om 6 uur opstaan

15-10-2013 00:24 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef er in principe pas om 7 uur/half 8 uit. Ben thuisblijfmoeder (huisvrouw) en ga meestal rond deze tijd naar bed. Maar nou hoor ik toch best vaak om me heen dat 6 uur opstaan best te doen is. Ik heb het geprobeerd maar mijn bed joh....ruikt zo lekker,is zo lekker warm.

Dus nu; wie o wie? Wie staat er (zonder dat het echt nodig is) zo vroeg op?
Je kunt het beste naar je eigen ritme leven, dan voel je je het best.

En je bent huisvrouw, dus dat kan ook heel goed.

Ik heb gelukkig een baan waarbij ik rond 7.30-8.00 uur kan opstaan. Ik werd doormoe van mijn vorige baan waar ik om half 6-6 uur moest opstaan. Na een paar dagen was ik dan zó moe, hoofdpijn minder concentratie. Niks voor mij.

Lees eens over bioritmes van de mens.
Ik heb een baan gehad waarbij ik om 3 uur moest opstaan. Sindsdien vind ik 6 uur echt uitslapen . Buiten de schoolvakanties moet ik nu om 6.30 op om zoon op tijd in de taxi te krijgen, maar zelf sta ik liever een half uurtje eerder op. Even bijkomen met een bak koffie, een peuk en een forum, heerlijk.
Neem een kat. Die van mij mept me elke ochtend rond een uur of zes wakker omdat ie eten wil.
Ik ben in het weekend ook gek..

Nu er uit om te gaan sporten! Idioot..
Internagelaktisch
Het genot van 3 schreeuwende monstertjes om 6 uur 's ochtends kan er maar niet aan wennen.
Ik! Maar dan wel in de zomer. Heerlijk zo vroeg, lekker rustig op straat en dan ga ik dus hardlopen.

Nu in de winter sta ik kwart voor 6 op voor m'n werk en andere dagen kwart voor 7 voor school. De paar vrije dagen die ik dan heb sta ik ook vroeg op maar niet zo vroeg. Eigelijk wordt ik altijd tegelijk met de zon wakker 😉 slapen doe ik wel altijd zelfde tijdstip, tegen middernacht. Hb denk ik gewoon weinig slaap nodig, al merk ik in de winter wel dat ik iets meer slaap dan in de zomer.
Om zes uur op een dan lekker hardlopen terwijl de zon opkomt. Om negen uur ben ik gedoucht, kat gevoerd en het huis aan kant gemaakt en heb ik nog de hele dag om alles te doen. Als ik vrij ben dan, vandaag ging mijn wekker om 05.00
aaah ben zo jaloers op jullie! Ik wou dat ik zonder problemen om 6 uur kan opstaan. Met name in de winter is het een HELL! Dan is het buiten nog donker en je kamer is dan ijskoud!
Ik moest als tiener altijd om 6.15 opstaan om op tijd op school te zijn. Begon om 8.15 (in de klas zitten dus), 5 kwartier fietsen, ontbijten, douchen. Reed ik tien voor zeven weg.

Heb dat zes jaar gedaan, zo blij was ik toen ik dat niet meer hoefde door weer en wind.

Het afgelopen jaar echter ben ik weer tussen 5.30 en 6.30 beneden wegens een slecht slapend kind. En ik vind het drie keer niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven