Rare combinaties met eten?!
vrijdag 18 oktober 2013 om 11:58
Hallo iedereen, wat vind jij nou heel erg lekker en andere buitenstaanders verafschuwen het dat jij dat lekker vind? Bijvoorbeeld; chocolade pasta met een plakje kaas?! Of eeeehh.. ja vul het zelf maar in! Gaarne met met recept, ik ben wel zo'n lekkerbek om "gekke" dingen uit te proberen, niks is gek hier en laat elkaar in de waarde!
dinsdag 5 november 2013 om 13:54
quote:blueeyes*3 schreef op 04 november 2013 @ 23:32:
Pannekoek met uitgebakken spek en appel
Havermout met witte chocoladesiroop en cranberries
Chocola met zout
Zoute popcorn bij de thee (die ik met suiker drink, iig zwarte thee)
Witte chocola met noten en zeezout
Pasta of krieltjes in de soepstuk voor stuk niks raars aan. Allemaal gangbaar voedsel.
Pannekoek met uitgebakken spek en appel
Havermout met witte chocoladesiroop en cranberries
Chocola met zout
Zoute popcorn bij de thee (die ik met suiker drink, iig zwarte thee)
Witte chocola met noten en zeezout
Pasta of krieltjes in de soepstuk voor stuk niks raars aan. Allemaal gangbaar voedsel.
vrijdag 15 november 2013 om 23:02
Wij aten vroeger nog wel eens een gerecht dat we 'Indische sla' noemden. Combinatie van sla(koud), worteltjes en doperwtjes (warm), gebakken aardappeltjes (warm), kleine gehaktballetjes (warm), komkommer en tomaat (koud), jus (warm) en naturel slasaus (koud). Dat allemaal tegelijk op je bord, doorroeren en opeten. En lekker dat we dat vonden!
Ohja en we eten standaard een kaassoufflé bij de andijviestamppot.
Ohja en we eten standaard een kaassoufflé bij de andijviestamppot.
vrijdag 15 november 2013 om 23:29
Met stip op 1: Vers wit lampionnenbrood met naturel wokkels. De boterham besmeren met mayonaise en curry. Heerlijk!
Verder besmeer ik eierkoek graag met pindakaas en ontbijtkoek ook. Een krentenbol/krentenbrood met pindakaas: heerlijk! En bij bapao vind ik mayonaise ook heel lekker eigenlijk.
Een kroket uithollen en er friet in doen doe ik soms ook. En boterham met pindakaas en aardbeienjam inderdaad is ook lekker. Als kind vond ik de combi pindakaas en chocoladepasta heel lekker. Maar goed, toen at ik ook boterhamworst met mayonaise op brood.
Wat ik ook lekker vind is witbrood aan de buitenkant besmeren met boter en dan in de tosti-ijzer doen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo raar.
Verder besmeer ik eierkoek graag met pindakaas en ontbijtkoek ook. Een krentenbol/krentenbrood met pindakaas: heerlijk! En bij bapao vind ik mayonaise ook heel lekker eigenlijk.
Een kroket uithollen en er friet in doen doe ik soms ook. En boterham met pindakaas en aardbeienjam inderdaad is ook lekker. Als kind vond ik de combi pindakaas en chocoladepasta heel lekker. Maar goed, toen at ik ook boterhamworst met mayonaise op brood.
Wat ik ook lekker vind is witbrood aan de buitenkant besmeren met boter en dan in de tosti-ijzer doen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo raar.