Good Luck!
zondag 15 juni 2008 om 21:23
hallo allemaal! Leuke vaderdag gehad allemaal? Vanmorgen ontbijt gemaakt en muffins gebakken voor Malman, en vanmiddag voor het eerst weer even buiten geweest, naar mijn zus. Die vonden Jonathan heel erg veranderd die laatste weken (3 weken 2 dagen, we tellen nog steeds) Hij was de hele tijd in de (hele grote, uit ons zicht) tuin aan het spelen met neefje en nichtjes en keek niet 1 keer waar wij waren. Terwijl hij eerder steeds wilde dat ik of M er dan een beetje in de buurt bij bleef. Echt stoer! Hij is ook de hele dag aan het schateren.
Jinny, aaaah schattig, Simon zijn eerste tandje! Hij bijt toch niet met voeden he!
Star, ik las ook al dat Henry vond dat de scheids partijdig was, want hij had een penalty moeten krijgen voor die handsbal van Ooijer. Jaja, mijnheer zeker vergeten dat Makelele wel 2 keer rood had kunnen krijgen en dat hij zelf buitenspel stond met zn goal. Wat een huillie. Leuk zo'n knuffelige Nijn! Ik ben jaloers.
Amalia, ben je al terug, Joehoe???
Naatie, haha nu weten we waarom Tobias het zo goed doet. Beetje de boel omkopen.
bridge, was het leuk in de kroeg naar de wedstrijd kijken?
Compu, hoe was het in Ameland?
Hmmm nu weet ik het niet meer. Weer even lezen.
Jinny, aaaah schattig, Simon zijn eerste tandje! Hij bijt toch niet met voeden he!
Star, ik las ook al dat Henry vond dat de scheids partijdig was, want hij had een penalty moeten krijgen voor die handsbal van Ooijer. Jaja, mijnheer zeker vergeten dat Makelele wel 2 keer rood had kunnen krijgen en dat hij zelf buitenspel stond met zn goal. Wat een huillie. Leuk zo'n knuffelige Nijn! Ik ben jaloers.
Amalia, ben je al terug, Joehoe???
Naatie, haha nu weten we waarom Tobias het zo goed doet. Beetje de boel omkopen.
bridge, was het leuk in de kroeg naar de wedstrijd kijken?
Compu, hoe was het in Ameland?
Hmmm nu weet ik het niet meer. Weer even lezen.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 15 juni 2008 om 21:56
Jin mijn schoonzusje doet met haar dochter een stickersysteem voor elke middag/avond dat ze in bed blijft slapen. Ik denk dat het voor Mart nog niet werkt want zij is wat ouder en Mart geeft nog niks om mooie plaatjes. Maar misschien is Thomas er gevoelig voor.
Lekker Jin een biefstukje, daar heb ik ook wel weer zin in. Binnen nu en 5 weken mag ik weer carpaccio
.
Mal vertel nou eens wat voor een leuks je met het vrijgezellenfeest gaat doen...
Heerlijk Suze dat je straks die reistijd kwijt bent. Hoelang rijd je er dan over?
Star ben je wel aan het werk met je pootje? En hoe heet het konijn?
Kokos beterschap! Van wat rust zul je opknappen en dan kun je de hele wereld weer aan.
Zo nu even het filmpje van Ciara bekijken...
Lekker Jin een biefstukje, daar heb ik ook wel weer zin in. Binnen nu en 5 weken mag ik weer carpaccio
Mal vertel nou eens wat voor een leuks je met het vrijgezellenfeest gaat doen...
Heerlijk Suze dat je straks die reistijd kwijt bent. Hoelang rijd je er dan over?
Star ben je wel aan het werk met je pootje? En hoe heet het konijn?
Kokos beterschap! Van wat rust zul je opknappen en dan kun je de hele wereld weer aan.
Zo nu even het filmpje van Ciara bekijken...
zondag 15 juni 2008 om 22:11
Jaa carpaccio mis ik echt heel erg! Maar naar het kindje ben ik natuurlijk ook erg nieuwsgierig. Wel spannend allemaal hoor en het gaat zo snel! Zal je zo'n 2e bevalling heel anders beleven dan een 1e? Ik kan niet wachten...
Oh ja Foreman dat had je ook al wel eens verteld. Is van Dr. House toch?
Weet iemand nog een leuke site voor een leuke luiertas?
Oh ja Foreman dat had je ook al wel eens verteld. Is van Dr. House toch?
Weet iemand nog een leuke site voor een leuke luiertas?
zondag 15 juni 2008 om 22:15
http://www.lepetittom.nl/ Hele hippe tassen!
Foreman is van House inderdaad
Ik at na mijn bevalling pistoletjes met pate. Lekker, maar had amper honger
Foreman is van House inderdaad
Ik at na mijn bevalling pistoletjes met pate. Lekker, maar had amper honger
zondag 15 juni 2008 om 22:15
maandag 16 juni 2008 om 11:23
Was ik gister de laatste ben ik nu alweer de eerste. Hmm lekker saai, heb ik een keer tijd om bij te lezen is er niks te lezen... .
Mart is lekker de hele dag naar de creche dus ik heb de hele dag voor mijzelf, heerlijk! Net nog even alle rapporten voor school geschreven. Om 12 uur komt er iemand van de kraamzorg en daarna denk ik maar even de stad in want ik wil nu wel een keer een nieuwe printer en een nieuwe luiertas. Alhoewel ik toch denk ik ga voor die hele gave dure die ik heb gezien op internet. Die kan ik daarna ook prima voor mijzelf gebruiken. Nu alleen nog wat bedenken om Vent ervan te overtuigen dat ik echt zo'n dure nodig heb (en dat doe ik natuurlijk als ik hem al gekocht heb ).
Zo en dan nu maar het stomste werk in huis gaan doen wat er is... De badkamer, bah!
Mart is lekker de hele dag naar de creche dus ik heb de hele dag voor mijzelf, heerlijk! Net nog even alle rapporten voor school geschreven. Om 12 uur komt er iemand van de kraamzorg en daarna denk ik maar even de stad in want ik wil nu wel een keer een nieuwe printer en een nieuwe luiertas. Alhoewel ik toch denk ik ga voor die hele gave dure die ik heb gezien op internet. Die kan ik daarna ook prima voor mijzelf gebruiken. Nu alleen nog wat bedenken om Vent ervan te overtuigen dat ik echt zo'n dure nodig heb (en dat doe ik natuurlijk als ik hem al gekocht heb ).
Zo en dan nu maar het stomste werk in huis gaan doen wat er is... De badkamer, bah!
maandag 16 juni 2008 om 12:25
Juud, uiteraard heb je een enorm dure nodig! Dat snapt toch iedereen ?
Mal, joepie al ruim drie weken! Geweldig!
Er bestaan hier zwangerschapstesten hoor Star
!
Zo, speelgroep overgeslagen deze keer. Vriendin kwam met de kindjes, leek me ook gezellig en was het ook . Maar één keer elkaar omduwen dus het was leuk.
Stomme poets, stomme poets. Ik zoek iemand anders. Lekker puh. Belt ze vanochtend dat ze gelijk kan komen en morgen niet. Nou, dat lukte dus niet.
Oh ja, Star, en we bleken illegaal tv te kijken en nu wordt de tv vanmiddag afgesloten en moeten we wachten tot de satelliet geinstalleerd wordt... Morgen komt de satellietman offerte doen. Ik hoop snel!
Mal, joepie al ruim drie weken! Geweldig!
Er bestaan hier zwangerschapstesten hoor Star
Zo, speelgroep overgeslagen deze keer. Vriendin kwam met de kindjes, leek me ook gezellig en was het ook . Maar één keer elkaar omduwen dus het was leuk.
Stomme poets, stomme poets. Ik zoek iemand anders. Lekker puh. Belt ze vanochtend dat ze gelijk kan komen en morgen niet. Nou, dat lukte dus niet.
Oh ja, Star, en we bleken illegaal tv te kijken en nu wordt de tv vanmiddag afgesloten en moeten we wachten tot de satelliet geinstalleerd wordt... Morgen komt de satellietman offerte doen. Ik hoop snel!
maandag 16 juni 2008 om 12:33
1 goedemiddag!
Bah Juud, badkamer poetsen! Ga maar lekker winkelen, veel leuker! Gewoon de leukste tas kiezen natuurlijk! Ik heb ook 2 Oilily-luiertassen gehad, leuk zijn die. Maar die van die link van Star zijn ook wel ERG gaaf!
Hmmm, carpaccio, dat bestel ik ook altijd als we uit eten gaan en sinds ik het zolang niet mocht hebben al helemaal.
Hier was de tweede bevalling een eitje. Dus alsje het bij 2 houdt dan is er NIKS aan de hand! (geen 3e doen hoor, ik zie Amalia nog zitten bij dat etentje 'goh, in de Kinderen stond dat een derde weer lastiger kan zijn' .... maarja, toen was het al te laat )
Oe, tandje voor Simon! Kijk uit, Jinny want ze plachten nog wel eens te bijten. En als je tepels zeer gaan doen dan is dat ook niet gek want door dat zure speeksels bijt het wat.
Jeej Mal, wauw (we tellen mee )
Ok, ik ga even brood maken voor mezelf. Jongens slapen! (zaaaaaaaaaaaaaalig )
Bah Juud, badkamer poetsen! Ga maar lekker winkelen, veel leuker! Gewoon de leukste tas kiezen natuurlijk! Ik heb ook 2 Oilily-luiertassen gehad, leuk zijn die. Maar die van die link van Star zijn ook wel ERG gaaf!
Hmmm, carpaccio, dat bestel ik ook altijd als we uit eten gaan en sinds ik het zolang niet mocht hebben al helemaal.
Hier was de tweede bevalling een eitje. Dus alsje het bij 2 houdt dan is er NIKS aan de hand! (geen 3e doen hoor, ik zie Amalia nog zitten bij dat etentje 'goh, in de Kinderen stond dat een derde weer lastiger kan zijn' .... maarja, toen was het al te laat )
Oe, tandje voor Simon! Kijk uit, Jinny want ze plachten nog wel eens te bijten. En als je tepels zeer gaan doen dan is dat ook niet gek want door dat zure speeksels bijt het wat.
Jeej Mal, wauw (we tellen mee )
Ok, ik ga even brood maken voor mezelf. Jongens slapen! (zaaaaaaaaaaaaaalig )
maandag 16 juni 2008 om 12:39
Dat snapt zelfs je man Juud
Die is wel heel gaaf die Giraffetas Star.
Jinny: man vond helemaal super, zowel schilderij als fotoboek.
Zozo illegale praktijken daar in Duitsland
haha hoe kan je nu illegaal kijken?
wow al een tandje, kleine ventjuh's worden groot.
Gaat het al beter met slapen met de groote vent?
Kokos: gaat het alweer wat beter?
Die is wel heel gaaf die Giraffetas Star.
Jinny: man vond helemaal super, zowel schilderij als fotoboek.
Zozo illegale praktijken daar in Duitsland
wow al een tandje, kleine ventjuh's worden groot.
Gaat het al beter met slapen met de groote vent?
Kokos: gaat het alweer wat beter?
maandag 16 juni 2008 om 13:11
Bam, slapen nog drama, Jinnyman is nu al anderhalf uur bezig met project oudstezoonmoetslapeninnieuwebed. We kijken het nog heel even aan en dan maar weer een ledikant. Wat leuk zeg dat jouw inspanningen zo door Bamman worden gewaardeerd, leuk bedacht hoor! Oja, en met die tv, nou we bleken kabel te hebben en daarvoor moet je dus betalen en dat wisten we niet dus waren we illegaal... En als er dan toch een contract moet worden gesloten dan maar gelijk satelliet toch? We betalen wel soort kijk- en luistergeld hoor.
maandag 16 juni 2008 om 13:19
hallo allemaal, wat een gezelligheid hier! Ik ben al gaan boodschappen doen en naar de kapper geweest met Jonathan (kreeg een matje) en die ligt nu lekker te ronken en als hij wakker wordt gaan we nog even naar de kinderboerderij. Voel me wel weer aardig fit dus ik kan weer even wat inhalen met mijn lieverd. Voel me nu echt een übermoeder haha.
Hmmmm net lekker gevulde olijven gehaald, is wel weer oke na een week niks lusten.
Juud, je moet gaan kijken bij dat winkeltje tegenover Villa Hap. Daar hebben ze vaak gave Oilily tassen en het is nu uitverkoop. Veel plezier. Vind je het leuk als ik gauw weer even kom daten? Ben benieuwd naar je nieuwe meubels! Vertel ik meteen over het vrijgezellenfeest.
Cin, ik kan me idd dat gesprek ook nog herinneren van de derde bevalling toen in Bamstad. Bij mijn moeder was het ook zo. Ik was de derde. Mijn vader moest gewoon meedrukken op de buik om mij eruit te laten komen (ik was heul dik). Het is ook qua gewicht nooit meer goedgekomen met mijn moeder na mij terwijl na de eerste 2 weer slank. Wat zegt kinderen dan over een vierde bevalling? Gaat dat weer makkelijker?
Jinny, je bent nu echt een illegale allochtoon daar , nou ja hopelijk heb je weer gauw tv.
Kokos, hoe gaat het nu met je?
Hmmmm net lekker gevulde olijven gehaald, is wel weer oke na een week niks lusten.
Juud, je moet gaan kijken bij dat winkeltje tegenover Villa Hap. Daar hebben ze vaak gave Oilily tassen en het is nu uitverkoop. Veel plezier. Vind je het leuk als ik gauw weer even kom daten? Ben benieuwd naar je nieuwe meubels! Vertel ik meteen over het vrijgezellenfeest.
Cin, ik kan me idd dat gesprek ook nog herinneren van de derde bevalling toen in Bamstad. Bij mijn moeder was het ook zo. Ik was de derde. Mijn vader moest gewoon meedrukken op de buik om mij eruit te laten komen (ik was heul dik). Het is ook qua gewicht nooit meer goedgekomen met mijn moeder na mij terwijl na de eerste 2 weer slank. Wat zegt kinderen dan over een vierde bevalling? Gaat dat weer makkelijker?
Jinny, je bent nu echt een illegale allochtoon daar , nou ja hopelijk heb je weer gauw tv.
Kokos, hoe gaat het nu met je?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 16 juni 2008 om 13:19
Jinny, lekker terugleggen in z'n ledikant en over een paar weken/maanden nog eens proberen. Dan wil ie het wel. Zonde van jullie energie anders. Er komt een bepaald moment dat Thomans ineens denkt: Heej, hallo, ik ben geen baby meer en voila, dan is het zo gepiept.
En dat bijten: DIRECT afkoppelen en op besliste toon NEE zeggen. Wrs begint hij dan heel zielig te huilen, dan doen veel bijters. En dan mag hij het nog eens proberen. Proberen om niet te hard te gaan gillen want dan kan hij ineens gaan borstweigeren uit schrik.
Cas heeft me een paar keer gebeten. Tegenwoordig zijn het meer van die 'liefdesbeetjes' waarbij hij z'n tanden even in m'n tepel zet, hij kijkt dan al gelijk zo van 'dat mag niet he?' ...meestal als hij boos is als er niet snel genoeg melk komt.
En dat bijten: DIRECT afkoppelen en op besliste toon NEE zeggen. Wrs begint hij dan heel zielig te huilen, dan doen veel bijters. En dan mag hij het nog eens proberen. Proberen om niet te hard te gaan gillen want dan kan hij ineens gaan borstweigeren uit schrik.
Cas heeft me een paar keer gebeten. Tegenwoordig zijn het meer van die 'liefdesbeetjes' waarbij hij z'n tanden even in m'n tepel zet, hij kijkt dan al gelijk zo van 'dat mag niet he?' ...meestal als hij boos is als er niet snel genoeg melk komt.