daar ga je al.
quote:camilla16 schreef op 11 oktober 2013 @ 22:44:

En ik heb een leuk innerlijk én uiterlijk, maar seks is toch seks?

Zelfs na jaren forum ervaring weet ik niet wat ik hier nu op moet antwoorden
goh, ik hoop toch dat je geen 16 bent.

Hij vindt je niet leuk, jullie maken ruzie en al heel lang. Hij wil wel seks .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven