SYTYCD 2013
zondag 13 oktober 2013 om 22:31
quote:rogue_1987 schreef op zondag 13 oktober 2013 22:29 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Summerdance in "SYTYCD 2013"" class="messagelink">Summerdance schreef op 13 oktober 2013 @ 22:27</a>:</b>
[...]
Voor het geval je het gemist heb, dit is SYTYCD en NIET TUDB</div></blockquote>
Goh echt Summer?
Weet ik wel, maar vind het toch vaag eigenlijk. Waarom? Het zijn totaal verschillende wedstrijden toch?
[...]
Voor het geval je het gemist heb, dit is SYTYCD en NIET TUDB</div></blockquote>
Goh echt Summer?
Weet ik wel, maar vind het toch vaag eigenlijk. Waarom? Het zijn totaal verschillende wedstrijden toch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 13 oktober 2013 om 22:31
zondag 13 oktober 2013 om 22:32
zondag 13 oktober 2013 om 22:33
Die eerste meid en Johan moeten sowieso blijven.
Ik heb liever dat Jordy blijft dan Joey, maar eerlijk gezegd was ook Jordy's solo niet zo sterk.
Ik vond beide andere meiden niet zo interessant in hun solo's dus dat maakt me niet uit.
Ik heb liever dat Jordy blijft dan Joey, maar eerlijk gezegd was ook Jordy's solo niet zo sterk.
Ik vond beide andere meiden niet zo interessant in hun solo's dus dat maakt me niet uit.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
zondag 13 oktober 2013 om 22:34
zondag 13 oktober 2013 om 22:41
quote:S0LEIL schreef op 13 oktober 2013 @ 22:40:
Ik ben het wel met Roque eens, zou ook graag wat meer ballet zien.
Maar ik denk dat dat voor het merendeel van de dansers te moeilijk is en we willen wel iets moois zien natuurlijk.Ik heb het echt nog nooit gemist eigenlijk.
Ik ben het wel met Roque eens, zou ook graag wat meer ballet zien.
Maar ik denk dat dat voor het merendeel van de dansers te moeilijk is en we willen wel iets moois zien natuurlijk.Ik heb het echt nog nooit gemist eigenlijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!