kopie eigen piemel

18-10-2013 13:41 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag gisteren op internet een setje waar je een kopie van je eigen piemel kunt maken. je krijgt een mal daar giet je vervolgens een soort gel in . Na uitharding heeft je vrouw dan een kopie van je piemel viberator zit er bij in . Nu lijkt me dat wel leuk voor mijn vrouw. Wat zou leuker zijn om dat ding alleen te maken als verassing of samen met mijn vriendin

voilá, de gekleide vaginá
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 18 oktober 2013 @ 14:12:

[img]http://seks.blog.nl/files/2013/01/vagin ... 00x178.jpg[/img]

voilá, de gekleide vagináWat prachtig Dreamer, een gekleurde vagijn
haha, voor de momenten dat jij haar niet kunt bevredigen?:p
Er gaat een wereld voor me open. Ik moet toch eens wat vaker op deze pijler komen.
Het eerste wat ik me afvraag is, vind je de seks met je vrouw/vriendin zo erg dat je een nepversie van jezelf wil maken?

Hahahahahahahahahah ik vind t niks!
Haha ik lig dubbel hier! En die gekleurde vagijntjes *proest*
Tranen van t lachen hier. Bedankt wim. het sinterklaascadeau voor mn vriend is bedacht. welke dichter hier heeft nog een mooi gedicht erbij?
Ga je dan jouw piemelkloon ook verven Wim? Roze glitters zijn leuk en vergeet ook niet een paar diamantjes he. Je moet m wel pimpen
Wim? Wat is de droogtijd van die gel? En, hoe lang kan jij je vriend paraat houden?
quote:puddelientje123 schreef op 18 oktober 2013 @ 14:17:

het sinterklaascadeau voor mn vriend is bedacht. Oh ja goed idee! Wim doe es effe een linkje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Er was eens een kerel uit Diemel

Die had me een prachtige piemel

Zijn vrouwtje riep hee

Zo wil ik er wel twee

Daarom kreeg ze een mooie kopie-mel
quote:Miss_Marvellous schreef op 18 oktober 2013 @ 14:18:

Ga je dan jouw piemelkloon ook verven Wim? Roze glitters zijn leuk en vergeet ook niet een paar diamantjes he. Je moet m wel pimpenMisschien die kunstenaar van die taarten voor wat tips benaderen ?
Hoe krijg je die piemel weer ongeschonden uit de gel?
quote:zoembaya schreef op 18 oktober 2013 @ 14:19:

Er was eens een kerel uit Diemel

Die had me een prachtige piemel

Zijn vrouwtje riep hee

Zo wil ik er wel twee

Daarom kreeg ze een mooie kopie-melhahahaha
Zoembaya :rofl
quote:puddelientje123 schreef op 18 oktober 2013 @ 14:20:

[...]

Misschien die kunstenaar van die taarten voor wat tips benaderen ?Ja!
hahaha, Zoembaya

Van die vagijntjes kun je ook kettingen laten maken.. Als dat geen mooi vaderdagcadeau is!

Ik weet dat ik daar ooit naar gezocht heb op internet. Die maker in kwestie wil graag een afdruk of foto ofzo en dan krijg je 'm thuisgestuurd. Zoiets.
Later is nu
Zoembaya...lol!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

[...]

Misschien die kunstenaar van die taarten voor wat tips benaderen ?Buikpijn! Wat is het hier hysterisch vandaag!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://www.clone-a-willy.nl/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

Misschien die kunstenaar van die taarten voor wat tips benaderen ?O ja vieze kees heet ie toch? Of smeerkees (beide wel van toepassing) Die is idd erg creatief.
quote:vivamam schreef op 18 oktober 2013 @ 13:47:

Kun je hem daarna verven of met stickers versieren, of gelijk glitters door de gel???En dan met een wasknijper aan de voorvork van je fiets vast maken, en een brommer nadoen...
Ik neem die van chocola.

Zitten hier nog creatieve breisters die dan ook een lekkere bijpassende willy warmer kunnen maken ?
De Cone-A-Willy Kit wordt geleverd met instructie.

1) Stop de penis in de modelleer gel.

2) Laat hem daar in tussen de 60 en 90 seconden.

3) Verwijder je penis en vul de vorm af.

4) Na het drogen heb je een nieuwe levensechte dildo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven