A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
bij de hema hadden ze altijd, geen idee of ze ze nog hebben, losse pennen te koop met een soort van siliconen/rubber geen idee wat het is rondje waar je hem vast houdt, die vind ik zelf het allerprettigst schrijven maar dan nog schrijf ik heel klein maar qua vasthouden vind ik hem fijn ondanks dat ie dun is.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Daar zijn inderdaad meer pennen van, maar als ik veel schrijf, krijg ik met een dunne pen echt pijn/kramp. Net als met de breinaald dus eigenlijk. Ik heb daarom ook een aantal dikkere pennen, maar daarvan is de vulling inmiddels ook behoorlijk op.

Vandaag wel leuke middag gehad, maar van mij mag de hoofdpijn wel gewoon ophouden. Ik heb gisteren een migrainepil genomen, dat hielp gelukkig, maar toen werd ik ineens heel erg benauwd en kreeg steken in de rechterlong, zo voelde het. Dus.. ik de bijsluiter eens gelezen.. ja dat kan een bijwerking zijn. Er zijn nog engere bijwerkingen, brr..
Later is nu
Oh bah, wat akelig Dreamer . Beterschap!

Volgens mij gaat het echt bergafwaarts met me sinds ik 50 ben, ik stond gisteren vanaf half 2 's middags in de keuken, uitgebreid te koken. En gisterenavond en vanavond ben ik heel fanatiek aan het opruimen en schoonmaken geslagen. En ik moet niet eens ongesteld worden/ben echt niet zwanger. What's happened!?!?!

Echt, ik hoop niet dat ik morgen ineens een onweerstaanbare drang voel om geraniums te kopen of zo....

Gelukkig ook nog het volgende: een goede vriendin van me kwam vanmiddag langs en we hebben ouderwets uren zitten kleppen over van alles en nog wat. Van seks tot auto's. Dus er is nog hoop voor me.....toch?
quote:Carlien schreef op 06 oktober 2013 @ 00:52:

Echt, ik hoop niet dat ik morgen ineens een onweerstaanbare drang voel om geraniums te kopen of zo....

Gelukkig ook nog het volgende: een goede vriendin van me kwam vanmiddag langs en we hebben ouderwets uren zitten kleppen over van alles en nog wat. Van seks tot auto's. Dus er is nog hoop voor me.....toch?

Hahahhaa geweldig!

Ja tuurlijk is er hoop, helemaal als je op je 50e nog over seks kletst.

Dreamer wat enorm balen van die bijwerkingen.
Oh en als dat allemaal symptomen zijn wanneer je 50 wordt dan kan ik ook niet wachten om 50 te worden!
Brei je al kabeltruien? Want je lijkt me rijp voor het libelleforum Carlien. Helaas.. het was leuk je hier te hebben
Later is nu
(wat is er trouwens mis met geraniums? )
Later is nu
Ehhhh....ik brei al kabeltruien sinds mijn 17de....

Gaat alvast maar een account aanmaken op het Libelleforum
Heb ik al
Later is nu
Hahahahahahaha
Met een heel toepasselijke avatar

Later is nu
Hahahahahaha, geweldig!
Ok, als het dan toch herfst moet zijn dan liever prachtig gekleurde herfstbomen en een heerlijk zonnetje. Lekker door het bos wandelen, paddenstoelen bekijken.

Hm in mijn dromen. Dan maar cocoonen binnen. Fijn weekend allemaal!

Oh ja, en die account bij Libelle forum die heb ik ook... (niet aktief maar toch...)

Ik zag net dit plaatje op instagram en moest gelijk aan Carlien denken

Ik heb dit weekend ook niet veel te doen. Alleen zondag. Verder inderdaad binnen blijven!
Later is nu
Hahahahaha, die is geweldig, Dreamer!!
ja, ik vond 'm echt wat voor jou.

Ik heb van 't weekend voornamelijk in bed gelegen. Heb m'n activiteit van zondagmiddag afgezegd. Voel me nu iets beter. Jippie
Later is nu
Ieuw, beterschap!

Ko, mijn konijn, wordt vandaag gecastreerd. Zielig! Maar ja, beter dat dan dat ie zijn zus gaat bezwangeren

Conversatie gisteren tussen mijn zoon (20) en dochter (bijna 18): "Hee, mag ik je Nintendo DS even lenen?" "Ja hoor, hoezo?" 'Ik moet even een Pokemon ruilen!"

Van de kaartjes die ik bij jou gekocht heb, gaat er één naar Nepal Carlien! Zo'n bijzonder land!

Later is nu
*zet de deur op een kier, steekt hand om het hoekje en zwaait even na lange afwezigheid hier en 4,5 maand internetloos en sluipt weer weg*
Thee!!! Wat leuk! Je loopt nog rond op het forum!

Dreamer, gaaf, Nepal! Bijzonder! Hoeveel postcrossers zouden daar zijn?

Konijn is vanmiddag weer thuisgekomen, en ging meteen eten
Ja Carlien, ik loop hier nog steeds rond en i.t.t. irl kan ik dat hier gelukkig zonder rollator.
Jeej Thee!

4,5 maand internetloos

Fijn dat je er weer bent

Er zijn 26 postcrossers in Nepal Carlien. Kun je op de site opzoeken bij het land en ja, dat heb ik gelijk gedaan
Later is nu
Thee.. ik zie nu pas je 2e berichtje goed. Rollator?

Wow.. dan is er van alles gebeurd, waar ik niet van weet.
Later is nu
Rollator? O jee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven