Wat te doen met stroop
woensdag 16 oktober 2013 om 08:31
woensdag 16 oktober 2013 om 08:40
woensdag 16 oktober 2013 om 08:40
Stroop blijft goed tot in de eeuwigheid. Dus wat dat betreft zou ik me geen zorgen maken. Als je vanaf nu elke week een keer pannekoeken bakt dan is die pot tegen het einde van het jaar wel leeg. Verder kun je nog havermout met stroop eten, gebakken appeltjes met stroop en je kunt het boek 'koken met stroop' in huis halen.
woensdag 16 oktober 2013 om 08:44
quote:Exces schreef op 16 oktober 2013 @ 08:43:
Ik maak hier thuis regelmatig stroopkip. Gewoon kipfilet, in blokjes, peper en zout. Stukjes bakken, eetlepel stroop erbij. Eventueel een bouillonblokje. Uitjes erbij kan altijd. Smaakt prima bij frietjes, aardappelpuree of gekookte aardappelen.nooit aan gedacht! terwijl ik het wel maak met ketjap
Ik maak hier thuis regelmatig stroopkip. Gewoon kipfilet, in blokjes, peper en zout. Stukjes bakken, eetlepel stroop erbij. Eventueel een bouillonblokje. Uitjes erbij kan altijd. Smaakt prima bij frietjes, aardappelpuree of gekookte aardappelen.nooit aan gedacht! terwijl ik het wel maak met ketjap
woensdag 16 oktober 2013 om 08:50
quote:jacci schreef op 16 oktober 2013 @ 08:43:
hij is kleverig geworden doordat hij een keer open heeft gestaan.
dus hij smeert niet zo lekker. Dus pannekoeken vallen af (ook al aan gedacht)
sjalotjes zijn een goede tip!De stroop wordt weer zacht als je hem voor gebruik heel eventjes in de magnetron zet of in een bak met heet water.
hij is kleverig geworden doordat hij een keer open heeft gestaan.
dus hij smeert niet zo lekker. Dus pannekoeken vallen af (ook al aan gedacht)
sjalotjes zijn een goede tip!De stroop wordt weer zacht als je hem voor gebruik heel eventjes in de magnetron zet of in een bak met heet water.
woensdag 16 oktober 2013 om 11:27
Dit is ook erg lekker! http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/ ... +spitskool
elliot wijzigde dit bericht op 16-10-2013 11:29
Reden: Werkende link
Reden: Werkende link
% gewijzigd
woensdag 16 oktober 2013 om 11:28