verlangen naar
donderdag 17 oktober 2013 om 21:59
Ik verlang weer naar de jaren 70 - 80 . De tijd dat het kapitalisme tegenover het communisme stond. Doe Maar (Alto) tegenover Bruce Springsteen (Liberaal) . De veilige verzorgingsstaat met de PTT , GEB i.p.v. KPN, Nuon en wat al niet meer voor geprivatiseerde rommel. Wat voor toegevoegde waarde heeft dit toch? (marktwerking) het was toch goed zo?
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt
donderdag 17 oktober 2013 om 22:28
Ik hoop niet dat je nog meer flauwe reacties gaat krijgen want ook ik verlang soms echt terug naar de jaren 80. Alleen dan niet om de dingen die jij nou op noemt maar gewoon omdat ik dat qua alles ( op de grijse vullingen na dan) veel leuker vond.
De auto s van toen
De tv progamma s en tekenfilms van toen
Zelfs de reclame van toen
De muziek van toen
De vreselijke huiskamers van toen met al die planten enzo.
De winkels
Het speelgoed
Die foute looks. Dat had wel wat.
De auto s van toen
De tv progamma s en tekenfilms van toen
Zelfs de reclame van toen
De muziek van toen
De vreselijke huiskamers van toen met al die planten enzo.
De winkels
Het speelgoed
Die foute looks. Dat had wel wat.
donderdag 17 oktober 2013 om 22:30
donderdag 17 oktober 2013 om 22:34
donderdag 17 oktober 2013 om 22:51
donderdag 17 oktober 2013 om 23:53
quote:SillySill schreef op 17 oktober 2013 @ 23:47:
Nou ja, nog even en we zitten weer in de koude oorlog met Rusland, dus dan is dat weer t zelfde
En dan deze keer met nog veel meer Yuppies(van middelbare leeftijd inmiddels) die toen ze nog jeugdpuistjes hadden de leus "liever een raket in mijn tuin dan een Rus in mijn keuken" en
"greed is good" als credo hadden
Nou ja, nog even en we zitten weer in de koude oorlog met Rusland, dus dan is dat weer t zelfde
En dan deze keer met nog veel meer Yuppies(van middelbare leeftijd inmiddels) die toen ze nog jeugdpuistjes hadden de leus "liever een raket in mijn tuin dan een Rus in mijn keuken" en
"greed is good" als credo hadden
vrijdag 18 oktober 2013 om 00:27
vrijdag 18 oktober 2013 om 00:28
quote:SillySill schreef op 17 oktober 2013 @ 23:47:
Ok.
Nou.
Revival of the eighty's.
Ok.
Nou.
Revival of the eighty's.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 18 oktober 2013 om 09:20
Heerlijk die jaren tachtig. Geen spinazie eten en wachten op een inslag van kernwapens.
Hoe oud waren jullie in de jaren tachtig? Voor degenen die er naar terug verlangen? Is het niet gewoon jeugdsentiment. Dat je toen nog niet oud genoeg was om je zorgen te maken over echte volwassen problemen? Want die waren er toen ook echt wel (zie o.a. mijn eerste zin).
Hoe oud waren jullie in de jaren tachtig? Voor degenen die er naar terug verlangen? Is het niet gewoon jeugdsentiment. Dat je toen nog niet oud genoeg was om je zorgen te maken over echte volwassen problemen? Want die waren er toen ook echt wel (zie o.a. mijn eerste zin).