A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
vrijdag 4 oktober 2013 om 12:05
bij de hema hadden ze altijd, geen idee of ze ze nog hebben, losse pennen te koop met een soort van siliconen/rubber geen idee wat het is rondje waar je hem vast houdt, die vind ik zelf het allerprettigst schrijven maar dan nog schrijf ik heel klein maar qua vasthouden vind ik hem fijn ondanks dat ie dun is.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zaterdag 5 oktober 2013 om 19:52
Daar zijn inderdaad meer pennen van, maar als ik veel schrijf, krijg ik met een dunne pen echt pijn/kramp. Net als met de breinaald dus eigenlijk. Ik heb daarom ook een aantal dikkere pennen, maar daarvan is de vulling inmiddels ook behoorlijk op.
Vandaag wel leuke middag gehad, maar van mij mag de hoofdpijn wel gewoon ophouden. Ik heb gisteren een migrainepil genomen, dat hielp gelukkig, maar toen werd ik ineens heel erg benauwd en kreeg steken in de rechterlong, zo voelde het. Dus.. ik de bijsluiter eens gelezen.. ja dat kan een bijwerking zijn. Er zijn nog engere bijwerkingen, brr..
Vandaag wel leuke middag gehad, maar van mij mag de hoofdpijn wel gewoon ophouden. Ik heb gisteren een migrainepil genomen, dat hielp gelukkig, maar toen werd ik ineens heel erg benauwd en kreeg steken in de rechterlong, zo voelde het. Dus.. ik de bijsluiter eens gelezen.. ja dat kan een bijwerking zijn. Er zijn nog engere bijwerkingen, brr..
Later is nu
zondag 6 oktober 2013 om 00:52
Oh bah, wat akelig Dreamer . Beterschap!
Volgens mij gaat het echt bergafwaarts met me sinds ik 50 ben, ik stond gisteren vanaf half 2 's middags in de keuken, uitgebreid te koken. En gisterenavond en vanavond ben ik heel fanatiek aan het opruimen en schoonmaken geslagen. En ik moet niet eens ongesteld worden/ben echt niet zwanger. What's happened!?!?!
Echt, ik hoop niet dat ik morgen ineens een onweerstaanbare drang voel om geraniums te kopen of zo....
Gelukkig ook nog het volgende: een goede vriendin van me kwam vanmiddag langs en we hebben ouderwets uren zitten kleppen over van alles en nog wat. Van seks tot auto's. Dus er is nog hoop voor me.....toch?
Volgens mij gaat het echt bergafwaarts met me sinds ik 50 ben, ik stond gisteren vanaf half 2 's middags in de keuken, uitgebreid te koken. En gisterenavond en vanavond ben ik heel fanatiek aan het opruimen en schoonmaken geslagen. En ik moet niet eens ongesteld worden/ben echt niet zwanger. What's happened!?!?!
Echt, ik hoop niet dat ik morgen ineens een onweerstaanbare drang voel om geraniums te kopen of zo....
Gelukkig ook nog het volgende: een goede vriendin van me kwam vanmiddag langs en we hebben ouderwets uren zitten kleppen over van alles en nog wat. Van seks tot auto's. Dus er is nog hoop voor me.....toch?
zondag 6 oktober 2013 om 00:59
quote:Carlien schreef op 06 oktober 2013 @ 00:52:
Hahahhaa geweldig!
Ja tuurlijk is er hoop, helemaal als je op je 50e nog over seks kletst.
Dreamer wat enorm balen van die bijwerkingen.
Hahahhaa geweldig!
Ja tuurlijk is er hoop, helemaal als je op je 50e nog over seks kletst.
Dreamer wat enorm balen van die bijwerkingen.
vrijdag 11 oktober 2013 om 14:16
Ok, als het dan toch herfst moet zijn dan liever prachtig gekleurde herfstbomen en een heerlijk zonnetje. Lekker door het bos wandelen, paddenstoelen bekijken.
Hm in mijn dromen. Dan maar cocoonen binnen. Fijn weekend allemaal!
Oh ja, en die account bij Libelle forum die heb ik ook... (niet aktief maar toch...)
Hm in mijn dromen. Dan maar cocoonen binnen. Fijn weekend allemaal!
Oh ja, en die account bij Libelle forum die heb ik ook... (niet aktief maar toch...)
woensdag 16 oktober 2013 om 09:15