Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had er in het begin ook meer moeite mee. Ik ben nl vrij streng opgevoed. Maar de laatste jaren begin ik mezelf te 'ontdekken'...
quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:08:

Ik had er in het begin ook meer moeite mee. Ik ben nl vrij streng opgevoed. Maar de laatste jaren begin ik mezelf te 'ontdekken'... Dat dus ;)
Toch raar... Dat mannen dat bijna nooit hebben.

Lijkt me heerlijk dat je je als vrouw helemaal kan laten gaan, zonder schaamte of wat dan ook... Ik ben er mee bezig...
quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:27:

Lijkt me heerlijk dat je je als vrouw helemaal kan laten gaan, zonder schaamte of wat dan ook... Ik ben er mee bezig...

Ik denk dat genetisch het concept "braaf" niet aangelegd is ofzo ;)

En schaamte is -nergens- voor nodig....
Braaf ben ik ook niet! Ik kan heel stout zijn!

Maar dat is iets anders dan jezelf voor de volle 100% vrij te voelen...
Ik snap je hoor Sim, heb het kunstje ook nog niet zo lang door.
quote:barbarella70 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:54:

Ik snap je hoor Sim, heb het kunstje ook nog niet zo lang door.Fijn dat je het kunstje nu wel door hebt.. Er is dus hoop
Pffff.. eindelijk weekend...

Lieve geile Martha teageert weer, lieve geile sim

En jaak wie weet maak ik jou nog eens klaar?
Fijn he, die weekends Zouden ze er meer van moeten organiseren ;)
Hier ook zo'n vrouw die het pas later ontdekte....

Jaaa, ik heb ook weekend!!!
A dirty mind is a joy forever
quote:DolceStrega schreef op 19 oktober 2013 @ 20:03:

Hier ook zo'n vrouw die het pas later ontdekte....

Jaaa, ik heb ook weekend!!!Hoe oud was je dan dat je het ontdekte?
Ik heb een tijdje terug een vrouw leren kennen die ook zichzelf helemaal aan het ontdekken was. En het mooie is dat dat helemaal niet zo een knappe vrouw is, maar dat ik niemand ken die zo vrij en geil is en zichzelf kan tonen in bed als zij. Dat is geweldig! Ik ken niets geilers.
quote:martha1968 schreef op 19 oktober 2013 @ 17:26:[/b

En jaak wie weet maak ik jou nog eens klaar?Een voortreffelijk voorstel Martha. Ik zeg zeeeeker niet neen, maar ik hoop wel stilletjes dat je bedoelt "mij klaar maken in bed" en niet in je kookpot...
Ik kom ook weer eens om het hoekje!! quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 13:27:

Ook ik ben streng opgevoed helaas. Rond mijn 30e heb ik het van me afgeschud en is mijn "ontdekkingsreis" begonnen.

Nu, net 40, kan ik vertellen dat ik inmiddels bijna geen (nog 5%) schaamte meer ken en me heerlijk kan laten gaan.

Dat voelt zo lekker!

Ik denk trouwens dat mannen het ook wel hebben, maar ze zijn er veel luchtiger mee bezig...en wij dames denken tijdens het vrijen enkel aan onze eigen twijfelkontdingen. Eerder was ik weleens jaloers op een man....lijkt me heerlijk!
Ik denk dat mannen net zozeer onzeker kunnen zijn, maar waarschijnlijk duurt dat nooit zo lang...

Ikzelf heb het geluk gehad enkele vriendinnen gehad te hebben waarmee ik heerlijk over seks praten kon en waarbij we uiteindelijk ook gewoon dingen uitprobeerden of demonstreerde, alsof we elkaar hielpen met huiswerk... Zonder verliefdheid of diepere gevoelens het lichaam van het andere geslacht leren kennen, met instructies als het ware... Het was ontzettend leerrijk en heeft alle schaamte weggenomen...

Ook nu schaam ik me nergens over, maar ben wel nog bang om verkeerd begrepen te worden
Wat grappig Sven dat jij zo een vrouwenlichaam letterlijk hebt "leren" kennen...ik heb alles zelf moeten ontdekken bij mijn partner (1e in alles, jeugdliefde). We hielpen elkaar natuurlijk wel en ik bleek, toen we gingen swingen, best goed opgelet te hebben tijdens zijn lessen

Tja en een vrouwenlichaam...ik vind het soms nog best ingewikkeld!

Ik bemerk dat vrouwen het lastig vinden om tips te geven tijdens het vrijen mannen doen dat makkelijker. Voor mij gaat het nl. echt niet op dat ik een vrouw ben en ik dus wel weet hoe het bij een andere vrouw moet.
Ja, waarschijnlijk was het wel een unieke (leer)situatie. Maar het heeft me vooral geleerd er openlijk over te praten en heeeeeeeel goed op de signalen van de ander te letten...

In mijn relatie kom ik ook gewoon nooit als eerste klaar, ik merk dat ik daarna immers wel blind lijk te worden voor die signalen, en het is praktischer dat een vrouw wel door kan gaan erna, en een man veel moeilijker, technisch gezien dan.
Enjoy: wat super herkenbaar! Ik ben begin 30, en ik ben nog volop aan het ontdekken. Ben jij nog steeds bij je 1e man?
Sim33; ja ik ben nog bij mijn allereerste vriendje! Mijn eerste in alles.

We hebben samen de stap gezet om te gaan swingen, puur om het feit dat we nieuwsgierig waren na hoe het voelde om eens met een ander te vrijen.

Wij zijn geen veel daters en hebben inmiddels een leuke vriendenkring om ons heen. Met deze vrienden gaat het verder dan enkel seks.

Voor ons is het iets bijzonders dat we met elkaar delen, nooit spijt van gehad.

Verder experimenteren we samen ook nog heel erg veel, dat is toch anders dan met onze vrienden om ons heen. Onze relatie blijft op 1 en is heel bijzonder. Ik koester het!
anoniem_149335 wijzigde dit bericht op 20-10-2013 13:20
Reden: foutje
% gewijzigd
Enjoy: Wat fijn dat jullie dit allemaal samen kunnen beleven... Idd heel bijzonder!

Ben zelf ook bij mijn 1ste.. Maar die staat absoluut niet open voor 'nieuwe' dingen. Moet ik zeggen dat ik zelf (denk ik) ook niet echt van het swingen ben.. Heb er altijd een bepaald beeld van (type mensen, niet echt stylvol zeg maar). Maar dat zou vast een vooroordeel zijn!
Ik heb heel wat partners gehad voor ik trouwde, en daar ben ik eigenlijk wel blij om. Ik denk dat ik me anders inderdaad ook steeds zou zijn blijven afvragen hoe het met een ander zou zijn...

Swingen is ook niets voor ons, al is het wel ergens uitdagend. Ik denk dat we toch beiden erg jaloers zonden zijn... En zelfs na tien jaar blijft onze sex enkel beter worden en blijven we experimenteren... Ja dat kan dus echt. Moesten we niet open staan voor zulke nieuwe dingen binnen onze relatie zou ik het wel moeilijk hebben denk ik
Sim33 ik weet wat je bedoeld met het beeld dat je hebt. Wij hadden dat ook.

Ik moet bekennen dat de mensen die zich laten interviewen of een kijkje geven in hun swingerswereldje op tv of internet ook meestal dat soort types zijn. Althans zij bevestigen het beeld dat ik ervan had. Ik heb nog geen andere types voorbij zien komen althans.

Wij hebben echter gemerkt dat er ook hele andere types zijn en dat is verre van datgeen ik in gedachten had. Maar daar kom je pas achter als je zelf het wereldje binnenstapt. Ons swingersleven lijkt totaal niet op datgeen dat je op tv of internet ziet. Niet dat dit beter is, maar ik voel me prima zoals wij het nu doen. Ieder zijn keuze.

Ik wist het niet of ik jaloezie had en moest het dus ervaren. Ik heb er geen last van en mocht het wel zo zijn dan meld ik dit direct. Dan stopt alles direct. Dat is een code binnen het swingen. Stop is echt stop!

Dat swingers een slecht/saai/niet uitdagend of ontdekkend seksleven samen hebben is niet mijn ervaring. Ik heb er iig totaal geen last van.

Ook onze vrienden missen niets in hun eigen relatie. Swingen is een aanvulling en geen invulling van je seksleven.

Uiteraard zijn er altijd stellen die het wel als laatste redmiddel gaan doen, maar dat is natuurlijk een domme set. Net als voor een kind kiezen om je man bij je te houden....het gebeurt.

Wij hebben er iig niet op die manier ingestaan, ons seksleven is altijd super geweest en experimenteren doen wij nog volop met elkaar. Seks wordt idd steeds beter naarmate je elkaar kent en je jezelf helemaal kan geven.

Ik wil met bovenstaande absoluut niet de indruk wekken dat swingen "het" is, dat ligt voor iedereen anders. Voor ons is het een mooie aanvulling iig. En dat kan over een aantal jaren, of volgende week ook ineens anders zijn...prima!
quote:sim33 schreef op 19 oktober 2013 @ 20:08:

[...]

Hoe oud was je dan dat je het ontdekte?Op mijn 39e ontdekte ik ineens dat seks leuk en lekker kon zijn dus ook met mezelf.
En tot mijn grote verbazing kwam mijn partner onlangs zelf met het idee om eens een trio te gaan doen....

Dat na jaren praten, voorzetjes doen en zo.

Hij hield de boot altijd af.
Ik vind het echt fijn om te horen dat er meer vrouwen zijn die dit 'hebben'... En het is bij jullie dus goed gekomen!! Ik blijf daarom druk oefenen en ontdekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven