Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het laatste plaatje leuk! Koop je ze via internet?
Nou ik ga nog even gauw de hond uitlaten en dan naar de aftrap kijken. Kijken of er nog wat smakelijks tussen zit .
Ik denk dat ik ze allebei bestel en dan kan ik ze nog terugsturen als dat zilveren paar niet past. Schoenen kopen is niet zo makkelijk voor me, ik heb hele brede uitgezakte voeten (door m'n gewicht maar vooral door slappe banden na al die zwangerschappen) en ik kan GEEN hak verdragen, nog geen halve centimeter. Ik zit trouwens ook te bedenken waar ik zilveren schoenen bij aan kan. Kan dat zomaar bij alles? Ik heb niet zoveel kleren ook.

Ja, ik koop ze bij Omoda op internet. Ik haat winkelen voor mezelf, alleen voor de kinderen vind ik het leuk en die hebben we belachelijk veel kleren al. Sam krijgt alleen nog nieuwe schoenen morgen want daar hadden we wat prutschoenen voor gekocht maar die zijn allemaal al binnen 2 weken kapot gegaan. Dus oma koopt morgen nieuwe goudkleurige schoenen voor d'r, die passen tenminste overal onder.

Ik denk dat de kinderen in de verbouwingstijd redelijk vaak gaan logeren in de weekenden anders doe je gewoon helemaal niks. Of Eduard gaat klussen en ik blijf met ze thuis (gruwel).

He Cin, ik zou die zilveren doen! Die zijn wat meer anders dan die andere. Snap je wat ik bedoel? Zilver kan goed bij spijkerbroek, wit, blauw, zwart. Ik vind het leuker bij koele kleuren dan bij warme kleuren dus hoe ziet je kledingkast er uit?? Lopen vast heerlijk?

Zo zeg he 4-1... Das lekker. De buren hier denken trouwens dat de cup al binnen is: vuurwerk en rotjes everywhere. Lachen man NOT

Oh my goodnessss.. JP aan tafel bij Johan, das erg zeg. Arme Johan
anoniem_2523 wijzigde dit bericht op 13-06-2008 23:04
Reden: vahastttt
% gewijzigd
Zo, verder is het weekend. Gelukkig want ik ben wel weer gaar. Blij als de verhuizing daar is want dat rijden nekt me wel. Ineens ben je 2 a 3 uur langer bezig met werken en wat erbij komt.

Had ik dat van die opslag al uitgelegd? Ik heb dus 40% van de huisraad door de verhuizer vast op laten halen want dat verkoopt lekker. De verhuizer neemt het met de verhuizing weer mee naar nwe huis. Amalia, ik heb idd bedongen dat de opslag bij de verhuizing in zit (is al duur genoeg).

Wat heeeerlijk romatisch trouwens je suprise weekend! Hoop dat jullie het heel erg leuk hebben??

Eevn kijken of er verder nog nieuw was...
ik ga toch maar lekker slapen... Trusten allemaal, lekker slapen, leuke dromen!
Olé, olé, olé, olé. Staat Tobias nog steeds bovenaan?

Hoera voor Cas en Fieke: vooral door gaan!

Ha, ha, Cin, dat meeslepen van ALLES staat me ook nog in mijn geheugen. Nu is het inderdaad een luier, wat doekjes en gaan.

Leuke schoenen, waarom niet alle 3?

Juud, hoe laat was man thuis? Schiet bij jou ook al op, is het behang mooi opgedroogd?

Suze, lekker geslapen?

Gistermiddag bij de huisarts geweest. Ik had alles op een briefje gezet omdat mijn stem zo hees is. Het viel haar direct op dat ik kortademig was en nadat ze naar mijn longen had geluisterd concludeerde ze dat ik in ieder geval geen longontsteking heb.

Wel een astmatische reactie, ik ben ooit getest op allergie en toen kwam eruit dat ik een allergie voor mijn ´lieve vriendje´ de huisstofmijt heb.

Nu heb ik een inhalatie gekregen, maar moet er van uit gaan dat dit weken kan gaan duren. Vanwege de zwangerschap. Rust, rust, rust.

Vannacht weer niet doorgeslapen. Man ging vanochtend vroeg de deur uit om podium op te bouwen voor een promsconcert. Toen hij weg was had ik een aanval van zelfmedelijden en moest spontaan huilen. Ben ook zó moe van al dat gehoest en vooral van het feit dat mijn stem het nauwelijks doet en Lianne praat natuurlijk ook veel tegen me.

Dus eigenlijk voel ik me behoorlijk rot, maar met name omdat ik weinig met Lianne kan doen en zo moe ben.

Goed, genoeg geklaagd, ik hoop dat het snel verbeterd. Kan met een beetje geluk 2 weken verbetering hebben.

Morgen dames,

Kokos, he, wat naar dat je je zo rot voelt momenteel... Zou je Lianne niet even wat naar je moeder kunnen doen zodat je even kan bijkomen? Ik hoop dat het snel beter gaat!

Zo, gisteren nog wel even bijgelezen maar vanmorgen zit mijn hoofd vol met het nieuws van Zonnebloem. Man wat een onzekerheden heeft die nu toch weer, het arme mens.

Jin, ik las iets over een sollicitatie?! Vertel!

Sterretje, nog een kort weekje en dan lekker naar Jinny-stad. Lekkah! Fijn dat het met pootje goed gaat.

Juud, Ris, laatste loodjes. Nog ff en de tribune gaat op hier

Cin, jij bent trouwens een een lekker loeder met je DS en Wii zeg, ha ha ha. Goed man!

Bridge, wat goed dat het lijkt of de dinges helpt!

Enka, wat leuk te lezen dat met doggie alles goed gaat en dat tie groeit als kool. Thijmen vindt het ook wel mooi zeker?

Zo, ik ga eens douchen. Iedereen is wakker (Julia slaapt tegenwoordig uit op zaterdag, vandaag was het 10.30 uur na een korte pauze om half 8, fles pap er in en lekker door tukken, goehoed!). Ik heb een nw bed uitgezocht bij Ikea dus tijd om wat te gaan doen.

Fijne zaterdag allemaal.
Rissie, wat schiet het op zeg! Nog heel even, wat spannend! Fijn dat je thuis mag bevallen!

Suze, dank dat je de hema de aandacht geeft die het verdient haha. En wat een verhuisdozen! Een gemiddeld gezin heeft er rond de honderd geloof ik. Succes met het ikea-bed!

Mal, ik las je topic net. Ik hoop dat er goede reacties komen en je wat meer info op deze manier kunt krijgen.

Cin, coole shoes. Ik zou ze alledrie nemen geloof ik :-). En bijna klaar met school, heerlijk vakantie!

Kokos, een dikke knuf voor jou. Wat kan een mens zich rot voelen he? En als je zo ellendig en moe bent kun je ook veel minder hebben. Bah. Hopelijk voel je je snel weer wat beter, en je mag hier altijd je hart luchten!

Juud, houd je zoveel vocht vast dat je geen schoenen meer past? Was Mart overtijd of iets te vroeg? Is je bevallingsplan helemaal klaar?
Dames, advies graag! Oudste zoon heeft een nieuw bed en slaapt daar dus in, althans dat is de bedoeling. Hij heeft nog een middagslaap nodig, kan anders niet uit zijn ogen kijken van vermoeidheid, maar zowel bij zijn middag- als nachtslaap gaat hij dus echt honderd keer zijn bed uit met ene grote grijns. Wat ik ook doe, niets helpt. Boos worden maakt geen indruk, lief doen niet, erbij liggen helpt alleen als ik hem in de houdgreep houd en dan valt ie al gillend en overstuur eindelijk in slaap, na ruim twee uur. Ik ben dus nu vier uur per dag bezig het wurm in slaap te krijgen, en jongste zoon ondertussen te voeden en ook rustig te houden. Hij vindt het veel te interessant dat ie zijn bed uit kan. Een traphek in zijn kamer wil ik eigenlijk liever niet, nu is de trap naar boven en naar beneden beveiligd met een traphek.

Moet ik hem toch weer terug doen in het ledikant? Maar dan moet ik een andere kopen want hij is veel te groot voor zijn oude en eigenlijk wil ik geen stap terug doen. Is het een fase? Wie heeft er een slimme tip?
Bam, leuke verrassing voor vent! Zo crea ben ik niet, ik heb wel gevingerverfd en daar een tekening van gemaakt en een boekje met tips wat je kunt doen met kinderen hier in de stad ingepakt en dat doe ik morgen in zijn werkkoffer want vent is de hele dag werken. Ik ben benieuwd naar de reactie van Bamman op het geschenk!

Oh ja, baantje is echt een baantje van weinig niveau denk ik hoor, stelt niks voor, maar lijkt me wel erg leuk om te doen. Weinig uren en leuke omgeving! Is te herkenbaar om het hier neer te zetten.
Zo'n klein haakje hoog bij de deur dat hij op een kiertje open kan? Ik weet het verder ook niet, lijkt me heel lastig!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar had ik ook aan gedacht Mal, maar dat schijn pedagogisch niet goed te zijn omdat hij zich dan opgesloten voelt. Valt dus ook af...

Hoe gaat het met jou? Nog grieperig?
Toch iets doen met een wekkertje of een lampje? dat hij daar moet blijven tot het wekkertje gaat en dat hij mag gaan spelen of slapen op zijn kamer? En als hij pas naar beneden komt na het wekkertje dat hij dan beloond wordt?

Als hij het echt niet snapt en niks werkt, zou ik teruggaan naar een groter ledikant en het opnieuw proberen als hij ouder is. want je hebt kleine S ook nog!
Ik ben trouwens nog grieperig. balen, Heb dus geen kado voor vaderdag... alleen wat Jonathan heeft gemaakt op het KDV
Mal, anders geef je vent een tegoedbon die je zelf in elkaar flanst? Voor een etentje met jou (en Mr J), iets dat hij graag wil hebben, een keertje uitslapen met extra ontbijt op bed etc. Als je graag een cadeautje wil geven heb je dan toch wat!

Dank voor je reactie trouwens, ben bang dat het ook niet helpt...
Jinny: dat is dus ook de reden dat Kevin nog niet in een groot bed ligt, ik ben ook zo bang dat hij precies hetzelfde gaat doen!

Maar helaas moeten ook wij er binnenkort aan geloven denk ik.... Hij past er hier ook niet zo lang meer in, maar we rekken het nog even tot na de zomer ongeveer, als we dat redden.

Dus ook geen tips hier.... bij tv-programma's als de nanny enzo, zie ik altijd hetzelfde probleem maar dan zijn de kinderen al wel ouder, dan leggen ze ze zonder wat te zeggen terug in bed en vertrekken weer, en dat gaat soms wel 20 x overnieuw!.... heb geen idee hoe ik het zal moeten doen dan, of dat ook gaat werken hier.

Hebben ze eigenlijk ledikantjes in grotere maten?
Balen Mal, dat je nog steeds ziek bent! Beterschap!

Opdracht wel af nu?

Ziek zijn met kind is haast niet te doen, vooral niet als je het goed te pakken hebt!
ships.... twan is alweer wakker.... pffff, die heeft ook even z'n dag niet geloof ik....
Jinny> Ik zou 'm terug leggen in z'n ledikant. Gijs ligt nog gewoon in een babyladikantje, past prima. Ze liggen toch nooit helemaal uitgestrekt. Sam lag er ook in tot haar derde. Die ging naar een groot bed toen ze eruit kon klimmen.

Mijn devies is altijd: Niks veranderen zolang ze goed slapen.

hallo,

even belangrijk vraagje; kloppen alle adressen nog op de groep???

(ivm de geboortekaartjes)
Ja Ris, klopt! Ik ben nu al benieuwd naar het kaartje!

Cin, hij is er laatst uitgevallen (met slaapzak en al over de rand gejumpt) en dan ben ik weer een beetje bang dat ie het weer probeert. Ik vind het zo lastig!
JInny: VindtThomas zijn nieuwe bed leuk? Als dat zo is zou je het ledikant terug op de kamer kunnen zetten, en als hij dan niet in het grote bed wil blijven liggen, hem voor de keuze zetten. of in het nieuwe bed blijven liggen of terug naar het kleine bedje. Dit werkte bij een kennis van mij heel erg goed, want die wilde niet in het ledikant en koos uiteindelijk ( uiteraard doen wat je zegt en niet toegeven) eieren voor zijn geld. die heeft 3 keer in het ledikant geslapen en toen snapt hij het, dat als hij in het grote bed wilde er niet uit mocht.
Bam, dank voor je reactie. We hebben een paar weken beide bedden op zijn kamertje gehad, maar hij dacht dat het nieuwe bed een trampoline was haha. Zijn vriendinnetje heeft wel een keer in het nieuwe bed geslapen en dat vond ie prima. Als hij mocht kiezen koos hij voor zijn ledikant. Misschien is dat nu anders sinds hij er in geslapen heeft. Ik kijk het nog maar een week aan denk ik tot Ceetje is geweest en als het dan nog niet gaat weer twee bedden op zijn kamer zetten denk ik...
Jinny, bed tegen de muur zetten en aan andere kant een bedhekje. Kan het wel voor je meenemen als je wil, wij doen er niks mee. Je kan het allicht proberen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven