Rare combinaties met eten?!
vrijdag 18 oktober 2013 om 11:58
Hallo iedereen, wat vind jij nou heel erg lekker en andere buitenstaanders verafschuwen het dat jij dat lekker vind? Bijvoorbeeld; chocolade pasta met een plakje kaas?! Of eeeehh.. ja vul het zelf maar in! Gaarne met met recept, ik ben wel zo'n lekkerbek om "gekke" dingen uit te proberen, niks is gek hier en laat elkaar in de waarde!
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:09
quote:slwhisper schreef op 18 oktober 2013 @ 13:03:
[...]
Deze drie komen nog niet eens in de buurt van 'raar'
Wat ik wel ranzig vind is dat mijn oma alles door elkaar prakt. Echt alles, wat er ook op tafel staat, op het bord wordt het 1 grote stamppot.Dat is vies ja, en dan zeker nog een schep appelmoes er overheen ook., zodat alles meteen koud is
[...]
Wat ik wel ranzig vind is dat mijn oma alles door elkaar prakt. Echt alles, wat er ook op tafel staat, op het bord wordt het 1 grote stamppot.Dat is vies ja, en dan zeker nog een schep appelmoes er overheen ook., zodat alles meteen koud is
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:09
Wat me trouwens wel opvalt, dat de combinatie 'pindakaas-zoet' raar gevonden wordt??
Terwijl de supermarkt toch vol ligt met suikerpinda's, chocopinda's, snoeprepen met pinda's enz.
In Amerika vinden ze het weer raar dat wij 'pure' pindakaas eten, daar gaat het altijd in combinatie met jam of banaan op brood....
Terwijl de supermarkt toch vol ligt met suikerpinda's, chocopinda's, snoeprepen met pinda's enz.
In Amerika vinden ze het weer raar dat wij 'pure' pindakaas eten, daar gaat het altijd in combinatie met jam of banaan op brood....
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:10
Beschuit met smeerleverwordt en kaas
Beschuit of een witte boterham met kaas en hagelslag
Witte boterham met speculaas
Paprika chips en gele mm's
Kibbeling met satesaus
Wat ik al mijn hele leven lang eet bij oma als ze soep heeft gemaakt.
Alle soep en groente opeten, en het vlees en de balletjes overlaten, dit fijn snijden met een flinke lepel Sandwichspread naturel, mosterd en een auguk dan alles door elkaar husselenen en op eten.. Heerlijk!!
Beschuit of een witte boterham met kaas en hagelslag
Witte boterham met speculaas
Paprika chips en gele mm's
Kibbeling met satesaus
Wat ik al mijn hele leven lang eet bij oma als ze soep heeft gemaakt.
Alle soep en groente opeten, en het vlees en de balletjes overlaten, dit fijn snijden met een flinke lepel Sandwichspread naturel, mosterd en een auguk dan alles door elkaar husselenen en op eten.. Heerlijk!!
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:11
quote:lizzie84 schreef op 18 oktober 2013 @ 13:00:
Krentenbol met filet americain rn uitjes
Boterham oude kaas met pure hagelslag
Gek genoeg?die krentenbol combi kende ik niet. Kaas met hagelslag at mijn zus vroeger al op een eierkoek. Maar goed ik hou niet van hagelslag (ook als kind al niet) dus die combinatie heeft me nooit getrokken
Krentenbol met filet americain rn uitjes
Boterham oude kaas met pure hagelslag
Gek genoeg?die krentenbol combi kende ik niet. Kaas met hagelslag at mijn zus vroeger al op een eierkoek. Maar goed ik hou niet van hagelslag (ook als kind al niet) dus die combinatie heeft me nooit getrokken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:24
quote:slwhisper schreef op 18 oktober 2013 @ 13:03:
[...]
Wat ik wel ranzig vind is dat mijn oma alles door elkaar prakt. Echt alles, wat er ook op tafel staat, op het bord wordt het 1 grote stamppot.
kun je nagaan hoe "gewoontjes" ik eigenlijk ben.
Ik ken ook iemand die alles altijd door elkaar prakt, met sambal.
Ja, zelfs door de hutspot wordt een flinke scheut sambal geroerd. Dat is misschien wel raar, maar lijkt mij nou niet echt lekker
[...]
Wat ik wel ranzig vind is dat mijn oma alles door elkaar prakt. Echt alles, wat er ook op tafel staat, op het bord wordt het 1 grote stamppot.
kun je nagaan hoe "gewoontjes" ik eigenlijk ben.
Ik ken ook iemand die alles altijd door elkaar prakt, met sambal.
Ja, zelfs door de hutspot wordt een flinke scheut sambal geroerd. Dat is misschien wel raar, maar lijkt mij nou niet echt lekker
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:31
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:31
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:37
quote:Varkenshaasje schreef op 18 oktober 2013 @ 13:33:
Wit brood met speculaas is echt niet vreemd, ik kreeg het vroeger zelfs mee naar school. Tegenwoordig is er speculoos pasta.
Jaaa dat kreeg mijn vriendinnetje altijd mee naar school! Heerlijk!
Die speculoos pasta vind ik dan toch iets minder... smaak komt overeen, maar niks zo lekker als knapperige koekjes op zacht wit brood
Wit brood met speculaas is echt niet vreemd, ik kreeg het vroeger zelfs mee naar school. Tegenwoordig is er speculoos pasta.
Jaaa dat kreeg mijn vriendinnetje altijd mee naar school! Heerlijk!
Die speculoos pasta vind ik dan toch iets minder... smaak komt overeen, maar niks zo lekker als knapperige koekjes op zacht wit brood
vrijdag 18 oktober 2013 om 13:38
quote:nlies schreef op 18 oktober 2013 @ 12:55:
[...]
Nee balkenbrij is niet van bloed, bloedworst werd wel gemaakt van het opgevangen bloed van het pas geslachte varken.
Balkenbrij is een gekookte smurrie van afvalvlees, aangemaakt met kruiden en... eeeehhhhh... bloed!
Bloedworst is even lekker; het bloed van het geslachtte dier direct opvangen met meel en kruiden. Opbakken in de pan en smullen maar
Heerlijk op brood met peper en zout en stroop. Mmmmmm
[...]
Nee balkenbrij is niet van bloed, bloedworst werd wel gemaakt van het opgevangen bloed van het pas geslachte varken.
Balkenbrij is een gekookte smurrie van afvalvlees, aangemaakt met kruiden en... eeeehhhhh... bloed!
Bloedworst is even lekker; het bloed van het geslachtte dier direct opvangen met meel en kruiden. Opbakken in de pan en smullen maar
Heerlijk op brood met peper en zout en stroop. Mmmmmm