Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Alle reacties Link kopieren
geniet er van ds
Vraagje aan sim.je komt 6 keer klaar als je jezelf vingerd?

Ik kom zelf 1 a 2 keer klaar.dus erg veel respect.
quote:sim33 schreef op 21 oktober 2013 @ 16:43:

Maybibi: ik ben gek op seks, maar ik voel bij mezelf nog heel erg een blokkade... Voorbeeld: als ik mezelf bevredig kom ik binnen enkele minuten klaar. En ik kan dan zonder moeite binnen een half uur 6x klaarkomen. Ben ik met iemand anders, kom ik niet of heel moeilijk klaar... Ook al doe ik het bij mezelf, ook al gebruik ik dezelfde vib...

Best wel herkenbaar hoor. En dat hoor ik regelmatig om me heen.

Ik merk dat ik, in bijzijn van anderen (niet bij mij partner btw), dan ook bezig ben met mijn gezicht...soms trekken we van die heerlijke smoelen
Harry32...man of vrouw?
Hahaha.. Harry vingert zichzelf...
Harry is wel mannelijk toch.

Sim 6 keer je bent de winares denk ik .of zijn er mensen die nog vaker komen.
En dan Harry...als ik nu zeg dat ik wel 7x kan, helpt het je dan een beetje?
Hallo hier allemaal,

Zie hier weer een aantal bekende namen voorbij komen.

Zelf tijdje uit beeld geweest, andere dingen gedaan

Zal weer eens voorzichtig in gaan lezen hahaha

In iedergeval leuk om weer ff op Viev te zitten..
Wie is viev... Is ze lekker?
quote:Enjoy73 schreef op 21 oktober 2013 @ 21:45:

En dan Harry...als ik nu zeg dat ik wel 7x kan, helpt het je dan een beetje? Is wel heerlijk om als man naar te kijken, een vrouw die zo heerlijk kan genieten....
anoniem_128083 wijzigde dit bericht op 21-10-2013 21:53
Reden: e vergeten
% gewijzigd
Echt wel quote:sim33 schreef op 21 oktober 2013 @ 21:52:

Wie is viev... Is ze lekker?
7 keer nog meer respect.ofover drijf je nu een paar keer.

Slecht voor je hart zo vaak klaarkomen maar wel lekker .....
quote:Enjoy73 schreef op 21 oktober 2013 @ 21:45:

En dan Harry...als ik nu zeg dat ik wel 7x kan, helpt het je dan een beetje? 't Is geen wedstrijd ( hoewel 6x in een half uur wel veel is )
Harry... Ik denk dat meerdere vrouwen wel tig keer kunnen klaarkomen... Alleen kunnen ze daarna niet meer lopen.
Haha,dan draag ik ze wel.
Hey PP!!

Ik kwam hier gister (of was het al eergisteren) ook weer eens om de hoek..toevallig!

De meeste vrouwen kunnen enorm vaak klaarkomen, we hebben gewoon geluk gehad.

En nee Niekie het is geen wedstrijdje maar vond 't een gekke vraag...alsof hij er opgewonden van werd.
Het zal meer zijn waarom het jou in je eentje zo vaak lukt terwijl het hem met moeite één keer lukt z'n vrouw/vriendin een orgasme te bezorgen.
quote:niekie1 schreef op 21 oktober 2013 @ 22:18:

Het zal meer zijn waarom het jou in je eentje zo vaak lukt terwijl het hem met moeite één keer lukt z'n vrouw/vriendin een orgasme te bezorgen. Maar dat vraag ik mij dus serieus dus ook af! Waarom lukt het mij in mijn eentje zo goed, terwijl in bijzijn van iemand anders niet of nauwelijks...
Zal toch wel een kwestie zijn van je niet helemaal durven te geven, heb ik zelf in mindere mate ook last van ook al heb ik al 26 jaar een relatie met dezelfde man. En ik functioneer het beste als ik weet dat ik niet geobserveerd word.
Hoi Enjoy, long time no see....hoe is het met de gezondheid?? beetje de goede kant op gegaan?
Ik ben begin dit jaar voor 't laatst onder het mes geweest en het lijkt nu eindelijk beter te gaan....mocht ook wel een keertje he?

Ik stuiter weer flink rond...

Heerlijk!
Blij te horen hahaha...stuiter maar lekker door

Ga weer in de leesstand.....
Maar hoe is het met jou dan?
quote:sim33 schreef op 21 oktober 2013 @ 21:56:

Harry... Ik denk dat meerdere vrouwen wel tig keer kunnen klaarkomen... Alleen kunnen ze daarna niet meer lopen.Mijn FWB heeft daar geen last van.......dat ze niet meer kan lopen
Hoi Enjoy, fijn om te horen dat 't veul beter gaat en je weer stuitert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven