Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Het zijn hele fijne ideetjes, maar ik denk niet dat ze op jouw van toepassing zijn vanavond..

Jij vanavond nog plannen?
Alle reacties Link kopieren
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 22:22:

Het zijn hele fijne ideetjes, maar ik denk niet dat ze op jouw van toepassing zijn vanavond..

Jij vanavond nog plannen?Ik ga nog iemand blij maken met een email, en dan lekker naar bed ;)
quote:martha1968 schreef op 16 oktober 2013 @ 22:22:

Jij vanavond nog plannen?

Zeker en vast leuke ideetjes :-) Ze zullen inderdaad helaas niet samen met jou van toepassing zijn deze avond, maar anderzijds: ik ben hier niet alleen he...

Mijn plan was om nog een poos door te werken vanavond, en dat is gebeurd. Dus nu straks richting bed, en daar ligt iemand waartegen ik het billenideetje wel zachtjes kan inoefenen terwijl ze slaapt :-) ik zal eens aan je denken hoor,
Leuk voor je vrouw, Jaak, als jij je pielemoos tussen haar billen frot terwijl je met je gedachten bij eoa onbekende internet mop zit!

Maar hee, das mijn mening hoor.
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 00:48:

Leuk voor je vrouw, Jaak, als jij je pielemoos tussen haar billen frot terwijl je met je gedachten bij eoa onbekende internet mop zit!

Maar hee, das mijn mening hoor.

Nee Rooss, dat moet ik dringend corrigeren want daar ben ik irl wel altijd heel erg eerlijk in. Ik heb een heilig principe, dat degene waar ik geil van word ook degene is waar iets mee gebeurt als gevolg van dat geil zijn.

Maw: als ik geil word van mijn vrouw haar billen, ga ik me (als ze bv net weg moet voor werk of zo) nooit bevredigen bij mijn vriendin, en omgekeerd ook niet. Het hoofd zit altijd bij degene waarmee het gebeurt.

Als ik dus straks tegen mijn vrouw haar kont aankruip, zal ik wel stiekem stout ff aan Martha denken, die dat blijkbaar dus net als ik lekker vindt, en bij wie dat ongetwijfeld enorm fijn moet aanvoelen zoals zij er over schrijft, maar dat is nog altijd niet hetzelfde als in mijn hoofd met haar bezig zijn terwijl ik me tegen mijn vrouw haar billen stimuleer.
Dat is lief :-)
O dat principe heb ik gelukkig niet hoor. Ik kan gerust bij de Maccie honger krijgen en bij Tucky gaan eten!

Ik ben heel makkelijk enzo.
quote:martha1968 schreef op 17 oktober 2013 @ 22:09:

Dat is lief :-)Ik probeer altijd lief te zijn. Als het dan eens niet lukt, dan heb ik tenminste toch mijn best gedaan. :-)
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 22:18:

O dat principe heb ik gelukkig niet hoor. Ik kan gerust bij de Maccie honger krijgen en bij Tucky gaan eten!

Ik ben heel makkelijk enzo.Waarom "gelukkig" Rooss? Ik vind dat zelf nu net een positief punt van mij naar mijn partners toe.
Dat zou mij teveel beperken. Ik zie mijn mannen niet vaak genoeg om alleen bij diegene te eten die me hongerig heeft gemaakt.
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 22:33:

Dat zou mij teveel beperken. Ik zie mijn mannen niet vaak genoeg om alleen bij diegene te eten die me hongerig heeft gemaakt.Misschien zit het verschil daar in dat ik meestel honger heb naar iemand, terwijl jij wellicht honger krijgt naar seks?
Wat maakt jou het meest hongerig aan een man Rooss, als ik vragen mag?
Neuh niet per sé maar mijn focus is snel verlegt. Ik schakel snel. Ik kan prima morgenmiddag geil kletsen met Jan en `s avonds seks hebben met Piet. Mijn minnaars zijn allemaal erg lekker dus het maakt niet zoveel uit.
quote:martha1968 schreef op 17 oktober 2013 @ 22:47:

Wat maakt jou het meest hongerig aan een man Rooss, als ik vragen mag?

Virtueel: woord keuze of het ophalen van leuke herinneringen. Of als hij een klein scenariootje schetst voor de volgende keer. ("ik pin je aan de muur en zoen je en laat mijn handen over je lijf dwalen tot je gek wordt") zoiets.

In real zijn ogen en mond heel belangrijk. Als hij dan ook nog een vlotte babbel heeft, rust en lust uitstraalt en borsthaar heeft begint het plaatje al aardig compleet te worden.

Onzekerheid, lefloos en non-daadkracht zijn opdrogers.

En jij?
Een sensuele blik, sexistische humor in het openbaar naar mij toe en geile berichtjes maken mij helemaal hongerig
Wat bedoel je met sexistische humor in het openbaar?
Ehm restaurantje opzoeken Martha ?
Grapjes maken met een geile ondertoon en dan bijvoorbeeld in een winkel/restaurant. Je bent op het laatst niet meer te houden dan..

Do you know?
En hoezo innote?
quote:Rooss4 schreef op 17 oktober 2013 @ 22:56:

Wat bedoel je met sexistische humor in het openbaar?Martha heeft al eens in een berichtje haar borsten beschreven, en dat leek me niet zo moeilijk om haar daar een supergeil berichtje over te sturen:-) Seksistische grapjes zouden me dan weer wat moeilijker vallen, maar ik kan me met wat fantasie wel inbeelden dat Martha haar vrouwelijke rondingen zich daar prima toe lenen :-)
quote:martha1968 schreef op 17 oktober 2013 @ 23:06:

Grapjes maken met een geile ondertoon en dan bijvoorbeeld in een winkel/restaurant. Je bent op het laatst niet meer te houden dan..

Do you know?Ik heb zo de indruk dat jij heel fijn geil kan worden van een man die subliem je triggerpuntjes kent :-) Daf is beslist voor de partner zelf ook wel super.
quote:martha1968 schreef op 17 oktober 2013 @ 23:06:

En hoezo innote?Je zei net hongerig te zijn ;)
quote:innote schreef op 17 oktober 2013 @ 23:26:

[...]

Je zei net hongerig te zijn ;)

Zou ze worst lusten?

(beetje seksistische humor in het openbaar)
Geile vrouw ben je Martha!!
quote:sim33 schreef op 17 oktober 2013 @ 23:36:

Geile vrouw ben je Martha!!En dan hebben haar nog niet eens gezien... Ik denk dat Martha een campeervrouw is. Maakt in no time van je broek een tent :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven