A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
't Is inderdaad wel meer gepriegel, maar dat komt vooral omdat ik op lange naalden brei (ik vind korte sokkennaalden zo onhandig, raar he?).

Mijn zoon is nu bezig met zijn allereerste autorijles! Ben heel benieuwd, zijn instructeur is een jongen die vroeger op de lagere school zijn beste vriend was. Ze hebben elkaar sindsdien uit het oog verloren. Leuk om die 2 weer samen te zien!
Hee, wat grappig zeg, dat die jongen juist les geeft.
Later is nu
Ja he? Heel jong natuurlijk, hij was nog maar 18 toen hij zijn instructeursbewijs haalde. Maar hij geeft goed en relaxed les, en het is voor zoon en dochter natuurlijk extra gezellig, omdat ze hem van vroeger zo goed kenden.

Zoonlief heeft zijn 1e les ook veilig achter de rug. Mijn dochter rijdt als het aan haar ligt standaard te hard, en mijn zoon houdt niet van remmen

Komt hopelijk allemaal nog goed, haha.
Okeee.. waarschuw maar wanneer ze hun rijbewijs hebben en richting mij rijden..
Later is nu
Deze zette ik ooit bij Twins op haar FB, maar daar bewegen ze niet. Ik vind 'm zo schattig!

Later is nu
Trouwens een beroerde avond én beroerde nacht gehad.. zal blij zijn als het 3 uur is, ik naar huis kan en even in bed kan duiken.
Later is nu
Hahaha Dreamer, zolang ze dat nog niet onder de knie hebben mogen ze niet in een auto van mij rijden!

Lieve teckeltjes

Gisteren is mijn zoon alweer 20 (TWINTIG!) geworden. Tjee.....En hij heeft een parttime baantje bij een bezoekerscentrum in een natuurgebied, vanaf oktober. Ze betalen goed, en het is zo'n beetje in het verlengde wat ie ook tijdens zijn stage heeft gedaan. Hopelijk komt er te zijner tijd meer werk uit. Ik ben in ieder geval blij dat ie meteen leuk werk heeft gevonden.
Over een half uurtje gaan we onze dochter ophalen van haar werk, en rijden we gelijk door naar mijn broer & schoonzus, mijn kleine nichtje viert haar allereerste verjaardag

Ik had een truitje gebreid voor haar, en vlak nadat hij af is kwam ik een knuffeltje tegen die ervoor gemaakt leek te zijn.
anoniem_637c2872c2639 wijzigde dit bericht op 21-09-2013 15:28
Reden: Ik geef het op, ik krijg de foto er niet bij...
% gewijzigd
Wat leuk!

Heb je al toestemming tot het plaatsen van plaatjes, Carlien? Sinds een tijdje moet je dat aanvragen, omdat er een of andere puber vieze plaatjes plakte. Na 200 brave reacties mag je toestemming vragen

Tjeetje, 20.. pff.. Ik vind bijna 16 al erg

Leuk baantje, zo klinkt het. Fijn!

Ik deed vanmiddag vrijwilligerswerk en dat was heel leuk. Zoals jullie al gezien hebben, heb ik daar garen gekocht en heb ik zelfs al gehaakt. Niet daar, want ik had m'n ergonomische haaknaald niet bij me.
Later is nu
Haha, ik heb dat nooit gezien, dat je toestemming nodig hebt om plaatjes te plakken (ik ben nog van het oude forum, waar je niet eens plaatjes kón plakken). Ik heb gelijk even een mailtje gestuurd!

Ik zag dat je aan de haak was geslagen, leuk! Wat ga je maken? Of zie je dat wel als het af is?

Yes! Ik kan plaatjesplakken! Nou, dit is dus mijn gebreide (en gehaakte) truitje, en het knuffeltje kwam ik vlak daarna tegen en heb ik dus gelijk gekocht. Het viel gelukkig in de smaak gisteren
Leuk!

De bedoeling is een schilpad, wil ik ook gelijk andere kleur buik dan schild en ik doe het zonder patroon. Loop nu al vast

En heb last van de hand, waarmee je de draad vasthoudt. De ergonomische haaknaald doet gelukkig z'n werk!
Later is nu
Mag ik, voordat de stekker definitief uit dit forum getrokken wordt, alvast ruim op tijd aangeven dat het me een waar genoegen was jullie in deze virtuele wereld te leren kennen? En dat ik blij ben een aantal van jullie op fb terug te kunnen zien?

Ja?

Mooi.. dan doe ik dat bij deze

Later is nu
Echt, kom ik na 2 jaar terug, trekken ze de stekker eruit??

Ik sluit me helemaal bij je aan Dreamer, het was mij ook een waar genoegen, en ik ben erg blij dat ik jullie IRL ook heb mogen leren kennen!

En gelukkig hebben we FB nog!

(maar zolang het forum nog blijft bestaan zal ik hier nog rondspoken)
En we blijven

Ik heb nog niet weer gehaakt, kreeg last van m'n handen
Later is nu

Oh, balen zeg, van je handen .
Dreamer wat ongelooflijk balen van je handen. Ik heb van iemand een plaatje van een haaknaald toegestuurd gekregen, heb hem zelf nog niet geprobeerd maar zij zelf had veel minder pijn in de handen. Misschien ook iets voor jou?

Carlien ideetje voor komend winter?

Volg de oorspronkelijke stem van je hart.

Ik denk niet dat die blijven zitten tussen die enorme oren van mijn nijnen. Misschien moet ik zoiets aanschaffen:

(Maar dan voor mijn konijnen, he? Dus dat hun oren door zo'n hoed steken. Alhoewel ik vermoed dat ze daar ook niet blij mee zullen zijn...)
Hahahaha die oren! Geweldig, alle sneeuw valt dan wel zo om 't konijn heen.

Maar ja, zo lastig met die keutels hè?
Ik heb zo'n haaknaald, Jas. Daar had ik eerst voor gezorgd. Maar de 'draadhand' doet me zeer. Nou doen de handen sowieso zeer door muisgebruik en dergelijke (vooral thuis want op het werk een ergonomische muis )

Ik heb trouwens gisteren reuma-pennen besteld. Deze

Ook 1 voor m'n dochter, die natuurlijk op school heel veel moet schrijven.

Deze vind ik mooier, maar die zijn een stuk duurder. Eerst de goedkope variant maar eens proberen.

Carlien, ik heb reclame gemaakt in het pc topic

En dat konijntje, zo cute!
Later is nu
Oh leuk Dreamer! (van die reclame) Je kaarten zijn trouwens onderweg.

Vandaag wat leuks, ik kreeg een mailtje van een Deense postcrosser (die had ik een kaartje gestuurd van de week, ze kreeg hem vandaag binnen), met de mededeling dat ze al dacht dat ze me kende. En ja hoor, een vrouw die al 2 keer kaarten in mijn webwinkel besteld had. Ik vond het adres me al zo bekend voorkomen, maar ik had de link even niet gelegd (ze wist dat ik ook aan postcrossing deed).

Mooie reumapennen inderdaad. Balen dat je ergonomische haaknaald niet pijnloos werkt .En Jas, schattig, zo'n konijntje in een muts Maar nee, dat poepen en piesen ze gelijk lekker vol
Oh, en ik heb Buurman & Buurman kaarten besteld bij de Kinderpostzegels!

(alsof ik nog niet genoeg kaarten heb....maar ik ben fan van Buurman en Buurman!)
Het heeft al gewerkt, iemand van het pc topic heeft kaarten bij je besteld

Ik heb ook de Buurman en Buurman kaarten besteld. En die andere, staat me iets bij van ballonnen en blauwe lucht. Geen idee meer. Zo leuk, het is elk jaar een verrassing wat ik krijg, tegen de tijd dat de bestelling eindelijk komt

Dus.. dat gaat wat worden. Ik moet een nieuwe opbergplek voor m'n 'te verzenden' kaarten hebben, die van Buurman en Buurman wil ik natuurlijk helemaal niet kwijt. En ik moet heul veul (duurdere) postzegels hebben, want al die kaarten moeten ook verstuurd. Tsk.

Ik moet zeggen dat Elvis gisteren begon over wéér een weekend weg voor z'n sport, terwijl hij steeds zegt dat we niet zoveel geld hebben, dat ik daarvan even de kont tegen de krib gooide en vanalles voor mezelf heb aangeschaft. Geen ongelooflijk hoge bedragen, maar toch .. Ik probeer maar zuinig te doen en hij gaat sporten. 't Was even goed

Dus.. kaartjes.

En ik was vandaag bij de Action. Dat is helemaal geen goedkopen winkel, want je komt met een tas vol spullen weg, die je niet aangeschaft zou hebben, want niet nodig en waarschijnlijk nooit gebruiken, als je die winkel niet ingegaan was. Heb wel wat leuks gekocht voor de kerstkaart.. nu nog maken (en versturen.. ook weer zowat)

Afijn

dus

Fijne avond verder, ik wilde op tijd naar bed om nog wat te lezen, maar dat was ook alweer een half uur terug. Ben vandaag eerder naar huis gegaan om even een uurtje te kunnen slapen, zó moe was ik!

Toedels
Later is nu
Wat leuk trouwens van die Deense postcrosser!

Wat doe jij met je ontvangen kaartjes? Bij mij liggen ze op een stapel in de kast Ik wil er wel wat mee gaan doen, maar dan alle giraffes samen en wat landschappen samen enzo. Heb wel een aantal op m'n blog geplaatst. Dat wilde ik meer doen, maar pff.. ik wil al zoveel doen. Gelukkig kun je je blog terugdateren
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven