Mode & Beauty alle pijlers

Haar kleuren

13-10-2013 14:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend heb ik besloten dat ik iets anders wil met m'n haar. Het kapsel vind ik prima, dus nu denk ik aan een ander kleurtje. Maar.. permanent vind ik wat eng en ik het het idee dat er prima kleurspoelingen verkrijgbaar zijn.

Mijn vraag is dan ook: heeft iemand hier ervaring mee? En welke moet ik dan hebben? Van google word ik niet veel wijzer, ieder merk zegt natuurlijk dat zij de beste zijn.

Ik heb nu trouwens goudbruin met in de zon een wat rossige gloed. Ik wil graag een subtiele verandering en naar 'normaal' bruin, zonder de rode tint erdoor.
Voor permanente kleuring zou ik altijd naar een kapperszaak gaan, of de kapper zelf. Maar kleurspoelingen kun je prima bij de gewone drogist halen.

LÓrèal Casting Creme Gloss heeft prachtige bruintinten en blijft 28 wasbeurten.

Daar was ik het meest tevreden mee
Bedankt voor de tip! De naam geeft de indruk dat het ook niet al te agressief is voor het haar. Klopt dit?
Ja, er zit namelijk geen ammoniak in!
Ik had een fel rode kleur van garnier, er stond permanent op het pakje maar er is nu na 3/4 jaar bijna niks meer van te zien. Dus permanent was het niet, mijn vriendin verft al jaren haar haar en heeft precies hetzelfde met de permanente kleuring van garnier.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:irbaboon schreef op 13 oktober 2013 @ 18:34:

Ik had een fel rode kleur van garnier, er stond permanent op het pakje maar er is nu na 3/4 jaar bijna niks meer van te zien. Dus permanent was het niet, mijn vriendin verft al jaren haar haar en heeft precies hetzelfde met de permanente kleuring van garnier.Permanent is niet voor altijd hoor
Oh haha ik dacht van wel
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Haar groeit, je ziet de uitgroei op een gegeven moment, je haar verkleurd door de zon..

gelukkig is permanent niet permanent....ik heb eens een iets te donkere kleur gekocht, was toch blij dat het op een gegeven moment wat ging vervagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven